Zoekresultaten

  1. Handel en koersen

    L.S., Handel is belangrijk onderdeel van t spel, en al jaren lang zie je berichten over eerlijke handel of scheeve handel. Maar meer realistisch zou zijn een echte commerciële markt/handel, dus vandaar een beter idee (nee ik vraag niet of het beter is, dat is een feit!) :P - FOE moet de...
  2. Stadsschild, PvP toren, en hele laffe top 10 spelers.

    Het moet me echt even van het hart. Ik begrijp dat FOE misschien niet een keiharde battle van wil maken in termen van PvP. Er is nu een zogenaamde PvP toren, maar laten we eerlijk wezen, er is eigenlijk niemand die in de PvP toren (Player Versus Player) ook echt spelers (Players) aanvalt. We...
  3. fontsize chat

    Ik ben redelijk slechtziend en ik erger me al jaren aan t zelfde probleem. Ik kan een beetje inzoomen/uitzoomen in t spel, maar de fontgrootte van de chat gaat dan mee. Normaal heb ik het grote scherm liefst op t kleinste formaat, maarja dan kan ik de tekst in de chat niet meer lezen. Het zou...
  4. Stadsschild uitschakelen na aanval.

    Ik vind t prima als mensen een stadsschild willen zetten, maar eerst een schild aan en dan wel zelf aanvallen is toch wel een beetje laf. Voorstel : als je een buur aanvalt gaat je stadsschild uit als dat aanstond en je kan het dan ook 2 weken niet meer aanzetten. Lijkt me een eerlijke deal toch...
  5. Vervelende 'pop-up' regeltjes voor afkopen met diamanten

    Kunnen we die vervelende regeltjes die automatisch opkomen om een GG, voorraadgebouw of een gevechtje voor special goedjes af te kopen dumpen aub. Ik vind het extreem storend, ik klik er nooit op, d.w.z. niet bewust. De indruk ontstaat echt dat foe dit alleen doet om geld binnen te harken, qua...
  6. NL6/Wereld F traag

    Ik ervaar de laatste tijd veel vertraging op wereld F. Soms duurt t gewoon 5 hele seconden voor t berichtencentrum opent bijvoorbeeld... of ik oogst iets en dan duurt t 5 seconden voordat t maantje verschijnt dat ie geoogst is... Verder geen vertraging op internet, ik merk t alleen bij FOE.
  7. Wanneer begint t nieuwe event ?

    Zitten al tijden zonder voetbal dus hop vooruit met die geit :P
  8. Uitbreding berichtencentrum

    De meeste spelers hebben aardig wat berichtendraadjes lopen, en soms is door de bomen t bos niet meer te zien. Misschien kan het berichtencentrum uitgebreid worden naar drie tabbladen en bij elk berichtendraadje een optie of ie in tab1, tab2, of tab 3 moet. Op die manier kan je snel onderscheid...
  9. Massaal onnatuurlijk gebruik van GS

    In de gildestrijdperken worden door grotere gildes deals gemaakt om geen vallen en lokkers te plaatsen, wel kampen en na elkaar aangevallen te hebben de kampen en torens te laten staan. Resultaat is dat er elke 4 uur gewisseld wordt van eigenaar van alle provinciën doordat er geen enkele...
  10. Vraag over uitputting in GS

    Meer dan 100% kan normaal niet. Maar in FOE kan het vaak wel (bv met aanvalskracht). Nu vraag ik me af hoe het werkt als je 3 vallen zet op een sector, dat zou 3*45% kans geven op dubbele uitputting voor de aanvallende partij, is 135%. Lijkt logisch dat dat onzinnig is. Maar als de aanvallende...
  11. Onmogenlijke dagopdracht

    Ik weet niet zeker of FOE het als bug kan zien, maar voor mij is t rottig als ik een dagopdracht krijg die onmogenlijk is te volbrengen. Specifiek; ik zit in toekomst, en onderdeel van mijn dagopdracht is 3 sectoren te verwerven door te onderhandelen. Normaal is dat geen probleem, maar ik heb...
  12. flikkering gvg scherm

    De bug die eerder was opgelost, het constant flikkeren van het GvG scherm is terug! Ik heb dit met IE, en in Chrome niet, dus voor GvG schakel k nu om naar Chrome, maar blijft irri...
  13. Dagteller bij boost en terughalen

    Het zou mooi zijn als je in het overzichtje van grootse gebouwen waar je bij helpt kan zien hoe lang het geleden is dat je gestort hebt. En als het meer dan 2 weken is ofzo(wat kan als een speler stopt of een bepaalde GG gewoon niet verder doet), je je terug kan trekken.
  14. kleine ongemakken

    weet niet of er een reden is maar een zijn toch een paar kleine dingen die soms jeuken in t spel. Soms wordt er op de global chat iets aangeboden met verzoekje om pm als je interesse hebt, maar in de global chat krijg je in het context menu geen optie om berichtje te sturen, moet je eerst naar...
  15. Voorstel plunderen

    Ik zou graag willen voorstellen dat je mensen uit je buurt 2x per dag kan aanvallen/plunderen. Een enkel rondje buren is zo op, dan blijf je een beetje bezig. Ook zou het mooi zijn als we het kostbare tafelzilver uit de taveerne kunnen plunderen. Het is jammer om het zo te laten liggen.
  16. suffe en simpele vraag; zijn cross-deals legaal ?

    ik hoor verschillende geluiden omtrent cross-deals. Ik wil graag weten zonder opnieuw alle regels door te lezen of cross-deals wel of niet zijn toegestaan. (niet van we vinden dit of dat of eerlijk of niet, gewoon is het legaal ja of nee)….
  17. Strafpunten

    Het is mij nu voor de tweede keer overkomen dat ik een bericht heb gehad van systeem met de melding dat ik strafpunt(en) heb gekregen. Het is nogal vanzelf sprekend dat wanneer er strafpunten worden uitgedeeld in een spel dat je als slachtoffer dan ook graag wilt weten door wie die punten zijn...
Bovenaan