Discussietopic FoE Voetbalbeker

DeletedUser6878

Guest
Nou, dat het een overwinningstoren was kon je anders al op verschillende plekken op het forum lezen hoor. Het schiet evenement is trouwens toch voorbij, als je de prijs nu niet hebt zal je deze prijs niet meer met missies kunnen winnen. Wel met de gouden kist (15% kans) of met een aanbieding van 375 cups kopen als deze langskomt.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb nog een hoop bekers over en zit te wachten op de medailles. Heeft iemand die al voorbij zien komen of zijn die er na de sluitingsdatum uitgehaald?
 

DeletedUser

Guest
Ik heb nog een hoop bekers over en zit te wachten op de medailles. Heeft iemand die al voorbij zien komen of zijn die er na de sluitingsdatum uitgehaald?

Als die al voorbij zijn gekomen heb je er toch niets meer aan. Niets wordt er uit gehaald.
 

DeletedUser1623

Guest
Ik heb nog een hoop bekers over en zit te wachten op de medailles. Heeft iemand die al voorbij zien komen of zijn die er na de sluitingsdatum uitgehaald?

Ze zitten er als het goed is nog in, of ze nog langskomen is een tweede.
Ze zitten er niet in van nu tot morgen 15:59, hopelijk daarna nog
 

DeletedUser1623

Guest
Ik heb nog een hoop bekers over en zit te wachten op de medailles. Heeft iemand die al voorbij zien komen of zijn die er na de sluitingsdatum uitgehaald?

Je kan morgen tussen 16:00 tot 22:00 medailles kopen met cups, dat zal denk ik de laatste keer zijn dat ze langs komen, maar dat weet ik niet zeker.
 

DeletedUser

Guest
Je kan morgen tussen 16:00 tot 22:00 medailles kopen met cups, dat zal denk ik de laatste keer zijn dat ze langs komen, maar dat weet ik niet zeker.

Thanks voor het doorgeven!:)
Waar haal je die info vandaan?:)
 

DeletedUser1623

Guest
Thanks voor het doorgeven!:)
Waar haal je die info vandaan?:)

Ik verbreed mijn aura door middel van meditatie, dit stelt mij in staat om contact te leggen met de geestenwereld, waarna er in mijn glazenbol getoond wordt welke prijzen er gewonnen kunnen worden.





Wat ook nog zou kunnen is dat ik de klok van mijn pc voorruit zet en dan kijk welke beloningen er gegeven worden ;)
 
Bovenaan