Gildestrijdperken discussie

BPCastellano

Actief lid
Inno Inno, ik waarschuw jullie echt: dit gaat helemaal de verkeerde kant op. Ik heb het in dit geval over wereld E. Hier moet echt snel wat gaan gebeuren anders is de leegloop compleet. Er zijn 2 gildes die alles controleren en daar is geen zak aan. En heel veel mensen storen zich daar ook aan. Alles doen ze in overleg, dat ziet iedereen. Oceans had het een paar strijdperken wat lastiger om plek 2 te behalen dus wat regelen ze dan: ze krijgen een paar goede spelers van D&I kado. Puur om te kunnen domineren samen. Dat is heel de opzet.

En nu de spelers van Heuja die op E nog wel fanatiek waren er grotendeels bijgekomen zijn is het helemaal klaar. Niks aan. Ik hoor dat ook van bijna iedereen om me heen en dan heb ik het niet over een kleine piet of klaas, nee echt topspelers.

Zet Oceans en D&I lekker bij elkaar elke strijdperken. Kunnen ze lekker doen wat ze willen. Zij blij wij blij. Want dit gaat nergens meer over en het gaat alleen maar erger worden de komende tijd want velen haken af.

En jullie hoeven niet bang te zijn voor de centjes waar jullie de laatste tijd zo belachelijk extreem op geilen want dat zal in deze constructie alleen maar beter worden voor jullie.

Dus voor iedereen win win. Laat die 2 het lekker samen uitzoeken. Alleen maar winnaars.

Namens een groot deel van wereld E,

BPC
 

Wildstorter

Actief lid
Dit is veel te specifiek om aan te passen. Vervelend dat het nu zo uitpakt, nog niet alle gildes zitten op de juiste plek.

Inmiddels zijn er op C nu 10 diamant gildes en dus 2 groepen, komt vanzelf. En ja, ook daar waren de nummer 1 en 2 al op voorhand bekend, dus die aansluiting is toch te maken.

Of iemand moet wat sterkere spelers naar een nieuw gilde weten te halen of met de huidige groep er een keer gewoon ontzettend hard tegenaan knallen.

Dat heb je in eigen hand, niet vragen om de regels te veranderen als je niet kan winnen.
 

Azgalaxa

Actief lid
Wat een complete nonsense . Er zijn op E 2 gildes die redelijk tegen elkaar op kunnnen. Als je er een keer niet tussenkomt hoef je niet zo te reageren en daar de schuld van te geven aan een andere partij.

Lekker makkelijk het ligt altijd aan een ander. Leg de oorzaak eerst maar eens bij jezelf en vraag je af waarom het niet lukt. Er zit nog een gilde op de kaart dat er WEL door is nu dus.


En dan ook de speculatie dat er spelers onderling worden uitgewisseld om het voor andere "te verpesten" omdat er anders een p3 zou dreigen wat een onzin. Spelers doen waar ze zelf zin in hebben en zich het beste thuisvoelen.
 

Felair

Actief lid
De reactie waarvan je wist dat ie spoedig zou komen :D

Zo die eierdop zit wel goed op je hoofd hoor, best knap dat 2 gildes dat zo geregeld krijgen maar met goede timing kan je dat makkelijk doorbreken als je de mensen een beetje op de been krijgt.

Makkelijk praten, jazeker. Moeten we het spel aanpassen hierom natuurlijk niet, er zijn legio opties om dit aan te pakken zelf.
Meer werven, taken anders verdelen, zorgen dat je met 10 man klaar zit als het echt er om gaat. Fuseer desnoods met een ander gilde want het komt over als je nogal gefrustreerd bent met je huidige gilde en hoe gaat of join zelf een van gildes anders? :D

Nog een mogelijk tactiek; Je kan bij de start als je met genoeg mensen aanwezig bent eventueel zorgen dat je een sector tegen het midden aan of een rij verder naar buiten voorbereid zodat je deze later inneemt dat de tegenpartij degene pakt die er tegenaan zit links rechts of vanuit t midden. Dan creëer je ook weer tijd om later verder te beuken.
 

Azgalaxa

Actief lid
allemaal storm in een glas water. heel dat gilde staat nu wel gewoon op de kaart. Gewoon een kwestie van een betere tactiek ipv hier komen klagen dat het aan anderen ligt.

Gewoon lekker meppen is goed voor je gezondheid.
 

BPCastellano

Actief lid
Je bedoelt namens jezelf neem ik aan, denk niet dat je spreekt namens al die gildes waar je wegens wangedrag uitgeknikkerd bent.

Kijk naar de cijfers grote vriend. Die zijn duidelijk. En verder ga ik er maar niet te veel op in, al jeukt het wel om de echte feiten op tafel te leggen die ik zwart op wit heb staan. Praatjesmakert :D
 
Joh schei toch uit BP. Je loopt alleen maar te zeuren en te miepen.
Er is helemaal niks mis met GSP.
Alleen is jouw probleem dat je inmiddels alle grote gildes al gehad hebt en dat je nergens meer welkom bent.
En dan zal je het met een minder goede plek moeten Doen.
 

BPCastellano

Actief lid
Joh schei toch uit BP. Je loopt alleen maar te zeuren en te miepen.
Er is helemaal niks mis met GSP.
Alleen is jouw probleem dat je inmiddels alle grote gildes al gehad hebt en dat je nergens meer welkom bent.
En dan zal je het met een minder goede plek moeten Doen.

Onzin die je uitkraamt. Echt niet te geloven wat een armoedig argument wederom. Grote gildes is geen fuck aan. Heb het nu hier en hiervoor ook bij Caldron veel meer naar mijn zin. Met je onzin :D
 

DarthRonin

Actief lid
al jeukt het wel om de echte feiten op tafel te leggen die ik zwart op wit heb staan.

Doe dan, gooi op tafel.
Personen die zo praten hebben nooit bewijzen, die willen alleen maar heibel schoppen met hersenspinsels.
Grootspraak zijn geen bewijzen.

En daarbij, 99% van de spelers interesseert het geen bal en speelt gewoon voor eigen vermaak met een groep "vrienden" die ze tot op zekere hoogte kennen.
Maar dat zal een fenomeen zijn wat jou niks zegt....
 

DeletedUser13612

Guest
Onze gilde, ook op E, zit in goud, hier horen we thuis, deze keer zitten we onder aan de rangschikking, vorige 2 keer top 3.
Waar ik het ergste voor vrees is te promoveren, daar zijn we verre van sterk of groot genoeg voor.
Bij ons heeft ieder zijn eigen reden om hier aan mee te doen, dat de gilde sneller vooruit gaat is ook meegenomen.
Aan de opzet of regels van dit deel valt toch niets aan te veranderen, we maken er gewoon het beste van.
Ik zou wel eens graag de strijd volgen tussen enkele top gilden in de hoogste klasse, dit moet een schitterend kleuren festijn zijn, maar hiervoor naar één deze gilden overstappen heb ik er wel niet voor over.
 

de Groot 97

Nieuw lid
Je bedoelt namens jezelf neem ik aan, denk niet dat je spreekt namens al die gildes waar je wegens wangedrag uitgeknikkerd bent.

Nee niet alleen namens zichzelf. Hij heeft ergens wel een punt. Door de overmacht bij DI en Oceans is er bijna geen beginnen meer aan voor andere gilden. zeker niet in het diamanten tijdperk. Het lijkt mij een goed idee om gilden van andere werelden tegen elkaar te laten strijden. Of er samenwerking tussen Oceans en DI is weet ik niet en maakt mij niet zoveel uit verder. Het gaat mij erom dat gildestrijdperk leuk moet blijven. en op wereld E is dit nu niet meer het geval.
 

de Groot 97

Nieuw lid
ben wel van mening dat er veel om klagen geen zin heeft. Ik begrijp de opmerking van BPC. het strijden tegen andere werelden is maar een idee. Voor de rest is het enige wat we kunnen doen knallen en sterker en sterker worden
 

Wildstorter

Actief lid
En hoe zie je zoiets voor je? Nu kun je met die 2 erbij al geen potten breken. Tegen 7 gildes van die grootte ga je het wel redden wil je zeggen?
 

Azgalaxa

Actief lid
Deze spelers komen hier gelijk klagen als ze eens een paar uur vastgezet zijn.
Dat hoort ook bij het spel.

het is sinds donderdag pas voor de 2e keer gelukt ze weg te spelen dus zo kansloos zijn ze zeker niet.
En verder hadden ze afgelopen weekend een aantal keer de hele kaart in handen. Echt stop nou eens met klagen en ga meppen en werken aan je strategisch inzicht. Of neem genoegen met spelen in de platina divisie als diamant te "zwaar"zou zijn. Ik denk het eigenlijk niet. Gaat al redelijk op diamant.

Het spel zit verder goed in elkaar en draait op elke server prima ook in diamant. Ik heb ze persoonlijk al op 4 werelden gezien/gespeeld en van nog1 diverse screens.
 
Laatst bewerkt:

BPCastellano

Actief lid
Ja na mijn bericht hebben jullie het wat aangepast ja. Nog altijd is jullie samenwerking goed te zien hoor. Jammer dat jullie niet gewoon zelfstandig kunnen handelen. Eigenlijk zelfde met gvg dus.

Thanks De Groot. Iemand die het begrijpt. Top.

Ik ben daar ook voor. Net als met GE alle werelden samenvoegen. Niet elke keer dit gezanik want dan is het snel afgelopen nogmaals.
 
Bovenaan