Halloween evenement 2020 discussietopic

Felair

Actief lid
Mis Betty Loo en Annabella nog hier.
Die aap en Trixiebelle heb ik dan wel weer 2x gevonden.. random shit is random weer zeg pfff
 

Azgalaxa

Actief lid
Ik mis dus de aap en de Trixiebelle nog.

Ik vind dat nog niet heel vreemd aangezien circa de helft van de tickets pas is uitgegeven. Dus de laatste pop en de aap zitten er nog in. Ik lig wel op schema.
 

squirrel

Actief lid
Drie apen achter de rug op de eerste dag (alle poppen/beren/etc.. 1ste dag al gevonden dus had mijn gewilde mad scientist lab :)).. inmiddels zoeken naar de poppen voor een 2de complete set, maar dat komt wel goed, is nog vroeg in het event
 

Macondo

Nieuw lid
Ik heb bij vorige evenementen nog nooit het geluk gehad van het gouden boek of de aap of het gouden voorwerp te vinden..
Ik probeer zoveel mogelijk vakjes zichtbaar te maken, toch sla ik enkelingen over die me duur lijken (lees: 1 voorwerp te gebruiken om1 doodlopend vakje te kunnen zien). Ligt dit hieraan? moet je daadwerkelijk alle vakjes nakijken of ben je beter af op geluk en gewoon zoveel mogelijk en zo ver mogelijk te gaan?
 

squirrel

Actief lid
Ik heb bij vorige evenementen nog nooit het geluk gehad van het gouden boek of de aap of het gouden voorwerp te vinden..
Ik probeer zoveel mogelijk vakjes zichtbaar te maken, toch sla ik enkelingen over die me duur lijken (lees: 1 voorwerp te gebruiken om1 doodlopend vakje te kunnen zien). Ligt dit hieraan? moet je daadwerkelijk alle vakjes nakijken of ben je beter af op geluk en gewoon zoveel mogelijk en zo ver mogelijk te gaan?
Ik had vorig jaar ook niets van de gouden, en daarom dit jaar elk vakje af aan het gaan. Maar ik moet wel zeggen dat ik meestal spijt heb dat ik echt elk hoekje onderzoek, want kost veel verlichting en meestal zit er toch niets onder... dus ik zou gewoon doorgaan, mijn aapjes op dag 1 zaten ook gewoon in centrum posities... foe blijft een kansspel, niets meer en niets minder... ik had geluk met de apen en pech met de dagprijs, waar sommige gildeleden een compleet asylum op dag 1 hadden, zat ik maar met 2 kits ofzo..... niet voor niets dat FOE ook ergens een rechtszaak had lopen omdat het een kansspel betreft (weet even niet meer wanneer of waar, maar was ooit een rechtszaak, mss dat oudere spelers dit beter weten)
 
Heb 2000 tickets verzameld in de hoop dat het verlaten gesticht nog eens voorbij komt. Wel spijtig dat ik vanaf vandaag maar één missie per dag meer mag doen. sta nu op 37 van de 51. PFFF BORING
 

nietje52

Actief lid
Het is ook nooit goed hahahaha.
En denk eraan: Hoe langer het duurt voor het gesticht weer komt, hoe meer kaartjes je kunt verzamelen, hoe meer kans op een compleet gebouw.
Vergeet niet de incidenten te checken!
 
Het is ook nooit goed hahahaha.
En denk eraan: Hoe langer het duurt voor het gesticht weer komt, hoe meer kaartjes je kunt verzamelen, hoe meer kans op een compleet gebouw.
Vergeet niet de incidenten te checken!
IDD Nietje.
Het is vooral dat abrupt moeten stoppen terwijl je net lekker aan het gaan bent, een beetje zoals op tijd moeten terugtrekken als je net lekker aan het gaan bent. PFFF!
 

taverne

Nieuw lid
heb alle beren al 5 of 6 keer gevonden en uitgespeeld. En alle poppen al 2 keer gevonden en uitgespeeld. Maar die verrekte aap heb ik nog geen 1 keer gevonden. Deze is dus echt heel moeilijk verkrijgbaar blijkbaar. Hopelijk komt hij een paar keer langs in de komende dagen, want dan kan er weer lekker vergezocht worden in de mist.

Maar het is wel een item wat zeer moeilijk vindbaar is
 

squirrel

Actief lid
heb alle beren al 5 of 6 keer gevonden en uitgespeeld. En alle poppen al 2 keer gevonden en uitgespeeld. Maar die verrekte aap heb ik nog geen 1 keer gevonden. Deze is dus echt heel moeilijk verkrijgbaar blijkbaar. Hopelijk komt hij een paar keer langs in de komende dagen, want dan kan er weer lekker vergezocht worden in de mist.

Maar het is wel een item wat zeer moeilijk vindbaar is
Ik denk dat ik al die apen aantrok omdat ik veel nootjes op zak heb altijd ;) schijnen die beestjes ook lekker te vinden
 

nietje52

Actief lid
Ja, apart wel.
Ik speel nu 3 jaar en 2,5 jaar was het elk event: "Zouden we het redden?" en dan redden we het altijd met 1 extra upgrade vanwege een divisieprijs of iets dergelijks.
De laatste paar events was het lastiger en bij de Mikawa-brug heb ik hem niet overal afgekregen en de oogstschuur met de bedoelde setup is me zelfs op mijn hoofdwereld niet gelukt.
Misschien is er veel geklaagd?
 
Geklaagd wordt er natuurlijk altijd, maar bij veel van de afgelopen evenementen was het bijzonder vervelend dat het iedere keer heel krap aan, of net niet lukte zonder diamanten. Met zo actief als ik speel, zou dat niet moeten gebeuren. Dus bij deze compliment voor Inno. Evenement spelen is zo veel leuker!
 

Felair

Actief lid
Vind het heel erg slim van Inno, vermoed dat dit een test is qua wat meer opbrengt want ik ga vrijwel zeker 2 extra upgrades over hebben dus er zullen genoeg mensen zijn die denken van laat ik er eens wat dia tegenaan gooien zodat ik een 2e huisje heb want heb toch al een paar upgrades..
Als er maar genoeg mensen geld tegenaan gooien, en de test dus slaagt, zou dit wel eens de toekomst kunnen zijn en dat is voor F2P spelers alleen maar goed nieuws natuurlijk :)
 

nietje52

Actief lid
Waar het nieuwe hoofdgebouw nu een eitje is valt me op dat het gebouw van vorig jaar moeilijker te krijgen is dan in eerdere events.
Je kunt eens pech hebben maar ik hoor veel gildeleden die 0 tot max 3 upgrades vinden.
Ikzelf had er op de eerste dag van het event 2 te pakken en nu 1.
Nergens anders kaartjes voor gebruikt.
 
Bovenaan