Halloween Mystery 2022 - Verhaal/Opdracht

Phaere

Wedstrijd moderator
Teamleden
Wedstrijd Moderator
Halloween Mystery piratenverhaal.png
 
Laatst bewerkt:

Phaere

Wedstrijd moderator
Teamleden
Wedstrijd Moderator
Goedemiddag allemaal,

In dit topic gaat straks alles gebeuren. Acteurs komen hier aan het woord met hun aanwijzingen en natuurlijk mogen jullie weer gezellig meespelen.
Let goed op wat er allemaal wordt gezegd. Veel plezier met deze wedstrijd.
 

Verteller

Halloween 2023
Wedstrijd Moderator
Halloween Mystery 2023
Een nieuwe dag is aangebroken en de kapitein draagt zijn bemanning op het schip klaar te maken voor vertrek. Hij gaat zelf ‘s middags even bij de havenmeester informeren, of die misschien de vermiste matroos heeft gezien.
 

Karel de Havenmeester

Dorpsinwoner
Halloween Mystery 2023
Goeiemiddag Kap’tein,
Ik zal me even voorstellen. Ik ben Karel, de Havenmeester en ik houd alles in de gaten wat er in mijn haven gebeurt. Dus elke schuit die in en uit mijn haven vaart weet ik alles van!
Klopt het dat jullie een bemanningslid missen?
 

Karel de Havenmeester

Dorpsinwoner
Halloween Mystery 2023
Dan heb ik slecht nieuws, jullie kunnen niet weg.
We hebben iemand gevonden met een houten been… dood. En we denken dat hij bij jullie hoort. Meer kan ik er nog niet over zeggen, het onderzoek is in volle gang. Vanavond om 19.00 uur is er een bijeenkomst in Café Zeezicht.
 

Kapitein Schuimkop

Dorpsinwoner
Halloween Mystery 2023
Donder en Bliksem, dat is onze geliefde Piet!!! Het is verschrrrrikkelijk! Altijd als ik iets kwijt was kon hij het vinden, als ik iets nodig had dan had hij het vaak. We zullen hem missen en hem een waardig zeemansgraf geven!

Ik was zelf de hele tijd op mijn schip. Ik hoop dat we errrrachter kunnen komen wat er is gebeurd!
 

Paulus de Barman

Dorpsinwoner
Halloween Mystery 2023
Een bijeenkomst in Cafe Zeezicht ??? Leuk dat ze mij ook even op de hoogte stellen. Nu moet ik als de wiedeweerga gaan opruimen. Laat me erlangs.... Ik heb nu even geen tijd.
 

Geest van Piet Pegleg

Dorpsinwoner
Halloween Mystery 2023
Wat een dag! Wat een vreselijke dag! Ik zal nooit meer de zeven zeeën kunnen bevaren! Vind degene die mij dit heeft aangedaan en wreek mij, vrienden!
 

Verteller

Halloween 2023
Wedstrijd Moderator
Halloween Mystery 2023
In het café Zeezicht begint het inmiddels aardig vol te lopen. Mensen zijn nieuwsgierig wat er aan de hand is. In zo’n kleine havenstad gaat nieuws als een lopend vuurtje en iedereen wil er graag meer van weten.
 

De beeldschone Saphira

Dorpsinwoner
Halloween Mystery 2023
Wacht op mij he.... het lukt allemaal nog niet zo aardig,mijn make-up zat onderop mijn wangen en mijn rug joh.... ben er zo, ben er zo... o_O
 

De beeldschone Saphira

Dorpsinwoner
Halloween Mystery 2023
Meen je dat nou....OMG ik ben mijn lippenstift vergeten... die mooie rode die als zonlicht bij de opkomende zon zo mooi glinstert..... Man oh Man ik heb toch echt een drankje nodig
 

De beeldschone Saphira

Dorpsinwoner
Halloween Mystery 2023
Melk? Melk wat denk je wel... die koeien op het schip en de melk is over datum en dan wil jij mij die geven Aktepz01? Wat denk je dat ik zo op mijn knieën ga?
 
Bovenaan