Feedbacktopic Reliekentempel

DeletedUser5889

Guest
Volgens mij is er deze week echt iets mis met die relieken. Deze week 4 witte relieken in ronde 1, die alle 4 blauwdrukken gaven. En in ronde 2 en 3 niets.
Mijn vriendin heeft deze week weer een goede week, maar die hoor ik steeds zeggen dat het de ene week vetpot is en de andere week bijna niets. Het zal wel dezelfde random logica zijn als bij de blauwdrukken; af en toe niet te volgen hoe onlogisch random is.
 

DeletedUser6877

Guest
mee eens, vorige week 4, deze week 11, geen peil op te trekken. :) Ach dat houdt het ook wel interessant.
 

DeletedUser10486

Guest
Nu weer meer dan een hele ronde zonder reliek. Dat zijn nu 52 ontmoetingen achter elkaar zonder reliek. Dat is wiskundig vrijwel onmogelijk, dus ik heb support aangeschreven.
 

DeletedUser

Guest
Vergelijkbaar met de kansen in het voetbalevenement of de kans op een bepaalde BD: niks is onmogelijk, wel onwaarschijnlijk. Maar het valt idd op dat er per week minder relieken lijken te worden uitgedeeld.

Dacht ik ook en nu loop ik ineens binnen op de beta, met de ene reliek na de andere. Twee groene achter elkaar. De kans daar op is wiskundig ook niet heel groot.

Zodra er een kans op iets is reageert iedereen vanuit een onderbuikgevoel en worden ze altijd benadeeld.
 

Mr.Quib

Actief lid
Zodra er een kans op iets is reageert iedereen vanuit een onderbuikgevoel en worden ze altijd benadeeld.
Mee eens, maar voor mij zelf spreken de cijfers tot nu toe voor zich: eerst 12, daarna 9, vorige week 6, deze week na 36 gevechten 2. In die weken is mijn Tempel 2 levels omhoog gegaan, dus dan ga je idd meer verwachten ;). Mocht ik die laatste 12 gevechten nog binnenlopen dan laat ik het weten.
 

DeletedUser6877

Guest
Even een overzichtje van de laatste 4 keer, 9, 4, 11, 8
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10486

Guest
Nog steeds niets... Ik moet nog een stukje ronde 2 en ronde 3. Maar als ik er deze week helemaal geen heb, zijn dat 80 ontmoetingen op rij zonder reliek. Met een reliekentempel op level 4 is de kans daarvoor 1 op 100.000. Ik hoop dat ze bij support dan wel gaan geloven dat er iets mis is.
 

DeletedUser

Guest
Nog steeds niets... Ik moet nog een stukje ronde 2 en ronde 3. Maar als ik er deze week helemaal geen heb, zijn dat 80 ontmoetingen op rij zonder reliek. Met een reliekentempel op level 4 is de kans daarvoor 1 op 100.000. Ik hoop dat ze bij support dan wel gaan geloven dat er iets mis is.

De kans dat je de staatsloterij wint is kleiner dan de kans dat je door een vrachtauto geschept wordt. Ga je nu ook klagen als die vrachtauto je niet raakt?

Wat moet er dan mis zijn? Anderen vinden nog wel steeds relieken. Hoe groot schat je de kans in dat het alleen jou treft?
 

DeletedUser10486

Guest
Het kan ook aan de computer liggen, als de software bv een random nummer moet trekken op mijn computer, en er daar iets mee misgelopen is, vb steeds een "0" trekt in plaats van een random nummer.
 

DeletedUser

Guest
Het kan ook aan de computer liggen, als de software bv een random nummer moet trekken op mijn computer, en er daar iets mee misgelopen is, vb steeds een "0" trekt in plaats van een random nummer.

Ja, en? Feit is gewoon dat iedere keer als je ergens een kans op hebt ik jou zie klagen dat het bij jou allemaal tegen zit. Jij hebt support aangeschreven. Prima, maar waarom dan ook nog eens dat hier melden? Bang dat ze het onder het kleed vegen als jij je "probleem" ook nog niet even openbaar maakt?
 
Leuk al deze reacties, maar als je meer dan 2/3 kans hebt op een reliek ( zilver ) en je krijgt meerdere keren in series van 8 geen reliek dan kloppen de % gewoon niet. Statistisch gezien kan dit gewoon niet.
 

Mr.Quib

Actief lid
Leuk al deze reacties, maar als je meer dan 2/3 kans hebt op een reliek ( zilver ) en je krijgt meerdere keren in series van 8 geen reliek dan kloppen de % gewoon niet. Statistisch gezien kan dit gewoon niet.
De kans dat je zilver (of iets anders) krijgt staat los van de kans op een reliek. Ik heb nu 70% kans op zilver, maar de kans dat ik überhaupt een reliek krijg is 14,75%.
 

DeletedUser5968

Guest
goed gezegd mr.quib. mijn lvl 10 tempel geeft maar 16.25% kans. dus geen 2/3 of hoger.. 16 is 1 op 6... dus 5 kansen op falen 1 kans op winst.. en ja dat het 80 encounters achter elkaar mis gaat is volkomen acceptabel in de variabelen..
 

DeletedUser10486

Guest
Met een andere computer heb ik nu 2 relieken, dus het zal toch aan de computer liggen denk ik. Ik zal die eens moeten binnenbrengen bij een computerhersteller om na te kijken waarom die geen relieken wil geven.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
De computer is irrelevant, omdat de computer niet bepaalt of je wel of niet een reliek krijgt, dat doet onze server. Er is echt niets mis met het uitgeven van relieken, het is echter best mogelijk dat je periodes van minder relieken hebt.
 

DeletedUser6867

Guest
Met een andere computer heb ik nu 2 relieken, dus het zal toch aan de computer liggen denk ik. Ik zal die eens moeten binnenbrengen bij een computerhersteller om na te kijken waarom die geen relieken wil geven.


dat word een leuke klacht ik zie die hersteller al zitten van Euhm relieken o_O
 

Mr.Quib

Actief lid
Mee eens, maar voor mij zelf spreken de cijfers tot nu toe voor zich: eerst 12, daarna 9, vorige week 6, deze week na 36 gevechten 2. In die weken is mijn Tempel 2 levels omhoog gegaan, dus dan ga je idd meer verwachten ;). Mocht ik die laatste 12 gevechten nog binnenlopen dan laat ik het weten.
Uiteindelijk nog 2 bijgekregen, dus totaal 4 deze week, de dalende lijn zet door ;)

Met een andere computer heb ik nu 2 relieken, dus het zal toch aan de computer liggen denk ik. Ik zal die eens moeten binnenbrengen bij een computerhersteller om na te kijken waarom die geen relieken wil geven.
Reliekenkaart opnieuw installeren? :p
 
goed gezegd mr.quib. mijn lvl 10 tempel geeft maar 16.25% kans. dus geen 2/3 of hoger.. 16 is 1 op 6... dus 5 kansen op falen 1 kans op winst.. en ja dat het 80 encounters achter elkaar mis gaat is volkomen acceptabel in de variabelen..

Ik zat even mis maar dat je bij een een kans van 1 op 6 na 80 kansen eindigt op nul relieken is natuurlijk volkomen onacceptabel volgens de variabelen. Gooi jij maar eens 80 keer met een dobbelsteen en dan mag je niet 1 keer een zes gooien bijvoorbeeld. Dit zal statistisch gezien maar 1 keer voorkomen op tig miljoen keer gooien in een serie van 80.
 
Bovenaan