datum tijd bijdragen in GG inzien

Zou het mogelijk zijn om in te kunnen zien wanneer iemand hoeveel FP in je GG gestort heeft?

Nu moet je er vol in vertrouwen dat mensen in FP treintjes ook netjes hun bijdrage storten..... en heb meerdere keren al het idee gehad dat dit niet altijd gebeurt (meerendeel doet het wel netjes) heb ooit eens al mijn posts voor een bepaald GG in diverse FP treintjes terug gezocht en per speler opgeteld hoeveel er gestort zou moeten zijn... en toen ook wel onregelmatigheid gevonden.......
 

Felair

Actief lid
Nope dat kun je niet traceren, buiten dat zijn treintjes ook echt waardeloos. Beter zoek je hulp aan 1.9 via vrienden, je gilde, of een ander gilde als je huidige het niet heeft.
 

Azgalaxa

Actief lid
iemand die niet stort in treintjes is gewoon uit het gilde. Dat is geen teamspeler daar heb je helemaal niks aan.

Sowieso wat felair al zegt je hebt meer aan boosten , maar ik heb voor treintjes nog wel een beetje van nou ja ok als er niemand in het gilde met een arc op 80 zit kan het soms wel.
 

BPCastellano

Actief lid
Volgens mij vraagt topic starter helemaal niet hoe jij over treintjes denkt......

Zelf je gg's waar je in laat storten goed bijhouden Lord. Is prima te checken op die manier
 

Azgalaxa

Actief lid
De topicstarter wil al helemaal niet zelf bijhouden hoe er gestort is in zijn gg via de treintjes, anders wordt er niet gevraagd om een actie.


Dus als je dan toch iets wilt toevoegen hou het alleen bij een onaangename opmerking richting mij.
 
Boosten is leuk, maar zo ver ben ik nog lang niet, mijn ARC is pas op level 5.... Maar omdat ik in meerdere treintjes stort om zo te proberen nog wat winst te halen uit het proberen om een p1-5 te behalen (winst tov in eigen GG storten) zit ik dus wel in die treintjes..... en ja als pietje al x FP in mijn GG gestort heeft en dan weer na mijn GG in een treintje een GG post dan heb ik dus vaak niet meer exact in mijn hoofd hoeveel er van wie al gestort was.... en als je dus in 3 treintjes gepost hebt tegelijk, en die treintjes soms 10 of meer posts in een uur hebben scroll je je ongans in de treintjes topics om te controlleren wie hoeveel FP had moeten storten, en daarnaast moet je dan nog weten hoeveel die mensen al in je GG gestort hadden.... al met al zelfs voor 1 GG best een stevige om dat in je hoofd bij te houden.... natuurlijk kun je dan op je foon een excelsheet gaan bijhouden om het wel te kunnen achterhalen.... maar dat is ook niet echt prettig werken... vandaar dat het prettig zou zijn als je in de lijst met bijdragen in je GG de speler kunt aanklikken, en dan een lijstje krijgt van datum/tijd en hoeveel punten gestort......
 

Markus

Actief lid
een stortingslog, zoiets wil je denk ik. geen idee of dat veel toevoegt, behalve dat als anderen hem ook kunnen inzien. dan weet je of iemand's gg nog actief verhoogd wordt of niet. maar voor inno is dit een flink (zware) ding om toe te voegen vrees ik :p
 
Bovenaan