Halloween Mystery 2022 - Verhaal/Opdracht

Kok Ravioli

Dorpsinwoner
Halloween Mystery 2023
Niet elke piraat zal zo veel van pizza houden, maar met mijn afkomst moet ik natuurlijk wel eens pizza maken zoals mijn moeder dit altijd deed.
 

Brutalbud

Nieuw lid
En toen was het stil ....

Jammer voor Piet Pegleg, dood gegaan voor niets. Hopelijk een mooie dood gestorven met zijn neus tussen de borsten van Saphira...
Gestikt...

Het enige wat de hele tijd stijf was, was zijn houten poot! Nu is ook hij stijf
 

De beeldschone Saphira

Dorpsinwoner
Halloween Mystery 2023
Ohhhh zo vroeg en de zon is nog niet eens opgestaan... Was een nachtje wel. Zoveel gebeurd en zoveel vragen dat mijn hoofd tolt. Kwakzalver die wil wel heel graag zijn drankjes brouwen, de Gouverneur die heel snel met al zijn poen verdwenen was of onze kok Ravioli die enkel maar bezig is met te bedenken hoe je pizza in piratenstijl moet maken .... Zoveel vragen die beantwoord moeten worden. Ik ga vandaag maar met mijn benen hoog en diep gezonken in gedachte alle scenario's door :rolleyes:
 

Orion de Ziener

Dorpsinwoner
Halloween Mystery 2023
De dokter was hier in de ochtend en ik heb voor hem de kaarten gelegd. Het waren niet zulke goede kaarten het waren de donkerste kaarten die je maar kon trekken. Vervolgens zag ik buiten een uil vliegen.
 

De beeldschone Saphira

Dorpsinwoner
Halloween Mystery 2023
OMH wat hoor ik allemaal money money money, lijkt Robin Hood wel in plaats van onze gouverneur pffff. En al die kaarten Orion dat klinkt wel verdacht hoor, wat is nu belangrijk? Als dietarotkaarten belangrijker dat lieve Pietje? Ik weet niet hoor, maar na die haringpizza van gisterenavond voel ik me toch wat groen en geel.... zeker ook in de sterren al geschreven..... OHHHH NEEE ik zie sterrentjes
 

De beeldschone Saphira

Dorpsinwoner
Halloween Mystery 2023
Uhmpf kijk nou die sterren, want mijn grootste en mooiste spiegel is stuk! Allemaal scherven op de grond. Hoe kan ik nu naar mijn prachtige ogen kijken en hoe moet ik mijn haar nu doen! Er is een piraat de mij geen aandacht schenkt, hij zit altijd voor zich uit te staren en zegt niks. Ik wil weten wat er in zijn hoofd omgaat. Zulke mannen zijn het aantrekkelijkst.
 

De beeldschone Saphira

Dorpsinwoner
Halloween Mystery 2023
Nou ik vandaag niet hoor Insane Rider.... mijn spiegel aan duigen en ik zie er niet uit... Die haring heeft me geen goed gedaan.... er zat ook een muf luchtje aan
 

Karel de Havenmeester

Dorpsinwoner
Halloween Mystery 2023
Die matroos, het was gewoon een trieste aanblik. Iemand, die toch al moeilijk loopt, zo toegetakeld te zien. overal blauwe plekken, maar ook alsof hij met iets puntigs was gestoken. Nog nooit zag ik zulke vreemde wonden bij elkaar. Dit was geen gewoon moordwapen.
 

De beeldschone Saphira

Dorpsinwoner
Halloween Mystery 2023
Nou Insane Rider mijn spiegel was niet het ergste dus. Pietje zag er vreselijk uit en iemand heeft al zijn frustratie bot gevierd dus op die arme ziel :(
 
Bovenaan