Eerst lezen: Vragen en Hulp

  • Topicstarter de zwarte ridder.
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ik zit momenteel in het Toekomst-tijdperk . Door middel van goederen ruilen ga ik de provincies binnen van het Arctische -tijdperk .
Daar kan je ook promethium verkrijgen . Inmiddels heb ik dan ook deze provincies veroverd , echter krijg ik geen promethium . Dit goedje staat niet in mijn goederenvoorraden- lijst . Hoe kan dat ????
Vrg ,
Webertje
Het staat onder je lijst onder het kopje "speciale goederen".
 

DeletedUser

Guest
Promethium wordt pas aan je goederenlijst toegevoegd als je in het Arctische tijdperk zit. Het aantal goederen dat je op andere manieren verkrijgt wordt echter wel bijgehouden, dus zodra je in Arctisch zit kun je zien wat je hebt.
 

DeletedUser

Guest
Promethium wordt pas aan je goederenlijst toegevoegd als je in het Arctische tijdperk zit. Het aantal goederen dat je op andere manieren verkrijgt wordt echter wel bijgehouden, dus zodra je in Arctisch zit kun je zien wat je hebt.

Dat is raar. Je kan op de continentenkaart vooruit gaan, dus waarom zou je dan geen promethium kunnen verzamelen?
 

DeletedUser10486

Guest
Je kan het wel verzamelen, maar je kan niet zien hoeveel je hebt.
 

DeletedUser

Guest
Ook als je niet in Arctic zit is het al wel zichtbaar in je techtree. Zou dus ook zichtbaar in je stadhuis moeten zijn.
 

DeletedUser

Guest
liyq7qcc6jjic.png
 

DeletedUser6088

Guest
ik heb een vraagje over de Behemoth hangers, het zijn eenheden die zich verbergen op de heuvels, het zou dan ook heel fijn zijn als ik heuvels zou hebben als ik ga vechten, ik heb de Behemoth nog niet zo lang, maar elke keer als ik vecht heb ik van alles staan behalve heuvels, als er eenheden worden gemaakt die zich verbergen op de heuvels zou het ook heel fijn zijn als ik heuvels zou hebben, nu vind ik het waardeloze eenheden want ze kunnen zich niet verbergen. Wordt dit in de toekomst nog aangepast want op deze manier zijn ze waardeloos om in te zetten.
 

DeletedUser

Guest
ik heb een vraagje over de Behemoth hangers, het zijn eenheden die zich verbergen op de heuvels, het zou dan ook heel fijn zijn als ik heuvels zou hebben als ik ga vechten, ik heb de Behemoth nog niet zo lang, maar elke keer als ik vecht heb ik van alles staan behalve heuvels, als er eenheden worden gemaakt die zich verbergen op de heuvels zou het ook heel fijn zijn als ik heuvels zou hebben, nu vind ik het waardeloze eenheden want ze kunnen zich niet verbergen. Wordt dit in de toekomst nog aangepast want op deze manier zijn ze waardeloos om in te zetten.

Je terrein wisselt. Dat jij nooit heuvels hebt lijkt mij vrij sterk.
 

DeletedUser

Guest
De app laat heel minimaal terreinvoordeel zien op dit moment.
Ook zonder effectief van terreinbonussen gebruik te kunnen maken red ik me goed.
Ik denk dat ze dit wel nog gaan veranderen ook voor app spelers.
 

DeletedUser11093

Guest
Ik heb zelf een gilde en in een andere wereld ben ik mede een leider nu wil ik een GG trein beginnen nu ben ik al bezig geweest met boxen in de groepsberichten maar ik krijg het niet helemaal voor elkaar kan iemand mij helpen?

bv dank
 

DeletedUser

Guest
Ik heb zelf een gilde en in een andere wereld ben ik mede een leider nu wil ik een GG trein beginnen nu ben ik al bezig geweest met boxen in de groepsberichten maar ik krijg het niet helemaal voor elkaar kan iemand mij helpen?

bv dank


Een nieuw bericht aanmaken en de afzenders/ gildeleden toevoegen de mail een naam geven en eventueel de mede eigenaar(s) beheerdersrechten geven over dat mailtje.
 

DeletedUser10847

Guest
Ik heb gelezen dat er mensen zijn die tegen betaling van fps een platte grond van je stad maken die optimaal is.
Zijn die er nog? Zo ja, bij wie kan ik me melden hiervoor?
 

DeletedUser

Guest
Je kan het zelf ook doen. Wil je toch je fp's weggooien dan moet je het even op de chat proberen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan