Besloten spel RPG Game

DeletedUser

Guest
Bedankt Codex, als ik hulp nodig heb zal ik zeker van je aanbod gebruik maken!


Dit eerste potje speelt zich inderdaad af in de Pre-historie. Als het een succes wordt, gaan we verder naar (waarschijnlijk) de Middeleeuwen in een nieuwe game.
smooch.gif


Maar voorlopig gaan we nog veel plezier hieraan beleven, zodra hij af is
smooch.gif
 

DeletedUser

Guest
Heb het druk op school, en heb ook nog een paar rechtzaken in Lille (lang verhaal...), maar als ik moet schatten, zou ik zeggen dit weekend.
anders het weekend erna
 

DeletedUser

Guest
Persoonlijk vind ik het al heel vet klinken. :)
Als je hulp nodig hebt met iets anders, moet je het maar zeggen hoor...
 

DeletedUser

Guest
Ik wil ook wel meedoen.
Nog nooit zoiets gedaan maar lijkt me leuk
 

DeletedUser

Guest
Je staat erbij Mathijs.

Heb de characterlijst inmiddels al geplaatst. Gelieve deze voor het personage waarmee je speelt in te vullen.
Je mag maar 1 personage hebben. De NPC's zal ik onder handen nemen.
Indien dit goed verloopt, kunnen we in de toekomst ook doen dat ieder 2 personage's heeft. Maar voorlopig houden we het bij 1
smooch.gif
 

DeletedUser

Guest
Dat lijstje is er om ervoor te zorgen dat andere spelers een indruk hebben van je personage, en desnoods op bepaalde dingen kunnen inspelen.
Ook is het voor mij handig voor bepaalde 'tussenposts'.
En het is natuurlijk ook handig voor jezelf, zodat je weet hoe je character eruit ziet.

Zodra ik het lijstje heb bekeken en goedgekeurd naar tijdsbepaling (bijv. als iemand bij kleding: bril heeft ingevult, dan keur ik dat af omdat in de oertijd nog geen brillen waren) zet ik het lijstje online.
Indien ik iets moet afkeuren, stuur ik je een bericht terug met de verbeteringen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dus ik moet een eigen personage verzinnen die overeenstemt met de tijd waarin het spel zich afspeelt (Dit keer de oertijd)?
 

DeletedUser

Guest
jep
smooch.gif


Het is eigenlijk net ietsje verder dan de oertijd. Meer de steentijd.
 

DeletedUser93

Guest
Ik begrijp niks vasn die lijst, kan je het wat beter uyitleggen
 

DeletedUser

Guest
Ik begrijp het nu wel ongeveer. :)
Je moet gewoon zelf een karakter verzinnen door wat eigenschappen en dingen van dat lijstje in te vullen.
En de personages moeten rond kunnen lopen in de steentijd. :)
 

DeletedUser93

Guest
Ik begrijp het nu wel ongeveer. :)
Je moet gewoon zelf een karakter verzinnen door wat eigenschappen en dingen van dat lijstje in te vullen.
En de personages moeten rond kunnen lopen in de steentijd. :)

Ik heb het al begrepen en hopelijk is het oged.
 
Bovenaan