Feedbacktopic Reliekentempel

DeletedUser

Guest
Heb pas na afronding van de GE twee relieken in beeld gekregen. Kan er op klikken wat ik wil, maar er gebeurd niks. Ik vermoed, omdat GE voor mij nu is afgesloten.

Je vermoeden is correct. Het wordt in de volgende update aangepast. Wel raar dat je er 2 hebt, want ze verschijnen niet met 2 tegelijk.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Als je relieken niet kan ophalen omdat je al klaar bent met de expeditie kan je daarvoor de support contacteren :)
 

Mr.Quib

Actief lid
Bedankt voor alle reacties, ik lees idd net dat het met de volgende update al wordt opgelost :D

Mijn complimenten voor de snelle actie :cool:
Er wordt genoeg geklaagd, dus dit mag ook eens gezegd worden :)

@Sl8yer: Heb de laatste 8 ontmoetingen in 1 keer gedaan. Al die tijd was er geen melding, maar kan me voorstellen dat ze gewoon 1 voor 1 zijn verschenen en pas bij opnieuw openen van de GE kaart actief werden.

@Leones, zal ik doen.
 

DeletedUser10486

Guest
Het is heel slecht te zien of het icoontje nu zwart-wit of kleur is. Je moet eigenlijk na elke ontmoeting met je cursur over het icoontje gaan om te zien of er een relikwie op de kaart gekomen is.

En ik heb nog eens 2 blauwdrukken. Ik hoop volgende week meer en beter, want voor 4 blauwdrukken per week moet je dat ding niet zetten.
 

DeletedUser7056

Guest
Ik heb al een goude reliek gevonden. Dat heeft mij een wachtvuur opgeleverd.


Ik heb nog geen ruk gevonden na anderhalve ronde!!!...en heb al level 5 van ToR...
De percentage's kloppen trouwens ook niet...op beta staat bv 13,50 % chance

ToR.jpg

En dit in Arvahall.... %,21% kans
 

DeletedUser

Guest
Het is heel slecht te zien of het icoontje nu zwart-wit of kleur is. Je moet eigenlijk na elke ontmoeting met je cursur over het icoontje gaan om te zien of er een relikwie op de kaart gekomen is.

Dan is er iets mis met het apparaat waar jij op speelt. Voor mij is het duidelijk genoeg.

Even voor de duidelijkheid, zolang je die tempel nmiet hebt staan blijft hij altijd zwart.
 

DeletedUser4100

Guest
Wit: drive-in bord, 20 fp
Goud: 100 fp (?), 50 schurken (?), 200 van 1 goed (?), wachtvuur, 2600 medailles
Groen: oase, bazaar

Graag aanvullen als je meer info hebt.

Dit is een overzicht wat mensen tot nu toe gewonnen hebben:

Zilver (wit)
Premium decoratie
20 fp
5 eenheden
2 bd's
25 goederen

Goud
wachtvuur
100 fp
200 van 1 goed
50 schurken
2.6k medailles (waarden van een Arctische Toekomst spelers, kan afwijken afhankelijk van het tijdperk)

Jade (groen)
Oase
Wensput
Bazaar
Kennisaltaar

Zitten ook prijzen bij van mensen die op beta forum gepost hebben. Voor wie wil
weten hoe een zeldzame relekwie eruit ziet, dit is een screenshot van een beta speler:
Relekientempelrelekwie1.jpg


Edit: kennisaltaar mogelijke prijs bij zeldzame relikwie
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser8713

Guest
is het mogelijk om de bug te fixen ( er zit een bug in de description en in het level) het blijft op ,21% staan.
 

DeletedUser

Guest
is het mogelijk om de bug te fixen ( er zit een bug in de description en in het level) het blijft op ,21% staan.

Natuurlijk is dat mogelijk. Gek genoeg is het zelfs al een tijdje geleden aangekondigd dat dat zou gebeuren.
 

DeletedUser5889

Guest
Natuurlijk is dat mogelijk. Gek genoeg is het zelfs al een tijdje geleden aangekondigd dat dat zou gebeuren.
En dat verrast je? Er is een bug in de railgun die in elke update opgelost zou worden en na meer dan 9 maanden nog steeds niet opgelost is. Ik kijk hier echt niet meer van op.
 

DeletedUser

Guest
En dat verrast je? Er is een bug in de railgun die in elke update opgelost zou worden en na meer dan 9 maanden nog steeds niet opgelost is. Ik kijk hier echt niet meer van op.

De bug is gemeld en er is aangegeven dat het in de volgende update opgelost is. Waarom zou mij dat moeten verrassen?

Het enige wat mij nog steeds verrast zijn die figuren die als mosterd na de maaltijd komen omdat ze niet de moeite nemen om ook maar iets te lezen.
 

DeletedUser5889

Guest
Het enige wat mij nog steeds verrast zijn die figuren die als mosterd na de maaltijd komen omdat ze niet de moeite nemen om ook maar iets te lezen.
De keren dat ik aankondigingen las kwam ik bedrogen uit, dus daar ben ik maar mee gestopt ;)
De enkele keer dat ik ze nu lees hoop ik telkens weer dat er een van de top 10 bugs opgelost wordt, maar dat zorgt slechts voor nog meer teleurstellingen.

Bij andere spellen heb ik op het forum een duidelijk overzicht van bestaande bugs gezien (gecategoriseerd en gepriotiseerd). Dat is toch wat makkelijker zoeken dan hier op het forum, waar je veel tekst moet doorworstelen om te vinden of je bug al gemeld is.
 

DeletedUser

Guest
Het was geen aankondiging, maar een reactie op een bugmelding. Aangezien het op de beta wel goed wordt weergegeven lijkt het mij niet zo'n groot probleem.
 

DeletedUser10486

Guest
Deze week:
2x wit: 25 goederen, 1 versiering
1x groen: oase
 

DeletedUser6877

Guest
Deze week 2 pergola's, 3 keer 25 goederen, 1 keer 100 fp, 2 keer 2bd en 10 snurk
 

DeletedUser10486

Guest
Ik heb net opgemerkt, dat als je tijdens de gilde-expeditie in een nieuw tijdperk komt, dat de relieken dan WEL van je nieuwe tijdperk zijn.
Dus voor mij deze week een HME expeditie, en relieken van LME. Meteen 5 zware ridders, dus enkele minuten nadat ik in het nieuwe tijdperk zit kan ik al scoren in de LME toren :)
 

DeletedUser6867

Guest
Kunnen er meerdere Relieken op de kaart tegelijk zijn ?
weet het niet zeker omdat het bij mij nog niet is voor gekomen was benieuwd of andere dit wel al hebben gehad?
 
Bovenaan