Zoekresultaten

  1. Beloningskansen GE

    Als je genoeg ontmoetingen doet moet je wel op het juiste aantal komen. 100 is inderdaad niet genoeg. Maar statisch gezien is 1000 dat ongeveer wel. en hierboven werden meer dan 2000 GE ontmoetingen geregisteerd en daar is uit gekomen dat de kans van 31% bij lange na niet gehaald is. Je mag...
  2. Oneerlijke aanvallen met plundering tot gevolg...

    Op de hoogste tijdperken heb je altijd buren die overal door heen komen. Dus kan je er mooi aan wennen op die lage tijdperken als iemand daar heeft besloten te blijven 'hangen: . Plunderen is onderdeel van het spel. Gewoon op tijd innen en je hebt nergens last van. Wil je niet geplunderd...
  3. gildeexpeditieGE

    Het is wel heel duidelijk uitgelegd. En daarnaast iemand neemt de moeite om een vraag te beantwoorden en als dank krijgt die dan het commentaar dat het niet duidelijk is. Een bedankt voor de uitleg is een stuk aangenamere manier om te beginnen met een vervolg vraag: Zoals ok nou...
  4. Update ReliekenTempel

    Ik volg niet waarom units niet in GE zouden passen met als argument niet "thematisch sterk" Je kan ontmoetingen oplossen door of te onderhandelen of te vechten . Je verbruikt hierbij goedjes en units. Dus het is vokomen logisch dat je ook units kan winnen. Even als goedjes te winnen...
  5. Discussietopic 1.191

    Ah dat was een foutje van die gespiegelde avatars op de app? Jammer dat vond ik juist zo'n leuke toevoeging.
  6. Dappere krijgers en Moedige paarden

    Hoort daar eigenlijk ook niet de units bij die je krijgt van de afgezanten van de nederzettingen? Is me ook nog nooit opgevallen, maar het zou wel logisch zijn.
  7. Dappere krijgers en Moedige paarden

    Op VME kan je er ook 2 krijgen die je normaal maar 1 maal kreeg van een bepaalde missie. De barbaarse slingeraar en de barbaar. Zo tellen vme/indu ook ineens 8 units ipv 6. Wel leuk gedaan dit.
  8. Dit spel met mijn zoons spelen

    Nee dat heeft niks met gildes te maken. Je kan wel op een andere (dezelfde server ) met elkaar beginnnen
  9. Halloween evenement 2020 discussietopic

    Goede keuze, het winterevent schijnt niet zo'n best gebouw te zijn. Het huis van de wolf is dat wel. Bovendien ook makkelijk om een 2e te krijgen.
  10. Sterrenwacht

    ja inderdaad sinds de zomer heeft het op meerdere server een opleving beleeft. In tegenstelling tot GSp hoef je maar 1 keer per dag goed op te letten. Dat is best aantrekkelijk .
  11. Dit spel met mijn zoons spelen

    De nederlandstalige versie van FOE is verdeeld over zes servers. je wordt willekeurig op een server gezet als je begint met spelen. De servers hebbben allemaal een naam op alfabetische volgorde. Bv Arvahal (A) en Brisgard (B) Je kan op meerdere servers spelen, zelfs op alle 6 . Maar je kan...
  12. Vullen van een veld in Gildestrijdperk

    Dat kan niet of ze zijn langer bezig geweest ten minste 30 sec. of ze waren met meer dan 4 of ze hadden al een beginnetje omdat ze bij de vorige wissel van eigenaar langzamer waren dan een andere partij. en hoefde daarom geen 100 maar bv 60 gevechten te doen. Je kan niet met zijn vieren een...
  13. Vullen van een veld in Gildestrijdperk

    Ja de snelste gevechten gaan op 1 sec. maar er zitten ook prijzen in en dubbbele waves en ook wisselen. dus is het misschien wel iets tussen de 1 en 4 sec
  14. Vullen van een veld in Gildestrijdperk

    Ja dit moet kunnen als het op een divisie als goud is geweest. op platina/diamant is het wel heel snel of heb je inderdaad 40 spelers nodig Je kan elke 4 sec een gevecht er op gooien als individuele speler.
  15. Halloween evenement 2020 discussietopic

    Ik mis dus de aap en de Trixiebelle nog. Ik vind dat nog niet heel vreemd aangezien circa de helft van de tickets pas is uitgegeven. Dus de laatste pop en de aap zitten er nog in. Ik lig wel op schema.
  16. Halloween evenement 2020 discussietopic

    Ik heb al diverse clowns gespot op de server
  17. Halloween evenement 2020 discussietopic

    Ja, als je genoeg lichtpeertjes verzameld voor de hoofdprijs reeks kom je vanzelf bij het basishuis uit weer. Of het lukt is een 2e je moet er wel diamanten tegenaan gooien. Zonder diamanten te spenderen kan je maar 1 huis compleet op het hoogste niveau krijgen.
  18. 190% knop in gg menu

    Ja zeer zeker buba, het is helemaal duidelijk wat je bedoeld. De reacties die je krijgt zijn enkel en alleen bedoeld om je voor nu verder te helpen, want zoiets echt neerzetten, als ze het al gaan doen gaat heel lang duren.
  19. datum tijd bijdragen in GG inzien

    De topicstarter wil al helemaal niet zelf bijhouden hoe er gestort is in zijn gg via de treintjes, anders wordt er niet gevraagd om een actie. Dus als je dan toch iets wilt toevoegen hou het alleen bij een onaangename opmerking richting mij.
  20. Boost berekining

    1,9 is overal standaard behalve misschien op F. 1,85 kan ook op andere servers toch nog voorkomen als een gilde dat onderling liever wil. Laat je buiten F door externen niet voor minder dan 1,9 boosten.
Bovenaan