190% knop in gg menu

Buba de grote

Nieuw lid
Zou het niet handig zijn om de mogelijkheid te hebben om in iemand zijn gg automatisch te kunnen zien hoeveel fp je moet droppen om aan 190% (of een ander in te stellen percentage, in functie van de regels in je gilde) te kunnen droppen ? Momenteel staat mijn Arc op level 80, omdat dat dat exact overeenkomt met de 90% bonus, dan hoef ik niet te rekenen. Als ik gemakkelijk kan zien hoeveel ik moet droppen om aan 190% te komen kan ik overwegen om mijn Arc verder te ulevellen... Ik hoor graag of jullie dit een goed idee vinden.
 

Graecus 002

Actief lid
Gewoon arc omhoog doen. Rekenen lukt wel, is een beetje hoofdrekenen.

Een plek die 1325 fp oplevert is 1000*1.9 + 300*1.9 + 25*1.9 = 1900+570+48. Als je die bedragen apart stort dan zit alles erin en moet je niet te veel rekenen...
 

Azgalaxa

Actief lid
als je zelf een arc level 80 hebt en er is 1,9 hoef je niks te rekenen. dan stort je in 2 delen eerst de basis en daarna je bonus. kan zelfs met herhaals

idem voor de andere mogelijke percentages.
 

Buba de grote

Nieuw lid
Ik denk dat ik niet duidelijk maakte wat ik bedoelde. Bedoeling is dat je zelf ergens ingeeft welk percentage je gilde gebruikt, zodat je direct kan zien hoeveel je moet storten om daaraan te voldoen. Als je arc dan meer geeft dan het percentage dat je nodig hebt is dat winst. als ik op de app speel weet ik echt niet van buiten hoeveel ik moet storten aan 190% voor een basis van 875 fp bijvoorbeeld. Hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel. Lijkt me handig en geen nadeel voor anderen...
 

Azgalaxa

Actief lid
Ja zeer zeker buba, het is helemaal duidelijk wat je bedoeld.
De reacties die je krijgt zijn enkel en alleen bedoeld om je voor nu verder te helpen, want zoiets echt neerzetten, als ze het al gaan doen gaat heel lang duren.
 
Laatst bewerkt:

Markus

Actief lid
druk op windowstoets en tegelijk op R.
typ in: calc
druk op enter
en voer je getal in, gevolgd door * 1.9 en druk op enter
rond dit getal naar boven af en voer in op je gewenste gg

klaar. en inno hoeft niks te doen :)

applaus?
 
Bovenaan