Massaal onnatuurlijk gebruik van GS

In de gildestrijdperken worden door grotere gildes deals gemaakt om geen vallen en lokkers te plaatsen, wel kampen en na elkaar aangevallen te hebben de kampen en torens te laten staan. Resultaat is dat er elke 4 uur gewisseld wordt van eigenaar van alle provinciën doordat er geen enkele uitputting meer is. Grotere spelers lokken de kleinere door te vertellen dat ze dan ook meer gevechten kunnen doen en meer prijzen winnen, wat uiteraard waar is, maar ook met 0 uitputting houdt het uiteindelijk wel een keer op als je weinig legers hebt. Heb je echter een alca van level 80 een paar schurken gespaard en een redelijke aanval dan kan je dus vrijwel eindeloos doorvechten en prijzen buitmaken. Dit loopt op tot zomaar 3000 gevechten per GS voor spelers die op de 'normale' speelwijze tot 1000 gevechten gaan. Die verdienen er dus zomaar prijzen van 2000 extra gevechten bij. De kleinere speler gaat misschien van 200 naar 500 gevechten en ja profiteert dus ook, alleen wel een stuk minder.

Ik denk dat het goed zou zijn als er eens over na gedacht zou worden hoe dit onnatuurlijke gebruik van GS om eindeloos prijzen te harken beperkt kan worden.
 

DeletedUser13853

Guest
Jij onderschat het probleem. Heb gezien dat een speler van ongeveer 200 aanval en verdediging tijdens het aanvallen zo'n 5k tot 6k aan aanvallen doet per GS. Terwijl iemand met ongeveer 200 normaal misschien 400 kan doen.

Deze speler speelt op een andere server en niet NL.
 
ik wilde het niet overdrijven, maar ik zie het wel als een probleem idd.
Misschien zijn er mensen die denken dat GS juist op die manier gespeeld moet worden en heb ik t mis hoor, zou niet mijn eerste fout zijn, maar wat zijn dan de argumenten ?
 

Felair

Actief lid
Mja dan had Inno het moeten limiteren, heb er echt geen tijd voor maar 6k aanvallen jemig zeg dat is me een bak FP xD best ziek.
Je kan ook nog steeds puntjesmeppen totdat je een ons weegt op GVG en daar doen ze ook niets aan dus dit zal waarschijnlijk ook niet veranderen.
 
voor dit spel heb ik een andere game gespeeld, en tja was ook even leuk totdat k er moe van werd en de boel gescript had. Ja dat mag niet, maar t is eigenlijk niet te controleren en ook niet heel erg moeilijk. Hier zie ik er het nut niet zo van in, tenzij je idd 6k gevechten gaat doen... Wil dit zeker niet adviseren en k ga ook geen tools noemen die je daarbij helpen. Maar GS scripten heb je in 2 uur gedaan als je t al s eerder gedaan hebt(en zo niet nou dan een daggie misschien). Kan je de rest van de dag slapen he... dus ook om die reden vind ik het geen wenselijke situatie.
 

PartyPoison

Actief lid
heb dr met vrienden over na zitten denken; in ijzertijd blijven zitten tot je goedjes en FP hebt om in 1x naar toekomst te gaan, terwijl je aanvalsGGs + alca lv 80 zijn, oneindig veel fragmenten voor die standbeelden ;)
 

BPCastellano

Actief lid
Mja dan had Inno het moeten limiteren, heb er echt geen tijd voor maar 6k aanvallen jemig zeg dat is me een bak FP xD best ziek.
Je kan ook nog steeds puntjesmeppen totdat je een ons weegt op GVG en daar doen ze ook niets aan dus dit zal waarschijnlijk ook niet veranderen.

Kopt wat je zegt. Alleen die gildes met spelers zonder een normaal leven controleren de hele AT kaart en tikken iedereen er af. En dan gaan ze onderling lekker met kampioentjes tegen elkaar lopen farmen. Ook zo'n enorme faal dat afschaffen van farmen met kampioentjes. Nu zijn juist de grote spelers in het voordeel omdat ze dat dus lekker onderling tegen elkaar kunnen doen en niemand erbij kan komen omdat de wereld grotendeels is uitgestorven.

Dit ook bij Leones aangegeven maar die lijkt er niks mee te willen doen.
 
Laatst bewerkt:

BPCastellano

Actief lid
voor dit spel heb ik een andere game gespeeld, en tja was ook even leuk totdat k er moe van werd en de boel gescript had. Ja dat mag niet, maar t is eigenlijk niet te controleren en ook niet heel erg moeilijk. Hier zie ik er het nut niet zo van in, tenzij je idd 6k gevechten gaat doen... Wil dit zeker niet adviseren en k ga ook geen tools noemen die je daarbij helpen. Maar GS scripten heb je in 2 uur gedaan als je t al s eerder gedaan hebt(en zo niet nou dan een daggie misschien). Kan je de rest van de dag slapen he... dus ook om die reden vind ik het geen wenselijke situatie.

Genoeg spelers met een dubbelaccount die dat doen hier hoor.
 

Graecus 002

Actief lid
Eerst en vooral, dit topic is fantastisch! ...
... de hoeveelheid aan leugens die erin staan maakt het gewoon lachwekkend!

Ik spreek namens lid van D&I van wereld E, die in dit topic blijkbaar aangehaald worden als super-profiteurs. Het is waar dat we veel kampjes zetten, onze kas is goed gevuld en blijft ook aangevuld, wat dit mogelijk maakt. Tot daar de waarheden die ik heb aangetroffen.
Ik lees hier complottheorieën dat Oceans en D&I kampjes zouden laten staan, om zo meer gevechten te kunnen doen, het tegengestelde is waar. Kampjes worden door beide gildes juist zoveel mogelijk weg gehaald, zodat de andere er niet van kunnen profiteren. Wel is er een overeenkomst om geen vallen/lokkers te plaatsen. Deze zouden toch geen nut hebben, want het dubbele van 0 uitputting is... 0 uitputting!
Spelers die 4000 gevechten doen? Bij ons toch niet. Misschien een paar die aan 2500 komen, maar zeker niemand boven 3k. Dat zijn dan de TK-spelers die sowieso aan 1200 zouden komen (12 dagen * 100 uitputting). Als Az ziet dat iemand te veel met kampjes vecht, wordt deze zelfs op de vingers getikt! De kampjes worden zoveel mogelijk verdeeld, zodat iedereen er een beetje van kan profiteren. Ik heb verhalen gehoord dat er bij Oceans spelers zijn die aan 5 of 6k gevechten komen, wat er van waar is weet ik niet.

Om mijn persoonlijke rekening erbij te brengen: Ik heb de vorige gs in totaal 573 uitputting opgelopen (47.75 per dag) en ben aan 1000 gevechtjes en 16 onderhandelingen geraakt. Dwz dat ik gemiddeld 1.77 acties heb kunnen doen per uitputting die ik opliep. Hoe jullie aan x4 komen, geen idee. Toch niet voor D&I. Nogmaals, ik spreek mij niet uit voor andere werelden of gildes, enkel voor D&I op wereld E (die het meest beschuldigd wordt...)
 

nietje52

Actief lid
Wat is er nou weer mis met afspraken met andere gilden?
Als je het kunt zonder ruzie dan heb je mijn zegen hoor.
 
Volgens mij snappen sommigen echt heel erg weinig van strategisch meppen op de GS. En of 2 gilden nou wel of niet samenwerken, zou voor voor gilde 3 geen klap uit moeten maken. Hou op met voortdurend verwijtend naar anderen te wijzen zonder enige onderbouwing behalve dan je eigen onderbuikgevoel en ga eens kijken hoe je je eigen strategie kunt verbeteren .Oh en mocht dat te hoog gegrepen zijn, dat ligt dan niet aan die andere gilden en ook niet aan inno.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser13259

Guest
Eerst en vooral, dit topic is fantastisch! ...
... de hoeveelheid aan leugens die erin staan maakt het gewoon lachwekkend!

Ik spreek namens lid van D&I van wereld E, die in dit topic blijkbaar aangehaald worden als super-profiteurs. Het is waar dat we veel kampjes zetten, onze kas is goed gevuld en blijft ook aangevuld, wat dit mogelijk maakt. Tot daar de waarheden die ik heb aangetroffen.
Ik lees hier complottheorieën dat Oceans en D&I kampjes zouden laten staan, om zo meer gevechten te kunnen doen, het tegengestelde is waar. Kampjes worden door beide gildes juist zoveel mogelijk weg gehaald, zodat de andere er niet van kunnen profiteren. Wel is er een overeenkomst om geen vallen/lokkers te plaatsen. Deze zouden toch geen nut hebben, want het dubbele van 0 uitputting is... 0 uitputting!
Spelers die 4000 gevechten doen? Bij ons toch niet. Misschien een paar die aan 2500 komen, maar zeker niemand boven 3k. Dat zijn dan de TK-spelers die sowieso aan 1200 zouden komen (12 dagen * 100 uitputting). Als Az ziet dat iemand te veel met kampjes vecht, wordt deze zelfs op de vingers getikt! De kampjes worden zoveel mogelijk verdeeld, zodat iedereen er een beetje van kan profiteren. Ik heb verhalen gehoord dat er bij Oceans spelers zijn die aan 5 of 6k gevechten komen, wat er van waar is weet ik niet.

Om mijn persoonlijke rekening erbij te brengen: Ik heb de vorige gs in totaal 573 uitputting opgelopen (47.75 per dag) en ben aan 1000 gevechtjes en 16 onderhandelingen geraakt. Dwz dat ik gemiddeld 1.77 acties heb kunnen doen per uitputting die ik opliep. Hoe jullie aan x4 komen, geen idee. Toch niet voor D&I. Nogmaals, ik spreek mij niet uit voor andere werelden of gildes, enkel voor D&I op wereld E (die het meest beschuldigd wordt...)

Hoe kan je zien hoeveel uitputting je hebt gedaan in een GSP?
 

BPCastellano

Actief lid
En een paar gildes doen weer stuivertje wisselen. Ondertussen hoor ik weer actieve spelers om me heen afhaken die er helemaal klaar mee zijn. Dit spel is echt helemaal naar de ... aan het gaan sinds die GSP er is. Laatste waarschuwing Inno: DOE ER WAT AAN.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Markus

Actief lid
En een paar gildes doen weer stuivertje wisselen. Ondertussen hoor ik weer actieve spelers om me heen afhaken die er helemaal klaar mee zijn. Dit spel is echt helemaal naar de ... aan het gaan sinds die GSP er is. Laatste waarschuwing Inno: DOE ER WAT AAN.

en wat doe je als inno niks doet? :) ga je dan grommen, bijten, of erger? :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Felair

Actief lid
Ik hoop echt oprecht dat BPCastellano en andere die hetzelfde probleem hebben of stoppen of een manier vinden om dit los te laten want als je jezelf zo zit op te vreten over een spel dan denk ik niet dat je nog lekker ontspannen een spelletje aan het spelen bent.

En dat is nou niet bepaald prettig lijkt mij. Ik persoonlijk zou dan zeggen houdoe en bedankt...
 

DeletedUser6877

Guest
Kopt wat je zegt. Alleen die gildes met spelers zonder een normaal leven controleren de hele AT kaart en tikken iedereen er af. En dan gaan ze onderling lekker met kampioentjes tegen elkaar lopen farmen. Ook zo'n enorme faal dat afschaffen van farmen met kampioentjes. Nu zijn juist de grote spelers in het voordeel omdat ze dat dus lekker onderling tegen elkaar kunnen doen en niemand erbij kan komen omdat de wereld grotendeels is uitgestorven.

Dit ook bij Leones aangegeven maar die lijkt er niks mee te willen doen.
Inderdaad ik heb dit ook herhaaldelijk aangegeven
 
Eerst en vooral, dit topic is fantastisch! ...
... de hoeveelheid aan leugens die erin staan maakt het gewoon lachwekkend!

Ik spreek namens lid van D&I van wereld E, die in dit topic blijkbaar aangehaald worden als super-profiteurs.

Volgens mij heeft niemand D&I genoemd, de meeste weten niet eens wat dat onbetekenende gilde is :p. Het was gewoon een heel algemeen bericht zonder dat dat op wie dan ook was toegespitst grac. Als je het ergens niet mee eens bent kan he, maar om dan maar zo tekeer gaan over leugens ja dan kan je beter niet reageren.
 

Azgalaxa

Actief lid
Volgens mij heeft niemand D&I genoemd, de meeste weten niet eens wat dat onbetekenende gilde is :p. Het was gewoon een heel algemeen bericht zonder dat dat op wie dan ook was toegespitst grac. Als je het ergens niet mee eens bent kan he, maar om dan maar zo tekeer gaan over leugens ja dan kan je beter niet reageren.


Het is geen onbetekende gilde . Nr 1 van een server kennen veel mensen...

Maar goed dat is een mening van iemand en dat mag.


002 reageerde wel degelijk op de persoonlijke aanval en naam van het gilde. Dus die opmerking hierboven is niet terecht. Het is welzo dat iemand anders dat deed en niet de topic starter.

Het is verder inderdaad beter om de boel algemeen te houden en het niet op de man/gilde te gaan lopen spelen.

Edit. de betreffende reactie waarop 002 reageert bestaat niet meer. Dus ik begrijp de verwarring. Het zou kunnen dat de poster zijn verstand gebruikt heeft en hem weggehaald. Of dat de moderaters het inderdaad niet vonden kunnen. Want het was ook gewoon helemaal niet netjes.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan