Vraagje over missiebeloningen.

ThaMartin

Actief lid
Dat openbaar maken zal sowieso niet gebeuren, de ontwikkelaars geven geen formules vrij. Wel is het volgens mij zo dat alle herhaalmissies slechts max 1x diamanten als prijs geven.
 

DeletedUser5428

Guest
Bij mij is het ook al héél lang geleden dat ik nog diamanten gezien heb uit een missiebeloning. En ik heb er toch ook zo'n 20 per dag.
Maar er is toch 5% kans op een 5-FP pakket, en daar doe je het toch voor, niet voor 0.1% kans op diamanten.
 

midas89

Actief lid
Op de beta had ik ooit es gelezen dat elke herhaalmissie max 1x per tijdperk een dia-prijs geeft, en dat die daarna overgaat in een medailleprijs.
Geen idee hoe je dat ooit kan bevestigen. Ik schat de kans gewoon op 0% en als ie een keer valt is t mooi meegenomen.
Het heeft sowieso niks met het level van je Frontenac te maken.
Ik denk eerder dat ze bij het programmeren van de 'willekeur' niet konden verzinnen dat iemand ooit zoveel betaalmissies zou doen, dus dat hij daarom vaker kan vallen bij jou.

De willekeur is namelijk ver te zoeken. Op alle werelden moet je precies evenveel missies doen om de dia-beloning te krijgen.
Bij de 'produceer 5x huizen' bijvoorbeeld was het bij mij de eerste keer dia's. Op alle werelden.
Ik heb dit bij lagere tijdperken herhaalmissies ook getest op alle 13 EN-werelden, het was elke keer precies evenveel missies die nodig waren.
"Willekeurige beloning" mijn voeten. De volgorde is misschien willekeurig bepaald, maar staat wel gewoon vast.

Tip voor bronstijd spelers: de eerste "besteed 8 FP missie" zitten 20 diamanten in.
 
Bovenaan