Besloten spel RPG Game

DeletedUser

Guest
Beste mensen,

Zoals ik toenet al bij spam had aangekondigd, wil ik wel eens een RPG op dit forum proberen.
Ik ben nog aan het bedenken wat voor soort RPG het word. Je mag je alvast hier inschrijven, indien het je wel interessant lijkt. Het zal in het begin wel even moeilijk opstarten zijn, omdat we nog weinig actieve leden hebben. Ik heb er echter alle vertrouwen in
smooch.gif

Ik zal later ook nog een post voor karakterbeschrijving toevoegen. Deze kun je dan voor je karakter invullen en hier neerzetten, waarna ik hem in de beginpost zet.
Ik hoop dat jullie dit dit een leuk idee vinden!

Regels RPG: http://forum.nl.forgeofempires.com/showthread.php?724-Regels-RPG&p=19509#post19509

Deelnemers tot nu toe:
-Mr. Codex
-Loena-Meya
-Killer Gast
-Arwenden
-Arianalover
-Wardos
-Rabbidrobin
-DonFrank
-HalloNL
-Mathijs
-KingOfOn
-Jeroen
-Hira46
-Asherali
-Ironman

Heb even gerekend, en ben tot de conclusie gekomen dat we ten minste 7 spelers nodig hebben. Meer is altijd welkom!
Dus dat komt wel goed
smooch.gif



Beste mensen,

Momenteel kan ik het verhaal van de RPG niet meer op mijn computer vinden. Het zal wel even duren voordat ik hem weer gevonden heb/opnieuw getypt heb, dus wie wilt kan alvast meedoen met deze RPG: http://www.purefantasy.nl/forum/viewtopic.php?t=6684&start=0

Gelieve, indien je hiermee meedoet, je Karakterbeschrijving in dit topic te zetten, en eventueel aan te vullen met extra informatie, daar er meer informatie wordt gevraagd over je Karakter: http://www.purefantasy.nl/forum/viewtopic.php?t=1856

Andere topics lezen is niet meer nodig, daar we ons eigen onderwerp hebben gekregen daar:cool:

Verder wil ik jullie nog aan 1 ding herinnneren: Het is een RPG, dus geen godmodden. Als je bijv. iemand aanvalt moet je diegene wel de kans geven zich te verdedigen. Enkel de BM (ik in dit geval) mag wel een godmodden, ten gunste van het verhaal.



Gelieve de onderstaande lijst voor jou karakter in te vullen, en deze via een melding naar mij te sturen:
HTML:
[u]Algemeen[/u]
[b]Naam:[/b]
[b]Leeftijd:[/b] 
[b]Geslacht:[/b] 
[b]Klasse/ beroep:[/b]

[u]Uiterlijk[/u]
[b]Bouw:[/b] 
[b]Haar:[/b]
[b]Ogen:[/b] 
[b]Kleding:[/b]  
[b]Algemene eerste indruk:[/b] 

[u]Innerlijk[/u]
[b]Houd van:[/b]
[b]Houd niet van:[/b]
Deadline voor deze lijst is zaterdag 26 Mei. De RPG zelf zal pas beginnen nadat ik alle lijsten heb, of de deadline verstreken is.

Zodra ik jouw lijst heb ontvangen en goedgekeurd, zet ik hem in het nieuwe Charactertopic neer, zodat iedereen een beetje een indruk kan krijgen van de karakters van anderen, en daar eventueel ook op kan inspelen.

Link naar de RPG: http://forum.nl.forgeofempires.com/showthread.php?723-RPG-De-Levende-Legende&p=19490#post19490
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik zal zien, of ik het wat vind als je het uitgewerkt hebt :)
 

DeletedUser

Guest
denk dat ik, als ik even doorwerk, in het weekend mijn eerste uitwerking kan posten
 

DeletedUser

Guest
Ik beb benieuwd ik snap nog niet helemaal wat je bedoelt maar ik denk dat dat wel goed komt ^^
Ik doe mee! :D
 

DeletedUser

Guest
Ik snap al wat je bedoeld maar dan moet je heel creatief zijn en regio's ontwerpen , ik kan je daar wel mee helpen als je hulp nodig hebt :)
 

DeletedUser

Guest
Gelukkig ben ik heel creatief
smooch.gif

Maar hulp is altijd welkom :)
 

DeletedUser

Guest
Paar rightpunten
Thema:
Tijd
Rassen:
Plaats:
Eventuelen steden:
Mysteries:

Als je dit allemaal invuld kan je er een makkelijk verhaal van maken
 

DeletedUser

Guest
i know
smooch.gif


Ik wilde ook een kaart tekenen, maar mijn inscanner is kapot.
Weet iemand nog een goed tekenprogramma op de computer?
 

DeletedUser

Guest
Paint :cool: of koop een tekentablet. Verder doe ik wel mee als er iets meer uitleg komt :D
 

DeletedUser

Guest
nah paint is niet zo goed. Telkens als je een map laad verpixeld ie.
 

DeletedUser

Guest
Ik gebruik ook vaak photoshop. Maar om echt vanuit het niets te tekenen is photoshop niet ideaal.

Maar ik vraag het wel even op het PF. daar weten ze dat wel
smooch.gif
 

DeletedUser

Guest
Klopt photoshop is meer voor het bewerken dan uit de losse hand tekenen. Misschien Illustrator?
 
Bovenaan