Vraag over uitputting in GS

Meer dan 100% kan normaal niet. Maar in FOE kan het vaak wel (bv met aanvalskracht).
Nu vraag ik me af hoe het werkt als je 3 vallen zet op een sector, dat zou 3*45% kans geven op dubbele uitputting voor de aanvallende partij, is 135%. Lijkt logisch dat dat onzinnig is.
Maar als de aanvallende partij 2 kampen heeft vanuit de aangrenzende sector met 2*24% kans op geen uitputting, tellen die 35% extra dan nog mee ?
Ofwel is het dan 135%-48% kans of is het 100%-48%?
Dit is zoals ik het gevonden had op een webpage (http://www.foeguides.com/guild-battlegrounds-attrition/) met voorbeeld voor 2 vallen.

Op andere paginas in het forum lees ik dat het gewoon twee afzonderlijke kansen zijn, de eerste is dan of je uitputting krijgt ja/nee, en de tweede kans is dan of die verdubbeld wordt ja of nee.

Zou graag beetje meer zekerheid willen over hoe t nu werkt.
 
Laatst bewerkt:
3x45% = 135% is correct
dit is dus altijd een dubbele uitputting
zet de tegenstander 2 kampen = 2x24%
dan heeft de tegenstander dus 48% kans dat er geen uitputting is, de andere 52% is het steeds een dubbele uitputting

stel je hebt 5 kampen rond de sector met 3 vallen
5x24% > 100% dan heb je geen uitputting en gaan de vallen dus ook niet werken
 
Ok het is dan dus t laatste. Kansen van kampen en vallen zijn onafhankelijk. Kamp bepaalt dus of er wel/geen uitputting is, en val bepaald of als er uitputting is of die verdubbeld wordt.
 
Bovenaan