Halloween Mystery 2022 - Verhaal/Opdracht

Kok Ravioli

Dorpsinwoner
Halloween Mystery 2023
Wie vroeg er trouwens om een pizza? Nu de oven weer klaar is kan ik wel even een pizza maken zoals wij er van houden op zee.
 

Brutalbud

Nieuw lid
Ik denk dat Saphira onze Piet heeft doodgeknuffeld, zo dan kunnen we nu weer over naar de orde van de dag. Zuipen! Proost
 

De beeldschone Saphira

Dorpsinwoner
Halloween Mystery 2023
Maar lieve heren, heb 1 plekje vrij nog vanavond en ga me naar de uitgang bewegen nu.... Heb wel wat spierpijn, dus verwacht niet te veel van me. Voor wat extra geld, kunnen we altijd om die mooie ronde tafel
 

Kok Ravioli

Dorpsinwoner
Halloween Mystery 2023
De pizza komt er aan, het duurde even voor de ananas genoeg rum had opgenomen, maar zo moet die goed zijn, alleen nog even de oven in!
 

Dokter K. Zalver

Dorpsinwoner
Halloween Mystery 2023
Ik heb wel een een drankje.. uiteraard eigen brouwsel tegen de spierpijn Saphira.

Waar heb ik dat nou gelaten... het moet hier ergens in mijn hut staan..
 

De beeldschone Saphira

Dorpsinwoner
Halloween Mystery 2023
Ok kom Igunullus.... laten we gaan... ik hoor graag morgen meer wat er met Pietje is gebeurd... Ik lust geen pizza... al dat kleffe gedoe hier hahahahaha
 

Verteller

Halloween 2023
Wedstrijd Moderator
Halloween Mystery 2023
En zo probeerde iedereen met het verschrikkelijke nieuws om te gaan. Ze drinken en lachen ter ere van Piet.
Hopenlijk zijn ze morgen weer sober genoeg, om de Havenmeester wat aanwijzingen en getuigenissen te verschaffen.
 

Kok Ravioli

Dorpsinwoner
Halloween Mystery 2023
Het duurde even voordat ik doorhad wat er gevraagd werd, maar helaas is er op dit moment enkel vis voor handen. Ik kan proberen om een hotdog van haring te maken voor je?
 
Bovenaan