Discussietopic FoE Voetbalbeker

DeletedUser6702

Guest
Hall of fame

Ik weet niet waar Inno mee bezig is, maar volgens mij pushen ze alle leden naar de hogere tijdperken. Ik noem een klein voorbeeld. De Hall of fame. Die levert in ijzer ongeveer 8 macht op voor de gilde en in Pmt 140 geloof ik. Waarom is dit verschil zo groot? Waarom niet gewoon een vaste waarde van 50. Dit gepush naar hogere tijdperken kan demotiverend werken voor lagere spelers. Maar ik snap de reden niet ? Misschien iemand anders?

Dat is zo met alles, weet niet of je het gemerkt hebt. Alle gebouwen die tijdperk gebonden zijn bij evenementen, maar wel verbeterd kunnen worden met renovatiekit hebben dat. Waarom? Zodat ze meeschalen met de tijdperken. Dan heeft de ene bronstijdspeler die geluk heeft gehad niet ineens een gigantisch voordeel tov de andere. Bovendien naarmate je vordert in het spel heb je steeds meer nodig, vandaar dat het meer oplevert in hogere tijdperken ;) Dat zie je ook terug in munten en voorraden productie met normale tech gebouwen overigens.
 

DeletedUser4100

Guest
van harte gefeliciteerd.:) Ik zoude die cups mooi bewaren voor een tijdelijke aanbiding bij het event
die me aanstaat. Dan weet je tenminste wat de beloning écht is.;) Anders kan het een teleurstelling
zijn.
 

DeletedUser

Guest
Van harte. Had er ook eentje. Helaas is mijn regio niet zo actief :)
Waar kan ik vinden wat de linker cadeau's allemaal aanbieden?
 

DeletedUser5428

Guest
Ik hoop alleen maar dat de belangrijke kado's niet steeds op een onmogelijk uur komen, bv op een werkdag tussen 10 en 16 u. En ik kan mij ook niet permitteren om te laat te komen op het werk omdat er 's morgens een goede prijs te halen is.
-
En ik had ook liever gezien dat je de schotenpakketten rechtstreeks in het spel zou kunnen gebruiken. Als je eerst naar je inventaris moet, pakket gebruiken, en dan teruggaan, dan is de pot meestal al weg. Dat is een groot voordeel voor de diamantspelers. 11 schoten kopen met diamanten duurt slechts een paar seconden.
 

DeletedUser

Guest
Alle prijzen komen meer dan 1x voorbij.

Schotenpakket rechtstreeks in het spel kan denk ik niet. Hoe moet het dan als je er 1 wint en je teller op 8 staat?
 

DeletedUser5199

Guest
Volgens mij bedoelt hij dat wanneer je het venster open heb staan om te schieten dat je daar je je pakket kan openen.
 

DeletedUser

Guest
Dat kun je nergens vinden.

yo maarten,,,heb een vraag gesteld maar geen antwoord van niemand,heb jij mss een antwoord voor me...dit was mijn vraag!


*hoe gaat die berekening en die prestige die je elke 24uur krijgt van hall of fame?,,,hoe is die berekening van de bonus,,,,is het zo dat je wat je krijgt aan prestige dat je die hoeveelheid elke dag krijgt of hoe zit dat?

heb 18 hall of fames staan,die 170 prestige per 24uur geven zonder motivatie,met motivatie 340 prestige per 24uur.dat zijn er dan 6120 prestige punten bij elkaar,krijg je die er dan elke dag bij? of is dat maar eenmalig?en die kunnen alleen gemotiveert worden door andere spelers,zelf kan je die niet motiveren.*

grt
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Wanneer je ze hebt geïnd zal je de macht er na de dagelijkse berekening bij krijgen, je kan de gebouwen elke 24u innen.
Misschien is het inmiddels weer aangepast dat je ze wel direct krijgt, maar anders dus om 8u 's avonds.
 

DeletedUser

Guest
Wanneer je ze hebt geïnd zal je de macht er na de dagelijkse berekening bij krijgen, je kan de gebouwen elke 24u innen.
Misschien is het inmiddels weer aangepast dat je ze wel direct krijgt, maar anders dus om 8u 's avonds.

ok dank je wel :)

waarom kan dit op beta en hier nog niet?

http://uploadenfoto.nl/pictures/5f70679a2a9a1c3f50505c3912c1ffda.png

wanneer gaat dat verandert worden,dat je die macht er dan gelijk bij krijgt met innen,in plaats van met klokslag 20.00 uur??
heb half uurtje geleden hall of fames geint en zag dat die er nu nog niet gelijk bij worden geteld nu.

grt
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Dat je 'm kan boosten komt waarschijnlijk met 1.28 dan, aangezien de beta op die versie draait. Dat je de punten direct krijgt komt waarschijnlijk niet, wist alleen niet meer hoe het precies werkte.
 

DeletedUser1924

Guest
Mooi om te weten, vroeg me net zelf af hoe dat werkte met die hall of fame
 

DeletedUser5820

Guest
Dit is echt het stomste evenement dat ik in FoE heb gespeeld en gezien. Die kans van 20% kan je altijd niets op rekenen, als je het verdubbeld heb je nog een beetje kans. Waardeloos evenement en je verliest er alleen maar dia's mee dus besteed die niet!!!!
 

DeletedUser

Guest
Dit is echt het stomste evenement dat ik in FoE heb gespeeld en gezien. Die kans van 20% kan je altijd niets op rekenen, als je het verdubbeld heb je nog een beetje kans. Waardeloos evenement en je verliest er alleen maar dia's mee dus besteed die niet!!!!

Vreemde reactie. Het is een kansspel. Dan kan je dus nergens op rekenen. Ga gewoon lekker steeds die 10 cups schieten.

heb 18 hall of fames staan,die 170 prestige per 24uur geven zonder motivatie,met motivatie 340 prestige per 24uur.dat zijn er dan 6120 prestige punten bij elkaar,krijg je die er dan elke dag bij? of is dat maar eenmalig?en die kunnen alleen gemotiveert worden door andere spelers,zelf kan je die niet motiveren.*

grt

Dus je hebt geen idee hoe het werkt, maar hebt er wel alvast even 18 staan? :wacko:

Als prijs gewoon is hij nog niet langs geweest, dus je hebt al tig keer die gouden kist gekocht. Dat jij diamanten uitgeeft is jouw eigen keuze en mogen we niks van zeggen. Prima, maar stop dan met beweren dat jij het spel mogelijk maakt voor iedereen die gratis speelt. Jij maakt het spel voor iedere echte speler gewoon kapot.
 

DeletedUser5428

Guest
Ik vind het vreemd dat het voordeliger is om meteen cups te kopen met diamanten (15000 cups voor 5000 diamanten) dan om schoten bij te kopen (8 diamanten voor een schot). Je kan dus best enkel schoten bijkopen als het is om een grote pot te proberen te pakken. Je mag immers niet stoppen met schieten tot wanneer de pot weg is. Want als je stopt, dan is ie zeker voor iemand anders!
 

DeletedUser5820

Guest
Vreemde reactie. Het is een kansspel. Dan kan je dus nergens op rekenen. Ga gewoon lekker steeds die 10 cups schieten.



Dus je hebt geen idee hoe het werkt, maar hebt er wel alvast even 18 staan? :wacko:

Als prijs gewoon is hij nog niet langs geweest, dus je hebt al tig keer die gouden kist gekocht. Dat jij diamanten uitgeeft is jouw eigen keuze en mogen we niks van zeggen. Prima, maar stop dan met beweren dat jij het spel mogelijk maakt voor iedereen die gratis speelt. Jij maakt het spel voor iedere echte speler gewoon kapot.

Het was gewoon mijn mening.
 

DeletedUser

Guest
Het was gewoon mijn mening.

Nee. Je mening is:
Dit is echt het stomste evenement dat ik in FoE heb gespeeld en gezien.

Het gedeelte waarop slayer reageert, is:
Die kans van 20% kan je altijd niets op rekenen, als je het verdubbeld heb je nog een beetje kans. Waardeloos evenement en je verliest er alleen maar dia's mee dus besteed die niet!!!!

en dat gedeelte slaat dan ook nergens op... Het is een kansspel. Je kunt gaan voor 240 bekers per dag, 100% zeker. Of je kunt gokken op meer. 'altijd op niets rekenen' en 'diamanten verliezen' gaat ook niet op..


OT. Ik vind het inderdaad raar dat wat stefan zegt klopt. Direct bekers kopen is ruim 2x zo goed dan kiezen voor de 100% kans. Als je kiest voor de lob (5% kans) krijg je er per schot 15 bij (er van uitgaande dat je alles wint) en heb je een startbedrag, maar dan moet je alsnog geluk hebben wil je dat de schoten beter zijn dan direct kopen.

Verder vind ik het jammer dat er tot nog toe geen aanpassing is gedaan met de missies. Bij alle voorgaande missies groeide de beloning, ook al was het maar een klein beetje. Hier blijft de beloning elke keer 5 kansen, hoewel de opdrachten steeds langer duren en meer schoten vereisen. Dat zou niet zo moeten zijn, vind ik.
 
Bovenaan