Zoekresultaten

  1. PrivateHead

    Censuur op spelersnaam na jaren.

    Kort geleden kreeg een leider van De Elite op Dinegu ongevraagd een supportticket van het opperhoofd. Met het dwingende verzoek een suggestie te geven voor een andere spelersnaam van zijn account. Soms is dat begrijpelijk wegens schuttingtaal, discriminatie of anderzijds kwetsende namen. Voor...
  2. PrivateHead

    Op Mars verdwijnen schurken in het niets!

    Op de Mars conintentenkaart kun je Erts verwerven door een zoektocht te starten en 4, 8, of 24 uur later kan je de gevonden Erts claimen mits je een afsluitend gevecht of een onderhandeling doet. De gevechten bij de 8 en 24 uurs zoektocht zijn 2 wave-battles, daar zit de bug. Nadrukkelijk niet...
  3. PrivateHead

    Bevestigd [31619] Tweede verkenner starten.

    Verwijderd voordat een Moderator dat doet.
  4. PrivateHead

    Nieuwe bonus bij een nog uit te brengen GG

    Poll samenvatting: Een nieuwe bonussoort op een nog uit te brengen GG met als primaire of secundaire bonus het verkorten van de looptijd van alle gebouwen uitgezonderd militaire gebouwen. Voor het uitgebreide idee, zie de rest van deze post...
  5. PrivateHead

    Forum suggestie

    Er zijn perioden dat ik me er aan waag wat vaker op dit forum te komen, meestal kijk ik dan naar verdiepende informatie over diverse spelelementen en de meningen van andere fanatieke spelers. So far, so good (in zoverre, prima). Graag gebruik ik de forumfunctie 'Wat is er nieuw?' die knop...
  6. PrivateHead

    Vraagje over missiebeloningen.

    Verwijderd
  7. PrivateHead

    Geen Reproductie Missie 'Surfin Safari' reageert niet op de voltooiing

    Verwijderd, dan hoeven de Moderators het niet te doen.
Bovenaan