Voorstel plunderen

Ik zou graag willen voorstellen dat je mensen uit je buurt 2x per dag kan aanvallen/plunderen. Een enkel rondje buren is zo op, dan blijf je een beetje bezig.
Ook zou het mooi zijn als we het kostbare tafelzilver uit de taveerne kunnen plunderen. Het is jammer om het zo te laten liggen.
 
Ja de fp balk is ook een goed idee. Of meerdere gebouwen, k bedoel maar als ik iemand op straat van z'n portemonaie beroof dan zeg k ook niet van nou ik haal er 1 tientje uit en de rest mag je houden he.
 

Markus

Actief lid
2x plunderen op een dag is misschien wel een idee, maar dat moet dan aan een gg gekoppeld worden.

wat ik een leuker idee vind: als alternatief aan plunderen een gebouw voor 24 uur (met atlantis gg bonus erop 2x zolang dus 48 uur) kunnen saboteren (zodat hij NIETS oplevert gedurende die tijd). je krijgt dan niks, maar je slachtoffer ook niet ;) als je 24 uur teveel vindt mag het ook 12 uur zijn hoor ^^
 
lol, als je niet genoeg hebt aan 1 rondje buren, culturele settlements, GE, GvG en alle events om je bezig te houden, adviseer ik je om er een stadje naast te beginnen. Lijkt me niet nodig om je buren ermee lastig te vallen dat je blijkbaar te weinig te doen hebt op een dag.
 

DeletedUser6877

Guest
Ah verkeerd geïntepreteerd ik dacht een nieuw stadje op dezelfde server....
 

DeletedUser13091

Guest
Heren.. Laten we de diamanten niet vergeten.. :rolleyes:.... Of sla ik door... ?
 
Bovenaan