Besloten spel RPG Game

DeletedUser

Guest
Dit ziet er interessant uit. Kan ik meedoen? Ik zal eens broeden op een passend karakter.
 

DeletedUser665

Guest
je hebt nog 1 dag ;) dus wees erg snel...

ik doe ook mee :) en marco ook :D
 

DeletedUser

Guest
Ik snap de strekking van het verhaal niet zo goed. Waar staat precies het verhaal waar wij onze characters in laten meespelen? En wat is onze onderlinge relatie (we zijn toch dorpsgenoten)? Ik lees dit nu pas goed, en het is nog enigszins vaag...
 

DeletedUser

Guest
Ik snap de strekking van het verhaal niet zo goed. Waar staat precies het verhaal waar wij onze characters in laten meespelen? En wat is onze onderlinge relatie (we zijn toch dorpsgenoten)? Ik lees dit nu pas goed, en het is nog enigszins vaag...

Verdere informatie volgt nog
smooch.gif


Verder: Timo ik heb je al antwoord gegeven. En iedereen die nog wil meedoen met de RPG op PF, stuur een PB naar mij zodra je een karakterbeschrijving in het daarvoor bestemde topic op PF hebt geplaatst. Dan schrijf ik je in in het verhaal.(wegens de momentele strekking van het verhaal is het een beetje moeilijk om plotseling het verhaal binnen te lopen).
 

DeletedUser93

Guest
Jup, al zou het wel leuk zijn als ze het verhaal binnen gingen lopen en ons meteen bevrijden:p
 

DeletedUser

Guest
Hoe bedoelen jullie, 'bevrijden'? Waar staat dat ze gevangen zijn? Ik kan nergens een verhaal vinden. :/

Trouwens, ik heb de karakterbeschrijvingen gelezen, en sommige dingen konden echt niet in de steentijd. :p ''Zwaardvechter''... ''T-shirt''... en zelfs ''metaalbewerker''! In de steentijd konden ze nog geen metalen bewerken, daar was het nu net de steentijd voor. Daardoor konden ze dus ook geen zwaarden maken, en T-shirts..? Hm.
Verder ziet het er leuk uit. :D
 

DeletedUser93

Guest
Het speeelt zich af in de tiujd van het eerste deel van FoE, geloof ik. Toen hadden ze al zwaarden, maar ik heb mij maar aan het prehistorische gehoude
 

DeletedUser

Guest
De goedgekeurde karakters hebben een eigen topic. Verder, aan het einde van de steentijd was er al koper.

En dat 'bevrijden' gaat over een andere RPG Genade
smooch.gif
 

DeletedUser

Guest
Hmm, okz. Maar zijn alle spelers nu nomaden/jagers of dorpsbewoners/boeren?
 

DeletedUser

Guest
Okz, hier komt mijn personage. :) Om te voorkomen dat ons dorp uitsterft omdat er te weinig vrouwen zijn, heb ik besloten nog een vrouw te introduceren. Het valt me ook op dat iedereen zijn karakter erg bijzonder en opvallend maakt, dus hier een ogenschijnlijk gewoner persoon.

Algemeen
Naam: Elanc
Leeftijd: 17
Geslacht: Vrouw
Klasse/ beroep: Assistente van Camhen (indien Arwenden daarmee in zou stemmen. Ik verwacht van wel vanwege haar stuk 'overige informatie'). Daarnaast maakt ze ook kleding.

Uiterlijk
Bouw: Benedengemiddeld lang. Verder slank (duuh, het is de prehistorie).
Haar: Bruin
Ogen: Groen/grijs.
Kleding: Elanc zegt niet van zoveel opsmuk te houden en zich vooral praktisch te kleden. Dit lijkt zo te zijn omdat ze geen versierselen draagt, maar ondertussen loopt ze wel nonchalant rond in een zelfgemaakt en kostbaar gewaad van bevervellen.
Algemene eerste indruk: Elanc is weinig opvallend. Wanneer je haar ziet, maakt ze een enigszins wazige indruk, maar al snel zul je zien dat dat onjuist is.

Innerlijk
Houd van: Elanc is erg leergierig en wil van alles weten over de werking van dingen, met name de natuur. Ze houdt echter niet specifiek van de natuur. Wel is ze erg gesteld op diepgaande sociale contacten.
Houd niet van: Mannen met zwaarden die denken dat ze stoer zijn. :p

Overige informatie
Elanc is niet verlegen, maar wel gesloten ingesteld en maakt niet makkelijk een praatje. Ze vindt het belangrijk in de omgang met anderen zichzelf te kunnen zijn, dus zoekt ze een klein groepje mensen op waarmee ze alles kan delen. Elanc zet zich af tegen anderen die graag stoer gevonden of bewonderd willen worden, maar stiekem wil Elanc zoiets eigenlijk ook.
Omdat Elanc vaak nadenkt over dingen die ze wil leren of herinneringen nog eens analyseert, kan ze een afwezige indruk maken. Ze is echter intelligent en kan onverwachts scherp uit de hoek komen.
Elanc heeft een moraalgevoel, waardoor ze soms opkomt voor mensen die het minder goed hebben. Aan de andere kant is ze is niet per definitie bijzonder aardig tegen anderen en kan ze ook hard zijn als ze iemand niet mag.

Note: Misschien is het wel leuk dit karakter aan nog meer karakters te koppelen. Elanc zou bijvoorbeeld de dochter van Lucrisan kunnen zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
straks
smooch.gif


En Genade stuur je karakterbeschrijving via een PB naar mij aub
 
Bovenaan