Gildestrijdperken discussie

squirrel

Actief lid
Vooral probleem van eerste minuten vermoed ik, nu enkel merkbare lag, maar verwerking per speelronde.
Leuk maar sloopt je voorraad, zelfs van gildekas als je te vrolijk bouwt.
Ik zie zeer hoge spelers die al vechtend binnen paar minuten provincie bezitten, als groentje leuk om op afstand naar te kijken, minder leuk dat ze in verkeerde gilde zitten
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Als je een provincie van een andere Gilde wilt veroveren na de lockdown, wat gebeurt er dan? Moet je een bepaald percentage voortgangspunten meer halen of gaat het anders in zijn werking?

Ik kon deze info nergens terugvinden.
Je zal dan gewoon de normale hoeveelheid gevechten of onderhandelingen moeten winnen.
 

Mr.Quib

Actief lid
De teller voor gewonnen gevechten / onderhandelingen blijft hangen. Dit was al bekend en volgens mij opgelost op Beta.
 

Willem the killer

Actief lid
Is niet zo stom hoor :)) Maar ja we kunnen eindeloos vooruit :) Ik ben er al achter als ik op het bouw teken ga met mijn muis geeft hij aan dat de provincie geen ruimte heeft om een gebouw te plaatsen dus te klein is .
 

squirrel

Actief lid
Wat ik jammer vindt is dat men de mislukte pogingen niet kan zien bij gildeleden.... Aangespoord worden om te vechten en onderhandelen als je leger al compleet verslagen is en je net meer dan tien mislukte onderhandelingen achter de rug hebt, voelt kl#te..... is dit geen optie voor de developers om in te bouwen , tussen haakjes totaal aantal pogingen
 

Tigertjheu

Actief lid
Voor mij is het al voorbij, het leger waar ik tegen moet vechten heeft 165% aanval meer, en 259% verdediging meer.
Daarbij heeft een andere gilde al bijna de gehele map veroverd.
Valt me dus achteraf vies tegen.
 
Laatst bewerkt:

squirrel

Actief lid
Bij ons de kaart meer dan helft al voor nr.2 gilde in de ranking, dus kansloos, maar blij met elke provincie die we kunnen behouden . Veel spelers, zeker lagere, geven alleen toe dat het niet lang haalbaar is. Troepen en voorraad gewoonweg op. Wij hebben niet allemaal een lvl 40+ alcatraz, Zeus, etc
Maar we blijven actief , hoop alleen dat er na paar dagen , nog iets van voorraad is om actief te blijven
 
Bovenaan