Vervelende 'pop-up' regeltjes voor afkopen met diamanten

Kunnen we die vervelende regeltjes die automatisch opkomen om een GG, voorraadgebouw of een gevechtje voor special goedjes af te kopen dumpen aub.
Ik vind het extreem storend, ik klik er nooit op, d.w.z. niet bewust. De indruk ontstaat echt dat foe dit alleen doet om geld binnen te harken, qua spel element is het voor iedereen een irritatie tot en met. Het voegt niks toe behalve per abuis je diamanten verknoeien. Ik snap dat FOE de optie open wil houden om af te kopen, maar doe het dan NADAT je eerst op een sector of gebouw oid geklikt hebt.
Het mag mijns insziens nooit zo zijn dat je met 1 klik in je hoofdscherm geld verknoeit.
Tevens is het nieuwe automatisch inzoomen na het activeren van gelijke gebouwen een bron van ergernis.
Zijn kleine dingetjes maar het irriteert wel !
 

Arsenal

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Er zijn spelers die het wel gebruiken, daarvoor zitten ze er om een mogelijkheid te geven om. Je bent het niet verplicht.

Tevens kan je in je instellingen een bevestigingsscherm activeren, dat je een pop-up krijgt als je op het punt staat om Diamanten te gebruiken. Hierdoor kan je dus nooit "per abuis" Diamanten uitgeven.

Betreft de zoom-problemen, dit zal hoogstwaarschijnlijk met de volgende spelupdate verholpen worden.
 

Markus

Actief lid
ik vind die popups voor dia juist heel fijn... anders ben je onbewust zo door die dingen heen. als je een bankrekening met paar miljoen euro hebt is dat niet zo'n ramp, maar die heb ik dus niet haha :p:
 
Bovenaan