Eerst lezen: Vragen en Hulp

  • Topicstarter de zwarte ridder.
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser4809

Guest
Ik bedoel eigenlijk wat er afgesproken is binnen ons gilde betreft de waarden ten opzichte van elkaar bij het handelen. Dus hoeveel is verf waard ten opzichte van ebbenhout of kalksteen ten opzichte van doek. En vooral belangrijk (nu dat ik er 3 van gebouwd heb) hoeveel zijn juwelen waard ten opzichte van goud en koper, omdat ik straks juwelen zal gaan verhandelen.
Natuurlijk wil ik een goede deal, maar wil wel eerlijk zijn binnen ons gilde.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Voor de afspraak binnen de gilde kan je dit het best vragen op het gildeforum ;)
 

DeletedUser275

Guest
Inderdaad en ik of iemand anders kan je daar dan het antwoord geven.
 

FantasyFan

Actief lid
Over wat heb je het?

Hij heeft het over kosten goederenproductie, die je en paar berichten terug ooit had geplaatst. Maar aangezien die gegevens al in de FAQ staan, lijkt het me overbodig het hier in en bericht midden in een discussie ook bij te gaan zitten houden.
 

DeletedUser275

Guest
De FAQ staat niet in dit topic.
Ik houd de vragenlijst in dit topic niet bij.
 

DeletedUser6219

Guest
Hoi,

Een hele poos geleden (voor de zomervakantie) ben ik begonnen met dit spel. Ik heb het lange tijd ook niet meer gespeeld. Dan praat ik over 5 maand ofzo. Ik log in en mijn oude stad is weg en ik kan weer opnieuw beginnen.. Klopt dit??
 

DeletedUser275

Guest
Kan ik mijn account verwijderen?
Je account zelf verwijderen is momenteel niet mogelijk. Je account wordt automatisch verwijderd als je 30 dagen niet inlogt, je niet meer dan 50 diamanten bezit en je je in de steentijd, bronstijd, ijzertijd of vroege middeleeuwen bevindt.
Als je 5 maanden niet hebt ingelogd dan kan het dat je account is verwijderd. Zie hiervoor naar bovenstaande quote.
 

DeletedUser5648

Guest
hoe komt het dat ik met mijn nog geen 22.000punten buren heb van meer dan 2.000.000 punten
is het dan nog wel eerlijk om iets te kunnen behouden als al je hoge buren je komen plunderen...
btw dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt dat ik als zo een lage speler met zo een hoge speler in men buurt zit...

groetjes
 

FantasyFan

Actief lid
hoe komt het dat ik met mijn nog geen 22.000punten buren heb van meer dan 2.000.000 punten
is het dan nog wel eerlijk om iets te kunnen behouden als al je hoge buren je komen plunderen...
btw dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt dat ik als zo een lage speler met zo een hoge speler in men buurt zit...

groetjes

Dat is ook niet de bedoeling. Het gaat met de herindelingen helaas niet niet altijd helemaal goed. Als je hiervoor even een support aanvraag indient, dan kunnen we het even voor je nakijken en hopelijk oplossen.
 

DeletedUser5648

Guest
Dat is ook niet de bedoeling. Het gaat met de herindelingen helaas niet niet altijd helemaal goed. Als je hiervoor even een support aanvraag indient, dan kunnen we het even voor je nakijken en hopelijk oplossen.

ok dankjewel
 

DeletedUser9075

Guest
sommige troepen hebben als bonus ingraven (foxholes) hoe moet je dat activeren ?
 

DeletedUser9075

Guest
met welke toets activeer je bijvoorbeeld ingraven voor je infanterie
ik weet het het is een beginners vraag maar ik heb mijn dienstplichtige met geen enkele toets kunnen ingraven
of zelfs een combo van toetsen

jan333
 

DeletedUser5968

Guest
omdat je dat niet kan. de computer doet dat automatisch verrekenen in je berekening van schade
 

DeletedUser

Guest
met welke toets activeer je bijvoorbeeld ingraven voor je infanterie
ik weet het het is een beginners vraag maar ik heb mijn dienstplichtige met geen enkele toets kunnen ingraven
of zelfs een combo van toetsen

jan333

Dienstplichtigen hebben het kenmerk "ingegraven" helemaal niet. Dat is voorbehouden aan artillerie.
 

DeletedUser8410

Guest
hallo, ik heb de opdracht "verbannen van het vee", waarbij je een veehouderij moet verkopen. weten jullie wat de beloning is? zo zonde om voor niets mijn veehouderij weg te doen. txs Trajan
 

DeletedUser

Guest
hallo, ik heb de opdracht "verbannen van het vee", waarbij je een veehouderij moet verkopen. weten jullie wat de beloning is? zo zonde om voor niets mijn veehouderij weg te doen. txs Trajan

Vraag het binnen je Gilde. Een antwoord hier kan het voor anderen verpesten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan