Stadsschild, PvP toren, en hele laffe top 10 spelers.

Het moet me echt even van het hart.

Ik begrijp dat FOE misschien niet een keiharde battle van wil maken in termen van PvP. Er is nu een zogenaamde PvP toren, maar laten we eerlijk wezen, er is eigenlijk niemand die in de PvP toren (Player Versus Player) ook echt spelers (Players) aanvalt. We vallen liever de 'virtuele player' aan die meer punten geeft, en dan nog is PvP echt serieus geen PvP te noemen. PvP bestaat echt volledig NIET in FOE. Met de introductie van de Gildestrijdperken heeft FOE wel *DE* bom gedropt op het spel. GS heeft het spel echt heel erg vooruit geholpen, veel meer dan GvG ooit zou kunnen. Ik ben echt serieus groot fan van GS. Dus wat dat betreft, helemaal ok, applaus, lof, liefde en wat niet meer zij :)

Afijn, de PvP toren is een kleine grief. Maar ik heb nog een kleine grief waar ik me nog *net* iets meer aan stoor.
Ik zie aan een stuk door echt hele laffe spelers die gewoon in de top 10 staan en constant een stadsschild aanzetten.
Ik kan niet benadrukken hoe onwaarschijnlijk LAF ik dat vind, met name juist OMDAT ze in de top 10 staan en dan nog blijkbaar erg bang zijn dat ze van een paar waardeloze fp beroofd worden. Het plunderen is serieus meer iets wat persoonlijk goed/slecht voelt dan dat het een effect heeft op je spel.

Voor de duidelijkheid; ik zet dus zelf NOOIT een stadsschild aan. Als iemand me aanvalt en me kan plunderen dan heeft hij of zij daar ook gewoon recht op vind ik.
Spelers als Roel44, Displex, Radar en Warlord bertus enzo, aan 1 stuk door laf hun stadschild aanzetten.
Als we een stadsschild willen, en het is zo belangrijk, vraag er dan ook gewoon echt een half miljoen gamepunten per dag voor of iets in plaats van een paar luizige taveerne punten.
De Gala toren is toch al erg genoeg of niet? (en JA ook ik heb een Galatoren staan, omdat FOE nou eenmaal besloten heeft dat ie er moet zijn en dat ie heel erg klein is), dat is niet een heel goed excuus begrijp ik, maar wat mij betreft kan ie ook uit het spel verwijderd worden (wel voor iedereen dan) :p

Ik heb totaal geen begrip voor deze ultieme LAFHEID van top 10 spelers, maar als het dan toch echt mogelijk moet zijn; laat ze er dan ook een serieuze prijs voor betalen met gamepunten of diamanten. Voor hele kleine spelers kan het anders zijn, maar maak dan de prijs voor een stadsschild afhankelijk van je positie in het spel. Kijk als je een muurtje om lutjebroek wil bouwen kost dat ook geen miljard, wil je een muurtje tussen de V.S. en Mexico dan ben je met een Miljardje nog lang niet klaar.
 

Felair

Actief lid
Joh maak je toch niet zo druk over dat schild xD het zit echt zolang als ik speel in het spel dus het word gebruikt zo simpel is het.
Ik zet zelf ook een schild aan als ik van te voren weet dat ik geen tijd ga hebben ergens verzuip toch in het taveernezilver, aantal miljoen in kas nog, moet ik daarom stoppen met plunderen als ik het aan heb staan, natuurlijk niet is gewoon een voordeel van actief zijn dat je genoeg zilver hebt denk ik dan.

Dat laf noemen slaat, vind ik, nergens op want het gewoon een voor iedereen toegankelijk functie in het spel dat jij er geen gebruik van maakt is jou keuze.

Blijft een spel, en het moet wel leuk blijven hè als het zo frustreert kan je dan beter niet iets anders gaan doen qua spel of laat het gaan, ik speel voor de fun in ieder geval de dag dat ik me zo ga frustreren over het spel ben ik er weg van hoor. Maar goed misschien helpt het van je afschrijven zoals je nu gedaan hebt.

En die pvp toren is echt totale onzin inderdaad ik doe daar zelf niet meer aan mee, gelukkig is niets verplicht in het spel :D
Ook al was het wel tegen spelers trouwens, blijft altijd pay to win gezien je beurten met diamanten kan kopen, lekker belangrijk wie er op 1 staat denk ik dan.
 

DarthRonin

Actief lid
het zit echt zolang als ik speel in het spel

Toen ik begon bestond het nog niet....maar dat is dan ook heeeeeeeeel lang geleden :D

die pvp toren is echt totale onzin inderdaad ik doe daar zelf niet meer aan mee,

Ik heb er tot een paar weken terug toch wel wat energie in gestoken en een tijdje op P3 gestaan, maar dan wordt het ook gewoon saai.
Paar keer per dag die beurten wegklikken, elke week wat beurten bij kopen met medailles tot het punt dat ze redelijk prijzig worden.
Dat elke week zodat je elke week het maximale aantal punten haalt zonder dat het echt duur wordt aan medailles.

Tot het moment dat je dus even klaar bent met FoE en gewoon niks meer doet :D
Blijf nog wel af en toe drukken op die ene wereld, maar het verschil tussen 3e staan en top 50 is miniem wat betreft beloning.
Hoog staan is pure egotripperij, lekker in de top 500 staan geeft geloof ik vrijwel dezelfde beloning.

Het is de grind niet waard.
 
Bovenaan