Forum suggestie

PrivateHead

Actief lid
Er zijn perioden dat ik me er aan waag wat vaker op dit forum te komen, meestal kijk ik dan naar verdiepende informatie over diverse spelelementen en de meningen van andere fanatieke spelers. So far, so good (in zoverre, prima).

Graag gebruik ik de forumfunctie 'Wat is er nieuw?' die knop (linksboven) kan erg handig zijn om vrij snel lopende discussies te vinden. Nu is het juist die knop waar deze post over gaat.

Er worden 2 of 3 kettingspellen gespeeld waar elke paar seconden door iemand op gereageerd wordt (de kettingspellen zijn derhalve een succes) door slechts een handvol spelers. De vermeldingen die zij maken op de de pagina 'Wat is nieuw' maken die pagina overbodig of onleesbaar voor de gewone pagina's waar het forum voor bedoeld is.

Mijn suggestie:
Haal en hou de kettingen uit de pagina 'Wat is nieuw'. Daarmee komt de functionaliteit van die "handige" knop veel meer tot zijn recht.

Groet PH
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Hoewel het een leuke suggestie is, is dit voor zover ik weet helaas niet mogelijk. Ik zal eens nagaan of het mogelijk is, maar ik kan niks garanderen.
 

DeletedUser8918

Guest
Al die kettingen staan in een bepaald deel van het forum. Is het niet mogelijk om gewoon die desbetreffende subfora uit te sluiten?
Ik ken fora waar de niet-serieuze gedeelten (waar dus ook de kettingen staan) uitgesloten worden van postcount, dus dit zou ook te doen moeten zijn.
 

DeletedUser

Guest
Bij dit forum wordt het off-topica gedeelte ook uitgesloten van postcount. Wellicht mogelijk dit hele gedeelte ook uit 'wat is er nieuw' te houden.
 

DeletedUser

Guest
Als het uitsluiten van dit forum niet mogelijk is, dan is er een andere manier om hier minder last van te hebben.

Bovenaan links heb je 4 knoppen: FAQ - Kalender - Gemeenschap - Snelle links

Als je Snelle links gebruikt, en dan Berichten van vandaag, dan krijg je alle topics waar in gepost is. Dit betekent dat je de kettingspellen allemaal maar 1x langs ziet komen, in plaats van 100-1000x op een dag.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Ik heb dit nagelopen en het is helaas niet mogelijk om bepaalde forums uit te sluiten van het "Wat is er nieuw?" gedeelte. Je zal het dus moeten doen met de spellen ertussen.
 

DeletedUser

Guest
Dan zal ik dit idee archiveren. Zie de tips in mijn vorige post om hier omheen te werken (niet ideaal, maar wellicht beter dan hoe het nu is)
 
Bovenaan