Discussietopic FoE Voetbalbeker

DeletedUser5986

Guest
@ Thoram
Hmm dat klinkt idd interresant, maybe voor later, want ik ga eerst voor uitbreidingen via medailles, die ik direct nodig heb.
Toch bedankt

@ funkyEendje
Ik zit nog in Progressief (waar ik nog wel even blijf om me GG's op te pompen en voorraden te bouwen) maar zo gezien is die idd goed (en goedkoop), maybe als die nog n keer voorbij komt, n paar in voorraad nemen ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6867

Guest
ik reken altijd alles terug na 1x1 ;) zo kun je zien wat kwa oppervlkte het beste is voor je stad :)
 

DeletedUser6878

Guest
post modern 130 zonnewijzer voor 1x1 is echt een zeer goede deel :) om te vergelijken een vredebeeld geeft 150 en is 2x1 dus op die zelfde oppervlakte van 2x1 kan ik 260 wegzetten :p plus het feit dat het 1x1 is kun je mooi opvullen in de kleine resterende gaatjes van je stad

Ik heb liever een buurtbeker, die levert bij koloniaal al 209 tevredenheid op :p
Gaatjes vul ik liever op met wachtvuurtjes en kampioens torens.
 

DeletedUser

Guest
Niveau 18 is de volgende mijlpaal (wordt al wat moeilijker) maar dan krijgt je gilde dagelijks 2 fp per dag etc.

Niet echt, want je hoeft er helemaal niets aan te doen en uiteindelijk komt het wel.

post modern 130 zonnewijzer voor 1x1 is echt een zeer goede deel :) om te vergelijken een vredebeeld geeft 150 en is 2x1 dus op die zelfde oppervlakte van 2x1 kan ik 260 wegzetten :p plus het feit dat het 1x1 is kun je mooi opvullen in de kleine resterende gaatjes van je stad

Dan moet je een buurtbeker nemen. Die is 289 op 1x1 :p
 

DeletedUser6867

Guest
Niet echt, want je hoeft er helemaal niets aan te doen en uiteindelijk komt het wel.



Dan moet je een buurtbeker nemen. Die is 289 op 1x1 :p
een buurtbeker neem je niet zomaar ;) die win je met geluk en veel schieten maar voor namelijk veel geluk
 

DeletedUser5428

Guest
Zo vandaag krijgen we 2500 bekers extra bij een aankoop van 13000 diamanten. Dit vind ik wel een erg karige bonus. Ik had gehoopt op nog eens 50 schotenpakketten, wat een pak meer kan opleveren als je het een beetje verstandig aanpakt.
 

DeletedUser7260

Guest
Iemand enig idee waarom mijn opdracht om 1000 voorraden, 1000 goud & verbeteren van tevredenheid blijft hangen op dat laatste, hoeveel tevredenheid ik ook toevoeg (heb inmiddels al ruim 700 tevredenheid toegevoegd, zonder dat de missie voltooid).
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Je moet 50 tevredenheid en 50 bevolking toevoegen, je bent waarschijnlijk de bevolking vergeten.
 

DeletedUser7260

Guest
Dank je Leones. Bij mij stopt de tekst bij het woord tevredenheid, dus de bevolking had ik niet eens gezien. Zal direct een huisje bijbouwen dan maar.
 

DeletedUser6185

Guest
Volledig scherm inschakelen wil wel eens helpen als je de tekst niet helemaal kunt lezen.
 

Joey-the-king

Actief lid
Als je in een hoger tijdperk komt, gaat die overwinningstoren dan ook mee qua tijdperk? Of blijft die in hetzelfde tijdperk als waarin in je 'm kreeg?
 
Bovenaan