Besloten spel RPG Game

DeletedUser

Guest
Illustrator, dat ken ik niet. Daar zal ik eens naar kijken. Thx.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb zelf ook nog nooit met Illustrator gewerkt, maar het schijnt dat je daar verbluffend goed mee kan tekenen. (Is ook van Adobe, dus pittig duur. Ik moet nog eens voor zo'n gepirate versie kijken. ;))
 

DeletedUser

Guest
Ik heb alle Adobe programma's op mijn computer staan. Ik werk eigenlijk alleen daarmee met Photoshop.. Mijn zus gebruikt wel vaak Illustrator voor haar studie.

Anyway! Leuk idee, ik hou echt van verhalen schrijven en vooral RPG's! Heb op meerdere fora al hieraan meegewerkt, so count me in!
Ik zou het wel gewoon over dit spel houden en niet ergens weet ik veel waar, en vooral niet weerwolf/vampier dingen. Meer over de oudheid of middeleeuwen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
snap het ook nog niet helemaal, maar ik wel het wel eens proberen
 

DeletedUser

Guest
Ben nu via stokoud tekenprogramma een kaart aan het ontwerpen. Denk dat ik deze morgen af zal hebben.

Ben nog wel flink bezig met de verhaallijn, dus ben bang dat ik deze er dit weekend niet meer opkrijg. Maar zal hem zo snel mogelijk in beginpost zetten.
 

DeletedUser

Guest
Ach, de basis gaat wel lukken.

Maar als je nog eventuele ideeën hebt, hoor ik het graag!


Overigens, dit potje gaat zich afspelen in de Holbewonerstijd. Als het een succes is, komt er een 'vervolg' misschien in dezelfde tijd, maar misschien ook wel in de middeleeuwen ofzo.
In ieder geval kan ik dan de kaart mooi hergebruiken
smooch.gif
 

DeletedUser

Guest
Mochten er nog spelers bij kunnen, zet me er dan ook maar bij ;)
 

DeletedUser

Guest
je staat erbij
smooch.gif


Deel van de kaart is al af. Nu nog kijken hoe ik hem hier krijg (uploaden werkt niet vanaf stokoude tekenprogramma)
 

DeletedUser

Guest
Tuurlijk Loena

Maar wacht, je staat er al bij...
als 5de
smooch.gif



Edit: Oops mijn fout, stond Loena-Leya ipv Loena-Meya:eek:
 

DeletedUser

Guest
Ben blij dat je nu zeker weten meedoet:)


Edit: omg allemaal epic smiley's
 

DeletedUser

Guest
Vind jij dat ook al? :p

Ik begrijp verder nog niet helemaal de bedoeling, maar daar komt vast nog wel een uitleg voor op het moment dat alles er klaar voor is.
 

DeletedUser

Guest
zeker. Maar ik werk alles 1 voor 1 af. Dus zodra de kaart af is, ga ik mijn basis voor het verhaal verder uitwerken. Dan zet ik eerst nog een Intro op het forum, en een invulformulier voor je karakterbeschrijving. Daarna komt de kaart erbij, en ten slotte het openingstopic, waarna de reis begint.
 

DeletedUser

Guest
Als je hulp in visuele dingen nodig hebt, ben ik jouw man.
 

DeletedUser

Guest
A little sneak peek would be awesome ;D

Dan kan ik me alvast een beetje voorbereiden, haha maar het speelt zich dus af in de pre-historie?

Edit:
En ik kan ook altijd helpen met design, but you knew that already ;)
 
Bovenaan