Halloween Mystery 2022 - Verhaal/Opdracht

De beeldschone Saphira

Dorpsinwoner
Halloween Mystery 2023
Zoals je weet lekkere…eh… lieve piraten… Ik ben Saphira, de gezelschapsdame op dit eiland. Voor wat ontspanning en plezier moet je bij mij zijn. Die woeste mannen hier in de stad, wat heerlijk! Ze geven me zoveel aandacht en daar geniet ik van! Mijn spiegel en ik zijn de beste vrienden, want mijn uiterlijk is alles voor me.
Veel mooie vrouwen zijn er niet op dit eiland,
Ik ben alleen niet goed in namen onthouden... misschien was er wel een Piet bij, misschien ook niet…
En de zon schijnt altijd op ons mooie eiland
 

Orion de Ziener

Dorpsinwoner
Halloween Mystery 2023
Ik voel heel wat anders dan wat jij voelt beeldschone Saphira.

Het gevoel wat het universum mij doorgeeft is dat de geest van Pietje om ons heen dwarrelt
 

Kapitein Schuimkop

Dorpsinwoner
Halloween Mystery 2023
Mijn crew heeft wel even wat rust verdiend. Ze werken hard, stuk voor stuk. Ze zijn allemaal zo verschillend. Maar laat je niet foppen door hun uiterlijk. Stille wateren hebben diepe gronden en sommigen zijn zo bijgelovig als wat.
 

De beeldschone Saphira

Dorpsinwoner
Halloween Mystery 2023
Gelukkig Orion... had hem gevoeld.... mijn telepatische gave laat me niet in de steek gelukkig. Kapitein, stuur je ze voor wat ontspanning even door lieverd?
 

De beeldschone Saphira

Dorpsinwoner
Halloween Mystery 2023
Ja en was een beste vent he die Pietje..... ik zal hem missen en zal diegene die hem vermoord heeft nooit meer met mijn beeldschone oogjes aankijken
 

Dokter K. Zalver

Dorpsinwoner
Halloween Mystery 2023
Zoooooo, wat komen jullie hier doen? Jullie vieze waterratten! Jullie brengen ongedierte en stank mee! Stelletje viespeuken! Gelukkig heb ik voor alles wel een drankje en zal ik jullie wel helpen om van die ziektes af te komen.
Maar ik wil eerlijk ruilen!
 
Bovenaan