Discussietopic FoE Voetbalbeker

DeletedUser

Guest
Waar slaat die wintermarkt op? Geen idee wat dat te maken heeft met een voetbal evenement in Juni/Juli wat gebaseerd is op het WK in Brazilie. Uiteraard als je iets wilt winnen waar je wel wat aan hebt (of in ieder geval meer aan hebt) moet je die gouden kist openen waarin je 10 verschillende prijzen hebt zitten.
 

DeletedUser5428

Guest
Waar slaat die wintermarkt op? Geen idee wat dat te maken heeft met een voetbal evenement in Juni/Juli wat gebaseerd is op het WK in Brazilie. Uiteraard als je iets wilt winnen waar je wel wat aan hebt (of in ieder geval meer aan hebt) moet je die gouden kist openen waarin je 10 verschillende prijzen hebt zitten.

Rio ligt ten zuiden van de evenaar. Het is daar nu winter.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
De wintermarkt is een oud evenementsgebouw die nu weer te winnen is. Hoort er niet echt bij, gewoon voor de spelers die 'm de vorige keer hadden gemist.
 

DeletedUser5428

Guest
Een reactie op de andere topic van Tigertjheu:
Ik heb eens nagerekend: er is nog steeds 3% kans dat je 68 schoten na elkaar niets hebt met de lob. Het is dus niet onmogelijk of oneerlijk. Gewoon pech gehad dus...
-
Daarnaast vind ik het behoorlijk dom om geld uit te geven op de Beta... En je kan beter 13000 diamanten ineens kopen. Dan zijn ze een stuk goedkoper.
 

DeletedUser

Guest
iedereen wil zeker wel gaan voor b.v,,altaars,,en rnovatie kits....ik heb me wezenloos geschopt op beta,,,maar tot nu toe nope geen altaar,,,gee,renovatie kit,,,alleen wordt je wedereom dood gegooit met b,d...en dan nog wel dubbelle.:eek:
 

DeletedUser5435

Guest
iedereen wil zeker wel gaan voor b.v,,altaars,,en rnovatie kits....ik heb me wezenloos geschopt op beta,,,maar tot nu toe nope geen altaar,,,gee,renovatie kit,,,alleen wordt je wedereom dood gegooit met b,d...en dan nog wel dubbelle.:eek:

Ik denk dat iedereen voor de Hall of Fame wilt gaan, gratis gildelevels.
Ook zonder GvG behaal je dan een hoger gildelevel...
 

DeletedUser7142

Guest
ik vind de prijzen niet zo bijzonder meeste dingen zijn oude event dingen das wel handig voor de mensen die sommige events hebben gemist maar ik vind dat er te weinig nieuwe dingen zijn
 

DeletedUser5428

Guest
Er zijn veel dingen die ik zou kunnen gebruiken: Hall of Fame, kennisaltaren, koningen, Huis Der Kampioenen, schurkenschuilplaatsen, extra FP en medailles,...
Renovatiekits vind ik niet zo interessant, tenzij ze veel goedkoper moesten zijn als met Pasen. Als die bijna even duur zijn als een evenementsgebouw, wat is het voordeel dan van een renovatiekit?
 

DeletedUser6867

Guest
ach er zit altijd wel iets in wat waarde heeft voor je stad of in de toekomst :)
 

DeletedUser

Guest
Er zijn veel dingen die ik zou kunnen gebruiken: Hall of Fame, kennisaltaren, koningen, Huis Der Kampioenen, schurkenschuilplaatsen, extra FP en medailles,...
Renovatiekits vind ik niet zo interessant, tenzij ze veel goedkoper moesten zijn als met Pasen. Als die bijna even duur zijn als een evenementsgebouw, wat is het voordeel dan van een renovatiekit?

ik zou zeker voor die renovatie kits gaan,die gaan nog zeker goed van pas komen,net als hoe ze deze keer met postmodern van pas zijn gekomen gaat dat zo ook zijn in het volgende tijdperk :),,ik zou er voor gaan :),,,er zullen zeker straks items komen die je kan upgraden naar het nieuwe tijdperk,,,dus hadig zijn die dingen wel,,,hall of fame ook,,,en die medailles torentjes van 1x1 zijn ook wel de moeitte waard,,,beter dan die raket cape canaveral.

tis maar net wat welke items je krijgt,echt voor een bepaalde item gaan is moelijk,want die krijg je meestal niet als je een bepaalde item graag wilt hebben,moet je alleen meer je best doen en veel schotten :),,,die grote hoeveelheden van bekers snel pakken voor een buur dat doet :)

en ook zitten er items bij die minder intressant zijn,,,zoals die wensput :wacko:
 

DeletedUser4100

Guest
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan