GG loshalen van Stadhuis bij ongewenste investeerder.

DeletedUser4527

Guest
ik snap de frustratie, maar denk niet dat er wat aan gedaan gaat worden ,.... hoeveel mensen zullen zoiets gaan doen? handjevol (dankzei jouw post een paar meer nu wellicht), volgende ker genoeg pakketjes hebben en midden in de nacht jezelf gelijk veilg storten ;)
 
Er zullen niet heel veel spelers zijn die deze strategie volgen, je snijdt er nogal mee in je eigen polsen, ik kan me in ieder geval voorstellen dat je zo iemand niet snel nog een keer een fptje geeft.
 

DeletedUser5435

Guest
Mijn mening is dat je te veel bezig bent met dit spel, haha.

Verder.. tsja, een GG kan ook worden verwijderd om anderen te naaien, dan zou er ook iets moeten komen dat dat niet kan, of dat FP worden teruggestort.
Ik denk dat er op zich niets op tegen is om je idee in te voeren, als dit vaker gaat gebeuren lijkt dat me onwenselijk.
 

DeletedUser5889

Guest
Er zijn hele volkstammen die hun stad loskoppelen als ze een avondje gaan stappen, alleen maar om niet geplunderd te worden.
Zou dat dan ook ongewenst zijn?

Ik denk niet dat hier veel aan te doen gaat zijn.
 

DeletedUser6877

Guest
Een buitenstaander die de eerste prijs op haalt bij een GG zou ik ook niet wenselijk vinden. Er zijn denk ik genoeg gildeleden waar je ook wat bij kan doneren. :)
 

DeletedUser4100

Guest
Ik kan me herinneren dat er eens een update geweest is, die er voor zorgde dat
je GG's kon openen ook als de GG niet verbonden is met het stadhuis. Ik kan zo
snel niet meer de aankondiging ervan vinden, maar ik kan me het wel herinneren
dat er zoiets is geweest. Misschien hebben ze het later weer terug gedraaid of
nooit echt in het spel gebracht.
Al kan ik het niet begrijpen dat je buitenstaanders geen prijzen gunt. Iedere donateur
in je GG is welkom, immers het levert je punten op en op langer termijn een betere
bonus uit de GG in kwestie.
 
Bovenaan