Feedbacktopic Reliekentempel

DeletedUser

Guest
Ben je eens een keertje lekker bezig (op die SER na), kom je weer hier mee.

Het laatste voorbeeld van het verbieden van sectortje meppen vanwege de rancune van een paar spelers is een goed voorbeeld van hoe het niet moet. Hier is het middel echt veel erger dan de kwaal, die geen kwaal is. zie mijn vorige posts hierover.

Hier zit je dus een klein beetje heel erg fout. Sectortje meppen is wereldwijd een grote ergernis en dus niet verboden vanwege de rancune van een paar spelers. Ik denk dat je hier ranglijstpunten voor het gebruiken van medailles bedoeld. Dat voldoet wel aan jouw criteria.
 

DeletedUser5889

Guest
@Support: wellicht is het een idee om de discussie die opgestart werd door @ThaMartin plus alle reacties daarop te verplaatsen naar een nieuw draadje, zodat deze puur als feedback op de Reliekentempel blijft?

De discussie waar ik het over heb was degene die begon als reactie op:

Welke feedback was dat nu weer? Ik schijn ineens nogal wat feedback te missen. Daarnaast blijf ik nog met een vraag zitten. Als jullie nu ineens zo goed naar onze feedback luisteren hoe kan het dan zo zijn dat met andere feedback, die ik op dit forum wel terug kan vinden, helemaal niets gedaan wordt?
 

DeletedUser6867

Guest
zag dat het historisch event nu begonnen is is het nu ook mogelijk om BD te verzamelen op GE ?
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
De reliekentempel is nu ook geactiveerd, succes met blauwdrukken verzamelen :)
 

DeletedUser10486

Guest
Ze zijn wel erg gierig met die blauwdrukken. Nog geen kunnen pakken in de eerste 8 ontmoetingen van ronde 2.

Edit: bij beurt 9 was het dan toch prijs. Nu dat ding bouwen en de GE laten liggen tot het ding uit de steigers is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser275

Guest
Ik heb al een goude reliek gevonden. Dat heeft mij een wachtvuur opgeleverd.
 

DeletedUser275

Guest
Wit: drive-in bord, 20 fp
Goud: 100 fp (?), 50 schurken (?), 200 van 1 goed (?), wachtvuur, 2600 medailles
Groen: oase, bazaar

Graag aanvullen als je meer info hebt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6867

Guest
om eerlijk te zijn is de kans op een BD te krijgen veel te laag zit nu halverwege nivo 2 en die 2 keer dat je hem kon winnen was het mis.
heb nu 2 bden gewonnen door FP te storten in een andere tempel.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Het is natuurlijk ook niet per se de bedoeling dat je alle blauwdrukken direct tijdens de eerste expeditie weet te verzamelen.
 

Mr.Quib

Actief lid
Volgens de kist maak ik kans op 3 blauwdrukken. Opbrengst: 1 BD voor de Reliektempel. Als hier onderscheid in wordt gemaakt zou het wel fijn zijn als dit duidelijk wordt aangegeven.
Past in het rijtje met ATK eenheden en andere prijzen die wel zijn vernoemd, maar die je (nog) niet kunt winnen.
 

DeletedUser10486

Guest
Ook een relikwie gekregen: wit: 2 blauwdrukken.
Nu weet ik dus ook hoe een relikwie er uit zit. Je moet zelf maar zien dat er iets op de kaart staat, en je krijgt niet eens een bericht dat je er één gewonnen hebt? Ik hoop dat ik vorige ronde er geen gemist hebt...
 

DeletedUser

Guest
Ook een relikwie gekregen: wit: 2 blauwdrukken.
Nu weet ik dus ook hoe een relikwie er uit zit. Je moet zelf maar zien dat er iets op de kaart staat, en je krijgt niet eens een bericht dat je er één gewonnen hebt? Ik hoop dat ik vorige ronde er geen gemist hebt...

Rechtsboven op de kaart staat een icoontje van een relikwie. Die is grijs en krijgt kleur als er een relikwie gevonden is. Relikwie kan dan nog wel eventueel onder de mist zitten. Je moet dus op dat icoontje letten.
 

DeletedUser6877

Guest
als je iets gewonnen hebt, licht dat inca beeldje aan de rechterkant op
 

DeletedUser5889

Guest
Bugvrij? Nee, natuurlijk niet.
 

Bijlagen

  • Relikwienkoeterwaals.png
    Relikwienkoeterwaals.png
    589,2 KB · Weergaven: 279

Mr.Quib

Actief lid
Heb pas na afronding van de GE twee relieken in beeld gekregen. Kan er op klikken wat ik wil, maar er gebeurd niks. Ik vermoed, omdat GE voor mij nu is afgesloten. Was fijn geweest als die relieken meteen waren verschenen (daar heb ik goed op gelet ;)) en niet pas toen ik later nog eens ging kijken.

Ronde 1 en 2 sluit je af op het moment dat je bewust klikt op 'speel verder'. Ronde 3 wordt automatisch afgesloten na het openen van de laatste kist. Misschien dat hier iets kan komen waarmee je bevestigt dat je ronde 3 wil afsluiten.
 

DeletedUser6877

Guest
Dat had ik ook Mr Quib, er staan er nu drie mooi te stralen, maar ik kan er niet bij :(
 
Bovenaan