Gildestrijdperken discussie

jovayana

Actief lid
(Niet dat ik me de illusie maak dat er iets aan gaat veranderen want dat betekent werk voor de programmeurs hé en dat is blijkbaar toch een probleem.)

Je vergist je programmeurs werken heel hard , alleen telkens aan een nieuwe megaflop zoals nu de guildperks op de beta , de nieuwe GS met veel bombarie aangekondigd is gewoon een nieuwe kaart waar je dus dat olifantengedoe kunt winnen ipv erestandbeeld.

En de beste mop krijgen we dus vandaag, ga naar de beta om nieuwe GS te testen , ze vergeten wel te zeggen dat sinds donderdag het weer de oude kaart is want je krijgt om en om de oude en de nieuwe haha.

Daardoor hebben ze voor bestaande problemen die al lang aangekaart zijn geen tijd meer natuurlijk, ze moeten zo hard werken aan nieuwe flops.
 
Laatst bewerkt:
Als je van gilde wisselt terwijl de GSP ronde nog loopt, krijg je dan wel de beloningen van die ronde? Zoals de Erestandbeeld fragmenten enzo?
 

Fdm1407

Actief lid
Je vergist je programmeurs werken heel hard , alleen telkens aan een nieuwe megaflop zoals nu de guildperks op de beta , de nieuwe GS met veel bombarie aangekondigd is gewoon een nieuwe kaart waar je dus dat olifantengedoe kunt winnen ipv erestandbeeld.

En de beste mop krijgen we dus vandaag, ga naar de beta om nieuwe GS te testen , ze vergeten wel te zeggen dat sinds donderdag het weer de oude kaart is want je krijgt om en om de oude en de nieuwe haha.

Daardoor hebben ze voor bestaande problemen die al lang aangekaart zijn geen tijd meer natuurlijk, ze moeten zo hard werken aan nieuwe flops.
Antwoord naar mijn hart, had het niet beter kunnen verwoorden;)

Wat ik nog de grootste flop vind is dat Foe wel al ik weet niet hoe lang geleden heeft toegegeven dat ze bij de introductie ven GSP een inschattingsfout hebben gemaakt waar het de indeling van de divisies betreft maar er vervolgens dus niks mee doen terwijl er hier toch genoeg suggesties zijn gedaan om het spelletje weer leuk te krijgen
 
Laatst bewerkt:

Wildstorter

Actief lid
Ik snap niet dat jullie dit spel nog spelen, zo vaak dezelfde frustratie hier neerzetten. En dan kan ik me nog voorstellen dat de irritatie vele malen hoger is want niet iedere keer dat je jezelf eraan ergert ga je dat hier (en op beta) posten natuurlijk.

De aangedragen oplossingen gaan het probleem allemaal niet oplossen maar slechts verschuiven als je even doordenkt. Dan is het logisch om daar geen tijd in te steken.

Het daadwerkelijke probleem is dat een aantal gildes sterker zijn en een aantal zwakker. In het voetbal heb je dat bijvoorbeeld ook en zie je steeds dezelfde bovenaan staan (die veel winnen) een paar stabiel in de middenmoot en een groep die ieder jaar maar moeten zien of ze erin blijven of degraderen. Nadat ze gedegradeerd zijn krijgen ze een seizoen waarin ze direct titelkandidaat zijn in de lagere divisie en daardoor weer kunnen promoveren. Dan komen ze weer in dezelfde divisie als waarin ze zich het jaar daarvoor niet konden handhaven.

Het is zoals het is en je zal jezelf moeten versterken om bovenin mee te doen. Het aanpassen van de regels of spelopzet maakt niet uit, daarmee krijg je wederom een ander gezeur.

Dus het probleem "sterke gildes delen de lakens uit" wordt alleen verholpen met zelf stwrker worden. Ga recruitren, eisen stellen aan spelers en desnoods de niet mee willen in het verhaal eruit schoppen. Daar heb je niets aan als je daadwerkelijk sterker wil zijn als gilde. Vindt je dat vriendschap en iedereen mag meedoen belangrijker is dan moet je accepteren dat de gildes die wel allemaal voor de prijzen spelen er dan ook met de prijzen vandoor gaan.
 

jovayana

Actief lid
Wanneer ga jij eens snappen dat wij niet de pretentie hebben om het probleem op te lossen en er de ideale GS van te maken maar dat we enkel wat meer spelplezier voor iedereen willen. Het is niet het probleem "sterke gildes delen de lakens uit" dat is niet meer dan normaal , dat is ook zo bij GvG, maar het probleem is dat er een hele dag lang kan gevochten worden zonder uitputting. Als je dat al aan banden legt gaan zwakkere gildes misschien meer kans krijgen om ook een sector of twee te kunnen pakken. Moest het net als bij GvG alleen om de punten gaan dan zou het "gezeur" zoals je zegt ook niet zo groot zijn, maar als er spelers zijn die tot 1000 fp per dag kunnen verzamelen op de kaart (en dan vergeet ik voor het gemak de andere beloningen) en de anderen misschien maar 50 fp per dag dan kan ik mij inbeelden dat er veel spelers een dégout (walging) beginnen te krijgen.
Door de enorme disproportie maakt foe zijn eigen spel kapot tegen de duur.
 

Wildstorter

Actief lid
Zoals je zelf zegt: spelers kunnen dat.

Dus het ligt niet aan een gilde, want als 6 spelers dat doen dan haalt de rest van het gilde ook niets meer binnen maar aan individuele spelers.

En anders groepeer je jezelf toch met een aantal van die spelers die het wel belangrijk vinden.

Het is onzin dat als een ander het wel kan en jij niet dat het aan de spelopzet ligt.
 

blafke

Actief lid
Wanneer ga jij eens snappen dat wij niet de pretentie hebben om het probleem op te lossen en er de ideale GS van te maken maar dat we enkel wat meer spelplezier voor iedereen willen.

Nooit. Zij hebben alle plezier dat ze willen en ze willen dat zo houden en dat wil dus zeggen dat er alles aan moet gedaan worden opdat zij kunnen blijven een hele kaart vol slotjes zetten op 10 min. tijd of zo. Om dan vervolgens om de 4 uur nog eens ne keer één minuutje actief te worden om met mekaar sectortje te wisselen.
 
Bovenaan