Sterrenwacht

DeletedUser8210

Guest
Beste mensen, ik vroeg mij af wat de voordelen van een Sterrenwacht zijn nu dat er bijna geen GvG gedaan wordt. Er wordt een bedrag toegevoegd aan de ondersteuningspool van het gilde maar waar is dat goed voor nu?

Alvast bedankt!
 

Atokirina

Actief lid
NBoWPDS.png

Sterrenwacht
 

DeletedUser8210

Guest
Nee, alleen voor GvG wordt die gebruikt.

Nou dan hoop ik dat ze de functie van een Sterrenwacht in de toekomst gaan aanpassen upgraden want zo heeft het natuurlijk totaal geen waarde terwijl je er heeeeel veel moeite moet doen om er eentje te bezitten!
 

Felair

Actief lid
Je vergeet wel dat hij goederen oplevert voor je gildekas waar je ook gebouwen mee kan bouwen op GS, dus totaal nutteloos is hij zeker niet :)
 

generaal bishmark

Actief lid
GVG is opnieuw hot , was inderdaad te weinig annimo ..nu is er dagelijks weer grote strijd op vele provinties , gvg is niet dood en zal nooit uitdoven zolang er strijders zijn in het spel met een computer
 

Azgalaxa

Actief lid
ja inderdaad sinds de zomer heeft het op meerdere server een opleving beleeft. In tegenstelling tot GSp hoef je maar 1 keer per dag goed op te letten. Dat is best aantrekkelijk .
 

generaal bishmark

Actief lid
ja is super Azgalaxa ...we worden als strijder verwent om vele fronten nu ..slagvelden , gvg en ge expeditie ...

maar GVG blijft het mooiste van FOE ik kan het niet genoeg herhalen
 
Bovenaan