Vullen van een veld in Gildestrijdperk

ik zag in het gilde strijdperk de secret empire een veld vullen met enkele mensen in totaal in 15 second?
hoe doen ze dat? met vechten op automatisch met een goeie 6 mensen lijkt dit mij nogal onmogelijk?
net als onderhandelen al zeker niet.
 

nietje52

Actief lid
Als je 6 mensen hebt met hoge aanval/verdediging kan het wel hoor.
Dan hoef je geen troepen te wisselen en is het een kwestie van heel snel klikken.
 

Felair

Actief lid
Tja, welke divisie? En sowieso als er kampjes zijn je hebt 0% kan op uitputting dan kan je automatisch blijven rammen dan gaat het erg vlot hoor
 

Graecus 002

Actief lid
15s is snel, maar kan in principe wel. 6 man lijkt me weinig, maar als je met 30 bent moet je elk maar 5 gevechtjes doen...
 

Azgalaxa

Actief lid
Ja dit moet kunnen als het op een divisie als goud is geweest. op platina/diamant is het wel heel snel of heb je inderdaad 40 spelers nodig

Je kan elke 4 sec een gevecht er op gooien als individuele speler.
 
Laatst bewerkt:

Felair

Actief lid
1 gevecht per 4 seconden is relatief langzaam denk ik. Wanneer je geen schade pakt en dus gewoon door kan blijven rammen wanneer je geen uitputting oploopt is 1 per seconde zelfs haalbaar vermoed ik (nooit getimed).
 

Azgalaxa

Actief lid
Ja de snelste gevechten gaan op 1 sec. maar er zitten ook prijzen in en dubbbele waves en ook wisselen.
dus is het misschien wel iets tussen de 1 en 4 sec
 

nietje52

Actief lid
Als je de gilde op B bedoelt, die zijn met 11 en zitten pas in goud want ze zijn pas een paar maanden bezig maar wel met een paar grote jongens dus ik heb geen twijfel dat die in 15 sec een zone kunnen innemen in de gouden divisie.
 
Als je de gilde op B bedoelt, die zijn met 11 en zitten pas in goud want ze zijn pas een paar maanden bezig maar wel met een paar grote jongens dus ik heb geen twijfel dat die in 15 sec een zone kunnen innemen in de gouden divisie.
idd. nietje,
merci voor de info, vond het gewoon sterk dacht eerder in de richting van iets anders. Maar dacht dat de moeilijkheidsgraad bij hogere eeuw gewoon mee steeg. niet dus.
goud devisie dus 100 stuks en iedereen actief krijgen in de gilde.. ze hadden geen aanvalstoren.

dus nog even gebouwen uppen geblazen. hoewel die hoger lvl's van u gevechtsgebouwen bijna niets opbrengen aan u percentage.

Super dank voor jullie meedenken en reacties mensen!
 

bonke35

Actief lid
15 sec hebben wij denk ik nog nooit gehaald en we staan regelmatig met 20/30 man tegelijk te spelen
 

Azgalaxa

Actief lid
Dat kan niet

of ze zijn langer bezig geweest ten minste 30 sec.
of ze waren met meer dan 4
of ze hadden al een beginnetje omdat ze bij de vorige wissel van eigenaar langzamer waren dan een andere partij. en hoefde daarom geen 100 maar bv 60 gevechten te doen.



Je kan niet met zijn vieren een sector van 100 gevechten in 15 sec binnenhalen.

Als je echt zeker weet dat je observatie klopt is het misschien beter om een ticket naar support te sturen
 

nietje52

Actief lid
Marien zit in dat gilde dus die gaat geen ticket naar support sturen.
Het kan wel hoor, met vlugge vingers en weinig tot geen troepenwissels.
Aan de andere kant kunnen er ook spelers hebben meegedaan die dat niet hebben aangegeven.
 

Markus

Actief lid
als je geen uitputting kan krijgen door bk's en je staat op < 10 uitputting kan je in 30 seconden rustig 20-25 gevechten pakken hoor... daarna moet je paar eenheden vervangen, thats it.

en dat is voor 1 speler dus. kan je nagaan wat dit doet met 4-5 spelers tegelijk ;)
 
Marien,
mooie prestatie trouwens. Voor onze beperkte gilde natuurlijk niet zo plezant maar dat is het spel. Wij moesten het doen of deden het met 2 mensen.
 
Bovenaan