Eerst lezen: Vragen en Hulp

  • Topicstarter de zwarte ridder.
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser9506

Guest
Ik heb tijdens het zomerspel 5 bazaars gewonnen.Nu laat ik die om het uur gildemachtpunten aanmaken.
Maar als ik ga kijken in mijn gilde hoe dat de situatie op het gedeelte niveau is zie ik nooit een verandering.
mijn vraag is : Waar gaan die punten naartoe ?
 

DeletedUser

Guest
Alle gildemachtpunten worden maar 1x per dag berekend. Dus als jij ze int zul je geen verschil zien. Elke dag om 20:00 is de berekening, en dan wordt jouw binnengehaalde macht ook meegerekend.
 

DeletedUser9506

Guest
Een tweede vraag, is misschien nog stommer.
Maar is het normaal tijdens een gevecht met mijn buren dat ik soms zijn GG krijg om zogenaamd enkele FP's te doneren telkens als ik op een vlak klik om te schieten of aan te vallen.Dat is namelijk heel irritant , je krijgt al zijn GG's te zien terwijl je eigenlijk in een strijd verwikkeld bent.
 

DeletedUser7760

Guest
Ik vraag me af of de ontwerpers van het spel ook iets kunnen vinden op het systematisch overvallen en plunderen van veel lager geplaatste buren.
Ik heb de laatste keer met buren wissel enkele buren gekregen die vele levels boven mij staan, en die maken er dagelijks een sport van om aan te vallen en te plunderen, en dan niet een lullig huisje maar direct alle duurste productie gebouwen.
De afgelopen 5 dagen maar liefst 75 keer, en dat werkt op den duur toch wel ontmoedigend!
Er zou gedacht kunnen worden aan iets als PvP, waar je alleen met de zelfde wapens kunt strijden, dan zou het wat gelijker zijn.
Heeft iemand anders daar ook problemen mee?
 

DeletedUser

Guest
Als er echt veel verschil zit tussen jou en je buren dan kun je daarover een supportaanvraag indienen. Er zal dan gekeken worden naar je buurtindeling.
Verder kun je zelf het de plunderaars lastiger maken door je productie goed te timen. Laat het zo lort mogelijk onbeschermd staan voor ze.
 

DeletedUser9602

Guest
Hallo,,,het is me niet helemaal duidelijk hoe en waar je hetHalloween verhaal voor de forumwedstrijd moet/kan opladen/inzenden... Iemand?

tnx
 

DeletedUser275

Guest
Je halloween verhaal mag je hier plaatsen.
Dat doe je door daar een topic aan te maken en daar je verhaal in te zetten.
Alleen jijzelf en de moderatoren kunnen dan je verhaal lezen.
 

DeletedUser7402

Guest
Op dit moment heb ik drie opdrachten=missies.
alle drie handelen over rekruteren.
Aangezien ik gekozen heb om dit spel te spelen zonder oorlogje te voeren blijven deze dus staan en zitten mijn missies vast.
Hoe kan ik dit weer vlot trekken. Ik had begrepen dat deze vanzelf verdwenen, maar ik heb het blijkbaar mis. Dit is bij Cirgard en Arvahal.
Dank voor uw antwoord en oplossing. Ik speel dit heel graag maar beperkt tot bouwen en handel drijven. Oorlogje ligt mij niet, in RL gebeurt dit al te veel.
OpiM
 

DeletedUser

Guest
Je kunt ook eenheden rekruteren zonder ze te gebruiken voor gevechten. Nadat je de missie hebt volbracht kun je dan de barak weer afbreken.
 

DeletedUser275

Guest
Missies gaan niet vanzelf weg tenzij de missie van een event.
Die gaan weg als het event gedaan is.
Sommige missies kun je afbreken, dan zie midden onderaan de missie een rode knop "afbreken" staan.
De missies van het hoofdverhaal kun je niet afbreken.
 

DeletedUser7402

Guest
Dank voor antwoord,
ik zit dus hopeloos vast zowel in Cirgard als in Arvahall, ik zal dus toch moeten bouwen ten nadele van de andere activiteiten.
Is investeren in oorlog voeren dan toch onvermijdelijk in onze RL wereld?
ik streef dan onbereikbare idealen na, zoals zo vele anderen.
Groeten, OpiM
 

DeletedUser275

Guest
Je hoeft voor die opdrachten niet te vechten.
Dus 1 legergebouw bouwen is al genoeg.
Je kunt ook de schattenjacht doen, want met de laatste kist kun je ook units winnen en zo ook die opdrachten voltooien.
Dat kan wel lang duren.
Met sommige events kun je ook units winnen en die tellen ook meer voor deze opdrachten.
 
Dank voor antwoord,
ik zit dus hopeloos vast zowel in Cirgard als in Arvahall, ik zal dus toch moeten bouwen ten nadele van de andere activiteiten.
Is investeren in oorlog voeren dan toch onvermijdelijk in onze RL wereld?
ik streef dan onbereikbare idealen na, zoals zo vele anderen.
Groeten, OpiM

Idealen in een spelletje ? Maar goed, da's het nadeel van idealen, daar moet je offers voor brengen.
 

DeletedUser9712

Guest
Ik heb wat onduidelijkheid over blauwdrukken ruilen middels de 2:1 knop.
Als ik het goed begrijp moet ik dus 1 BD 2x hebben om te kunnen ruilen? Dit lukt dus niet. Ligt dat aan mij of snap ik het gewoon niet?

Bvd
 

DeletedUser

Guest
Ik heb wat onduidelijkheid over blauwdrukken ruilen middels de 2:1 knop.
Als ik het goed begrijp moet ik dus 1 BD 2x hebben om te kunnen ruilen? Dit lukt dus niet. Ligt dat aan mij of snap ik het gewoon niet?

Bvd

Je moet 2 BD 2x hebben. Je ruilt er 2 tegen 1.
 

DeletedUser275

Guest
Je moet 2 BD 2 keer hebben of 1 BD 3 keer hebben.
Het ruilen is inderdaad 2 tegen 1 random, maar niet 1 van de 2 die je gegeven hebt.
 

DeletedUser3429

Guest
Ik zit momenteel in het Toekomst-tijdperk . Door middel van goederen ruilen ga ik de provincies binnen van het Arctische -tijdperk .
Daar kan je ook promethium verkrijgen . Inmiddels heb ik dan ook deze provincies veroverd , echter krijg ik geen promethium . Dit goedje staat niet in mijn goederenvoorraden- lijst . Hoe kan dat ????
Vrg ,
Webertje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan