Besloten spel RPG Game

DeletedUser

Guest
Tja, ik let meestal niet op zulke dingen, aangezien ik veel op Fantasyfora zit.

Maar je hebt eigenlijk wel gelijk... Een draak is misschien niet echt op zijn plaats hier...

Ik lees zelf veel fantasy stories, dus ik heb ook niets tegen een draak. Maar het past gewoon niet in dit verhaal. :p Als hij perse een dier wilt zijn moet hij wel een realistisch dier pakken, en ook uit die tijd. :) (Sabretooth, sabeltandtijger, mammoet.. weet ik veel :))
 

DeletedUser

Guest
achja, hij had ook een personage gemaakt voor het geval hij geen dier kon zijn.

Maar ik ga een appart topic openen voor de beschrijvingen. Er staan namelijk zoveel letters dat ik niks meer bij kan voegen:(
 

DeletedUser174

Guest
Algemeen
Naam: Vercilous Escobar
Leeftijd: 25
Geslacht: Man
Klasse/ beroep: Bokser

Uiterlijk
Bouw: Gespierd
Haar: Bruin
Ogen: Blauw
Kleding: Een sportshirt met nr. 25 erop
Algemene eerste indruk: Aardig,maar je moet m zeker niet boos maken!

Innerlijk
Karakter Vertrouwbaar
Houd van: Boksen, met de kids omgaan, en dat zn vrouw elke avond kookt:)
Houd niet van: Dat mensen hem uitdagen
 

DeletedUser78

Guest
Algemeen
Naam: Vercilous Escobar
Leeftijd: 25
Geslacht: Man
Klasse/ beroep: Bokser

Uiterlijk
Bouw: Gespierd
Haar: Bruin
Ogen: Blauw
Kleding: Een sportshirt met nr. 25 erop
Algemene eerste indruk: Aardig,maar je moet m zeker niet boos maken!

Innerlijk
Karakter Vertrouwbaar
Houd van: Boksen, met de kids omgaan, en dat zn vrouw elke avond kookt:)
Houd niet van: Dat mensen hem uitdagen

Ik denk niet dat er rond de steen tijd al sportshirts waren met nummers achter op xD
 

DeletedUser93

Guest
Ik denk dat er toen ook nog geen boksers waren of heb ik het nou fout?
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat er wel mannen waren die hielden van een robbertje vechten tijdens een wedstrijd.
 

DeletedUser

Guest
Ik zag net dat er twee karakters zijn met de naam henk, misschien handig om van één de naam te veranderen?
 

DeletedUser

Guest
Beste mensen,

Momenteel kan ik het verhaal van de RPG niet meer op mijn computer vinden. Het zal wel even duren voordat ik hem weer gevonden heb/opnieuw getypt heb, dus wie wilt kan alvast meedoen met deze RPG: http://www.purefantasy.nl/forum/viewtopic.php?t=6684&start=0

Gelieve, indien je hiermee meedoet, je Karakterbeschrijving in dit topic te zetten, en eventueel aan te vullen met extra informatie, daar er meer informatie wordt gevraagd over je Karakter: http://www.purefantasy.nl/forum/viewtopic.php?t=1856

Andere topics lezen is niet meer nodig, daar we ons eigen onderwerp hebben gekregen daar:cool:

Verder wil ik jullie nog aan 1 ding herinnneren: Het is een RPG, dus geen godmodden. Als je bijv. iemand aanvalt moet je diegene wel de kans geven zich te verdedigen. Enkel de BM (ik in dit geval) mag wel een godmodden, ten gunste van het verhaal.
 

DeletedUser93

Guest
Aja, jammer dat je het verhaal kwijtbent, zonde. Dan maar verder met de zijtak van de roof. En dat godmodden stuk is naar aanleiding van eva he.
 

DeletedUser

Guest
Weet ik Marco. Maar ik zet die post algemeen, zodat iedereen gewaarschuwd is voor godmodden
smooch.gif
 

DeletedUser

Guest
Dat is balen, maar ik was niet van plan naar een ander forum over te vliegen.
 

DeletedUser

Guest
De RPG hier komt ook nog Codex, alleen met een beetje vertraging:(
 

DeletedUser650

Guest
ik wil ook wel meedoen:
Algemeen
Naam:martijn
Leeftijd:12
Geslacht:man
Klasse/ beroep:dief:rolleyes:

Uiterlijk
Bouw:dun en klein
Haar:donkerblond
Ogen:groen
Kleding: bevervel
Algemene eerste indruk:grappig

Innerlijk
Houd van:friet
Houd niet van:witlof
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Tijnos, lees aub eerst even de beginpost. Daarin staat duidelijk dat het zich in de steentijd afspeeld, en dat je je karakterbeschrijving via de PM naar mij moet sturen
 

DeletedUser93

Guest
Ik denk dat tijnos maar evne moet kijken naar onze chars, dan zal hij er ss wel achterkomen dat zijn karakter uit de toon valt
En rabbid hou je waffel.
 
Bovenaan