Besloten spel RPG Game

DeletedUser

Guest
@ mike: WIl je mijn leeftijd met een 15 tal jaren vermeerderen?
 

DeletedUser

Guest
Nee dat is waar, maar met 48 jaar heb je nog niet grijs haar misschien?
Wat vinden jullie een realistische leeftijd voor een vrij oude man in die tijd?
 

DeletedUser

Guest
@ MrCodex
Geen idee, maar opzich lijkt me 48 jaar toch ook al oud. Misschien kan je het eens opzoeken, want weet het zelf ook niet!

Hier is mijn inzending gezien Mike het nog niet gepost heeft!


Algemeen
Naam: Camhen (letterlijk: Doordringend oog)
Leeftijd: 18
Geslacht: Vrouw
Klasse/ beroep: Stammagiër

Uiterlijk
Bouw: Lenig en slank.
Haar: Stijl middellang zwart haar.
Ogen: Bruin/Gele ogen.
Kleding: Heeft stamtattoes, verschillende kleuren kralen in haar haar, ook draagt ze een ravenveer in haar haar (symbool voor de stammagiër). Ze draagt dierenhuiden als beschermsel, maar zo licht mogelijk zodat ze vrij is in haar bewegingen. Deze kleding is gemaakt van otterhuiden gezien deze wezens de mensheid met de goden verbindt. Ze rookt ook een pijp om te ‘hallucineren’.
Algemene eerste indruk: Stil, maar dominant aanwezig. Kijkt zeer wijs uit de ogen en is zeer rustig.

Innerlijk
Houd van: De natuur, rust, dieren, symbolen, nadenken.
Houd niet van: Drukte, mensen die niet luisteren naar haar.

Overige informatie:
Ze heeft een eigen hut, en ze heeft een assistent die zij ook meteen onderwijst. (als iemand dat tenminste wilt spelen). Ze drinkt geen alcohol en ze is vegatarisch. Ze heeft een hele goed relatie met de natuur en soms zijn ze een. Als dit gebeurt ziet ze alles en ervaart ze alles uit het oogpunt van het dier. Hierdoor kan ze ook achter belangrijke dingen komen.
 

DeletedUser

Guest
Je lijkt een beetje op mij :p
Jij bent alleen een beetje de zwarte magie, en ik de 'witte'...
 

DeletedUser78

Guest
leuk personage, qua uiterlijk en leeftijd lijkt ze wel beetje op die van mij ;)
ps, ik zou graag een goede vriend in de game willen zijn, (en misschien ook iets van een assistent? maar ik kan wel goed met een zwaard enzo overweg, xd)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik ben uw geestelijke ondersteuner. Met al uw pijn, moeite en dilemma's kunt u bij mij terecht.

Puto sapientia!
 

DeletedUser

Guest
Er is een groot verschil tussen eem heler en een magiër! Helers maken meer brouwseltjes en verzorgen de wonden of ziektes. Magiërs daarentegen hebben meer contact met de goden en met de natuur. Ook leidden zij rituelen in en benoemen ze stamhoofden. Ze heeft ook verstand van spreuken, maar zoals ik al zei is ze meer het tussenpersoon tussen de mensheid en de goden.

@Loena
Opzich lijkt het me wel leuk ombeen assistent te hebben die totaal het tegenovergestelde van een magiër is! Lekker leuke uitdaging ;) Zwaard is nog steeds met een 'd' hoor! :p
 

DeletedUser

Guest
Whaha, ik heb al vaker ergens gelezen dat zwaart met een 'd' wordt geschreven... nooit geweten. :p
En idd er zit wel wat verschil tussen.
 

DeletedUser93

Guest
Hoop dat er ook nog huisvrouwen komen, anders word het niks met het dorp:)
 

DeletedUser78

Guest
@Loena
Opzich lijkt het me wel leuk ombeen assistent te hebben die totaal het tegenovergestelde van een magiër is! Lekker leuke uitdaging ;) Zwaard is nog steeds met een 'd' hoor! :p

Grr.. vervloekte te snel typen fout -.-
 

DeletedUser

Guest
Hoop dat er ook nog huisvrouwen komen, anders word het niks met het dorp:)

Wie weet. Maar ze blijven niet eeuwig in het dorp hoor. Daarvoor is mijn landkaart te groot
smooch.gif
 

DeletedUser

Guest
Het waren sowieso nomaden in die tijd! En vrouwen/mannen kunnen ook NPC's (Non-Playable Characters) worden, die beschrijf je dan zelf. Let your creativity flow! :D
 

DeletedUser

Guest
Aan het einde van de steentijd kwamen er ook kleine nederzettingen met boeren
 

DeletedUser

Guest
Mag mijne niet toegevoegd worden? :p Of is het te slecht! ):

Trouwens ik had graag nog wel wat antwoorden op de vragen die ik je in de PM stuurde!
 

DeletedUser

Guest
sry, ben momenteel erg druk. Ik zal zometeen proberen om ieders vragen te beantwoorden, te beginnen met die van jou Arwenden;)
 

DeletedUser

Guest
RabbidRobin zei:
Algemeen
Naam: Valk
Leeftijd: 15
Geslacht: Man
Klasse/ beroep: Leerling-Wapenmaker/Juwelenwaper(dus nog in de leer bij een echte wapen-,juwelenmaker)

Uiterlijk
Bouw: Stevige bouw met ietwat slungelige armen, maar toch redelijk gespierd
Haar: Bruin
Ogen: Blauw
Kleding: Kledij in prehistorie? Wtf? Berenvellen en een armband met een ronde rode steen(zelfgemaakte)
Algemene eerste indruk: Een gewone man die niet per se zou op vallen

Innerlijk
Houd van: Wapens maken, Vuur, Dieren, Juwelen, Edelstenen, Vogels bestuderen
Houd niet van:Water(Kan niet zwemmen), Brocolli, Woeste wolf(marco:p), Arrogante mensen

Is al door mike goedgekeurd ;)
 

DeletedUser

Guest
Houd niet van: Brocolli, haha! :p
Je gaat me niet vertellen dat dit allemaal fictief is.
 
Bovenaan