Dappere krijgers en Moedige paarden

Toen ik bij een vorig event het gouverneursgebouw kon bouwen, had ik een paar dappere krijgers en van die moedige paarden in bezit. Misschien is het daar fout gegaan?
Want sindsdien krijg ik elke dag 4 van die eenheden erbij, maar die wil ik helemaal niet hebben! :eek:
Hoe kom ik daar nou vanaf??
Inmiddels had ik al 50 van die dingen, heb ze allemaal ontslaan, maar het helpt allemaal niks. Ze blijven maar komen :confused:
Is er een manier?
 

Atokirina

Actief lid
Ik heb heel even je stad bezocht.

Je Gouverneursvilla - niv. 9 uit het Industriële tijdperk produceert dagelijks 4 eenheden, willekeurig uit het Industriële tijdperk.
3MlJyVq.png
De Dappere Krijger en het Moedig Paard zijn eenheden die je niet kan trainen, maar dus op die manier wel kan verkrijgen.

Je kan niet beïnvloeden welke eenheden je villa produceert. Je kan alleen het tijdperk wijzigen met een verbeterkit of renovatiekit, mocht de villa niet tot je huidige tijdperk behoren.
 
Laatst bewerkt:

generaal bishmark

Actief lid
ik dacht alles te weten van het industriele tijdperk , damn deze gouverneursvilla heb ik laten schieten , wist niet dat je deze unieke eenheden kon krijgen die je op de continentenkaart tegen kwam , hopelijk kom ik deze villa ergens weer tegen
 

Azgalaxa

Actief lid
Op VME kan je er ook 2 krijgen die je normaal maar 1 maal kreeg van een bepaalde missie.
De barbaarse slingeraar en de barbaar.

Zo tellen vme/indu ook ineens 8 units ipv 6. Wel leuk gedaan dit.
 

generaal bishmark

Actief lid
ik blijf in industriele , heb 4 grote legers uit 4 tijdperken gemiddeld 2000 eenheden per tijdperk , voor gvg , en altijd rond de 12000 schurken , maar unieke legers zijn zeker zeldzaam en horen bij mijn verzameling -)thanks voor deze info
 
Bedankt voor alle reacties. Ben bang dat ik er dan nog een hele tijd aan vast zit :confused:
Ben ook voor het badhuis aan het sparen, maar dan wacht ik nog wel even met neerzettentot aan mn volgende tijdperk! haha
 

Felair

Actief lid
Bedankt voor alle reacties. Ben bang dat ik er dan nog een hele tijd aan vast zit :confused:
Ben ook voor het badhuis aan het sparen, maar dan wacht ik nog wel even met neerzettentot aan mn volgende tijdperk! haha
Hang er vanaf hoe ver je er mee bent. Als je hem nu neerzet op lvl 1 bijvoorbeeld en in wanneer je in het nieuwe tijdperk een upgrade er overheen gooit naar lvl 2 gaat dan upgrade het gebouw ook qua tijdperk :)
 
Ben nu ook veel te bang dat er straks allemaal dappere krijgers uit komen stormen ;)
haha, nee, ik wacht nog wel even
 
Bovenaan