gildeexpeditieGE

ik zit net in de middeleeuwen, en ik begin nu met de gildeexpeditie, maar ik zie dat ik nog steeds tegen troepen uit de bronstijd strijd, het is niet erg hoor)) maar ik dacht dus dat je tegen troepen streed die één level onder je zaten en niet twee dus. blijft dat zo? of verandert dat nog? ook de goederen uit de brons worden nog gebruikt voor onderhandelen, ik had net alles afgebroken, zucht..
op de wiki las ik trouwens dat je gilde moet betalen per lid?, jammer dat er niet meteen bijstaat hoeveel..
 

DarthRonin

Actief lid
Je vecht tegen legers uit je eigen tijdperk en het tijdperk ervoor.
Ga je echter na start van de GE over naar een nieuw tijdperk, dan blijf je tegen dezelfde legers vechten.

Als je in ijzer zit vecht je dus tegen ijzer en brons, level 1 is dan alleen brons.
Ga je dinsdag na 8.00 uur over naar VME, dan blijf je dus level 1 tegen brons vechten en level 2 wordt het een mix van brons met wat ijzer.
Volgende week krijg je op lvl 1 ijzer tegen en lvl 2 krijg je er VME bij.
Elk level GE komen er meer hoger tijdperk eenheden bij tot het in lvl 4 alleen nog maar legers zijn uit je eigen tijdperk (bij begin GE)
 
ahh ok, ik heb het vijf keer moete leze, dat komt niet omdat jij et onduidelijk uitlegd, maar nu snap ik het, ik kan alles dus gewoon afbreken, alweer.. dank je
 

Azgalaxa

Actief lid
Het is wel heel duidelijk uitgelegd.



En daarnaast iemand neemt de moeite om een vraag te beantwoorden en als dank krijgt die dan het commentaar dat het niet duidelijk is.

Een bedankt voor de uitleg is een stuk aangenamere manier om te beginnen met een vervolg vraag:

Zoals ok nou bedankt voor je uitleg maar ik begrijp nog niet helemaal hoe het werkt...
 
Bovenaan