Discussietopic FoE Voetbalbeker

DeletedUser5428

Guest
Ik heb gisteren nog een wensput weggedaan om plaats te maken. En nu hopen ze dat de mensen zo'n belachelijk aantal cups willen geven voor een wensput?
 

DeletedUser

Guest
Ik heb gisteren nog een wensput weggedaan om plaats te maken. En nu hopen ze dat de mensen zo'n belachelijk aantal cups willen geven voor een wensput?

Waarom niet? Iedereen hoopt nog steeds dat hij diamanten levert en los daarvan is de opbrengst gezien de plek die hij inneemt ook niet vervelend. Zeker niet in de begin tijdperken.
 

DeletedUser

Guest
Waarom niet? Iedereen hoopt nog steeds dat hij diamanten levert en los daarvan is de opbrengst gezien de plek die hij inneemt ook niet vervelend. Zeker niet in de begin tijdperken.

jij gelooft daar ook nog in zeker,,,dat wensflutten dias geven.forget it!

ze zijn nu met die voetbal event in de aanbieding!
 

DeletedUser

Guest
jij gelooft daar ook nog in zeker,,,dat wensflutten dias geven.forget it!

ze zijn nu met die voetbal event in de aanbieding!

Ik geloof in wat ik zie ja en ik heb het geduld om er op te wachten. Ik doe niet iets direct maar weer weg omdat het niet binnen 5 minuten geeft wat ik wil.

6250 cups is niet echt een aanbieding.
 

DeletedUser5435

Guest
jij gelooft daar ook nog in zeker,,,dat wensflutten dias geven.forget it!

ze zijn nu met die voetbal event in de aanbieding!

Ik had vorige week in 2 dagen 2x diamanten.. (met 7 wensputten)
 

DeletedUser6867

Guest
jij gelooft daar ook nog in zeker,,,dat wensflutten dias geven.forget it!

ze zijn nu met die voetbal event in de aanbieding!


bij ons wel :D heb tot nu toe al 4 keer diamanten gehad uit me paasput en ik heb er maar 1 staan :)
 

DeletedUser4100

Guest
Examen gaan voor spelletjes toch? Met WK event hoef je niet heel veel meer te doen dan elke
dag even in de ochtend wat te scoren en in de avond nog een x wat scoren.:) De timing is
idd wel wat ongunstig...
 

DeletedUser

Guest
wat een ieder ook weer roept :D altijd weer blij met een event, ze doen het maar om het leuk te houden ( en dat is gewoon zo ), ze mogen van mij zo door blijven gaan, hoe meer events des te beter ( niet te veel natuurlijk ).

Wat de andere ook zeggen......... het is ook noooooooiiit goed voor ze!dit nie goe, da nie goe, en dan da weer nie goe ???
Hee ga dan een ander spel spelen.

WK Event here we come :D :D :D

Life is what you make of it.

thewebman
 

DeletedUser5428

Guest
Leuke redenatie. Alleen schiet jij niet alleen.

Daar kan je gelijk in hebben. Als je buren alleen maar de lob gebruiken als er aardig wat in de pot zit, dan kan je flink je broek scheuren als jij altijd alleen maar gaat lobben.
 

DeletedUser

Guest
Daar kan je gelijk in hebben. Als je buren alleen maar de lob gebruiken als er aardig wat in de pot zit, dan kan je flink je broek scheuren als jij altijd alleen maar gaat lobben.

Op basis van die redenatie zou je dus beter voor een hard schot kunnen gaan.
 

DeletedUser

Guest
Blijkt dat er velen hier al ervaring hebben met het event, ik niet maar ik ben alvast blij dat het eens wat anders is. Ik kijk er naar uit, alleen jammer van de timing midden in de examens. Gelukkig loopt het daarna nog een tijdje door :)
 

DeletedUser5435

Guest
Blijkt dat er velen hier al ervaring hebben met het event, ik niet maar ik ben alvast blij dat het eens wat anders is. Ik kijk er naar uit, alleen jammer van de timing midden in de examens. Gelukkig loopt het daarna nog een tijdje door :)

Tot 12 juli als ik me niet vergis.
 

DeletedUser5820

Guest
En wat levert het op als je misschiet? Krijg je dan nix? is het makkelijk om mis te schieten en is het makkelijk om raak te schieten? Hoevaak mag je schieten per dag?
 

DeletedUser

Guest
En wat levert het op als je misschiet? Krijg je dan nix?

Nee, dan krijg je niks.

Het is hardstikke makkelijk om mis te schiten en hardstikke makkelijk om raak te schiten. Je hoeft alleen op een knopje te klikken.

Je mag schieten zolang je ballen hebt, dus onbeperkt per dag.
 

DeletedUser5435

Guest
En wat levert het op als je misschiet? Krijg je dan nix? is het makkelijk om mis te schieten en is het makkelijk om raak te schieten? Hoevaak mag je schieten per dag?

Je krijgt per uur een nieuw shot erbij, met een maximum van 11. Je krijgt inderdaad niets als je mist.
De kansen om te raken zijn 100%, 20%, 10%, en 5%. Welke je doet kies je zelf.
Ergens in deze discussie heb ik de kansen al verder uitgewerkt, kijk daar even!
 
Bovenaan