Eerst lezen: Vragen en Hulp

  • Topicstarter de zwarte ridder.
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser10847

Guest
Je kan het zelf ook doen. Wil je toch je fp's weggooien dan moet je het even op de chat proberen.


Ik snap dat het fps "weg gooien" is, maar misschien ziet iemand anders andere opties dan ik zelf zie....
 

DeletedUser

Guest
Ik snap dat het fps "weg gooien" is, maar misschien ziet iemand anders andere opties dan ik zelf zie....

Vast wel want iedereen kijkt er op zijn eigen manier tegenaan. Of je er werkelijk iets mee opschiet is nog maar de vraag. Een tijdperk verder en je hebt weer nieuwe gebouwen met andere maten, dus kan je opnieuw beginnen. Ga je er dan weer voor betalen? :rolleyes:
 

DeletedUser10111

Guest
Kijk eerst hoe je balans is. Als je teveel bevolking hebt, kun je huizen slopen. Als je voorraad productie groeit kun je minder van die gebouwen, of kleinere gebouwen nemen, enzovoort. Voor elk gebouw, vraag je af wat het doel ervan is, waarom moet het in je stad blijven staan? Hier spelen persoonlijke voorkeuren ook een rol, wil je goederen productie, legers, of FPs?
Verschuivingen hier leveran altijd veel vakjes op, want het gaat over complete gebouwen die wellicht overbodig zijn.

Vervolgens kun je controleren of je gebouwen wel optimaal zijn. Bijvootbeeld voor voorraad productie, bereken voor elk gebouw wat je kunt bouwen hoeveel voorraad het levert per uur per vakje. Je zult zien dat de nieuwste niet altijd de beste is.

Dan kun je gaan schuiven in je stad. Optimaal is als je alle ongebruikte vakjes bij elkaar hebt. Voor elk ongebruikt vakje waar dat niet het geval is, ga je nadenken hoe je zo'n vakje kunt verschuiven zodat het bij andere ongebruikte vakjes komt.
Vakjes schuiven doe je door gebouwen te verplaatsen.

Tenslotte kun je nog nieuwe lege vakjes maken door weg overbodig te maken. Kijk aan hoeveel stukken weg elk gebouw ligt. 1 is goed, meer is zonde in theorie. Een meer practisch bruikbaar doel is proberen elke gebouw met 1 korte kant aan de weg te verbinden.
 

DeletedUser12057

Guest
Beste lezer,
Wanneer wordt de pop up gewonnen cq verloren eraf gehaald.
Het is vreselijk irritant bijna geen lol meer in de GE gevechtjes.
Groet Cristalskull ( 99% Ipad speler )
 

DeletedUser7666

Guest
Ik weet niet of mijn vraag hier thuis hoort maar weet niet waar anders.
Ik speel al een paar jaar FOE, een vriendin is net begonnen en het viel me op dat die in de Bronstijd nog niet van die losse random beloningen heeft zoals bootjes, vlot, wrak, s.o.s, bomen hutjes e.d. Die een random beloning opleveren...
Vanaf welk tijdperk is dit
 

DeletedUser

Guest
Vanaf brons geloof ik maar misschien na een bepaald gedeelte van de tech.
Ik zou het eerlijk gezegd niet precies weten.

“Teelt” opent de mogelijkheid om deel te nemen aan evenementen maar of daar een correlatie ligt ..
“Militie” dagelijkse uitdagingen.

Niet geheel helder dit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Mr.Quib

Actief lid
Ik weet niet of mijn vraag hier thuis hoort maar weet niet waar anders.
Ik speel al een paar jaar FOE, een vriendin is net begonnen en het viel me op dat die in de Bronstijd nog niet van die losse random beloningen heeft zoals bootjes, vlot, wrak, s.o.s, bomen hutjes e.d. Die een random beloning opleveren...
Vanaf welk tijdperk is dit
Het duurt een paar dagen voordat je incidenten krijgt als je een nieuwe stad begint, je hoeft er geen tech ofzo voor vrij te spelen.

De info komt van Beta: https://forum.beta.forgeofempires.com/index.php?threads/bugs-in-early-days.8816/#post-59922
 

DeletedUser11480

Guest
Eenmaal per dag geven je grote gebouwen een uitkering. Met fp treintjes gaan gebouwen naar een volgend level, en geven ze meer. Mijn vraag is of bij het volstorten van een groot gebouw de klokvan het bijstorten veranderd, dwz het kevel moment wordt het nieuwe dagelijkse volsrort moment OF veranderd het dagelijkse moment niet bijvolstorten?
 

Felair

Actief lid
Eenmaal per dag geven je grote gebouwen een uitkering. Met fp treintjes gaan gebouwen naar een volgend level, en geven ze meer. Mijn vraag is of bij het volstorten van een groot gebouw de klokvan het bijstorten veranderd, dwz het kevel moment wordt het nieuwe dagelijkse volsrort moment OF veranderd het dagelijkse moment niet bijvolstorten?

Jazeker, wanneer het gebouw "up" gaat kun je meteen innen en start de timer opnieuw. Het is dus slim om grootse gebouwen die elke dag geoogst kunnen worden zo kort mogelijk nadat je de oogst binnen hebt te levelen zodat je nog een keer kan innen en de timer weer opnieuw start.

Je kunt het dagelijks moment van innen zo dus ook verzetten inderdaad is er al 10 uur verstreken van die 24 uur en word het gebouw volgestort dan kun je innen en begint de timer weer opnieuw dus :)
 

DeletedUser12423

Guest
Ik kan mijn buren niet meer aanvallen voor gevechtsopdrachten sinds kort. Is dat een nieuw element in het spel of een bug?
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Je zal eerst het onderzoek "Militaire tactieken" moeten voltooien voordat je andere spelers kan aanvallen.
 

DeletedUser12423

Guest
Je zal eerst het onderzoek "Militaire tactieken" moeten voltooien voordat je andere spelers kan aanvallen.
Ja bij mijn nieuwe wereld waarop ik pas begonnen ben, geloof ik dat graag, maar op mijn wereld in cirgard waar ik al langer dan een jaar speel gaat dat verhaal volgens mij niet op.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
In dat geval kan je de support contacteren, dan kunnen we een en ander voor je nakijken.
 

DeletedUser12423

Guest
In dat geval kan je de support contacteren, dan kunnen we een en ander voor je nakijken.
Het is nu sinds vanmiddag weer in orde, maar het zou een mogelijkheid kunnen zijn dat als je switcht tussen 2 werelden de instellingen van de ene wereld meegaan naar de andere.
 

DeletedUser10878

Guest
FAQ = Frequently Asked Questions = Veelgestelde vragen. Met andere woorden, dat topic is er dus al.
Vragen en hulp

Beste spelers,

In dit onderdeel kunnen jullie alle vragen kwijt die betrekking hebben op FoE. Er bestaan geen domme vragen, dus stel ze hier gerust. Om het overzicht in dit forumonderdeel te bewaren zijn er echter wel een paar richtlijnen. Deze zorgen ervoor dat herhalende vragen, spam en dergelijke worden vermeden.

Je hebt een vraag. Wat moet je doen?

* Allereerst kun je zelf zoeken naar het antwoord op je vraag op de FAQ. Die kan je hier terug vinden: klik (hier).
* Geen antwoord gevonden? Gebruik dan de zoekfunctie op het forum. Wanneer je niet direct kan vinden wat je zoekt, probeer dan een ander trefwoord. Misschien levert dat wel een antwoord op je vraag op.
* Heb je beide bovenstaande punten geprobeerd en heb je geen antwoord kunnen vinden? Dan open je hier in het forumonderdeel een topic. Zorg ervoor dat uit de naam van het topic duidelijk naar voren komt waar de vraag over gaat. Namen als 'vraagje', 'help mij', '???' of iets dergelijks zijn onduidelijk en zorgen ervoor dat het forum onoverzichtelijk wordt. Wel een goede naam kan bijvoorbeeld het trefwoord zijn waar je als eerste op hebt gezocht.


Het beantwoorden van vragen

* Geef alleen antwoord als je het antwoord op de vraag ook echt weet. Aan reacties als 'Ik ben daar ook wel nieuwsgierig naar' of 'ik weet het ook niet' heeft niemand iets.
* Blijf vriendelijk. Mocht iemand een in jouw ogen 'domme' vraag stellen, beantwoord hem dan en verwijs ook naar de zoekfunctie (zie hierboven) of het topic en/of de wikipagina waar het antwoord vandaan komt.

Made by Imrahil
Waar zet ik/ type ik mijn vraag in ? Zie het nergens staan!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan