Zoekresultaten

  1. Bericht weg!

    De bug Het idee is heel simpel en ook simpel op te lossen. Begin aan een bericht naar wie dan ook. En als je per ongeluk op Verzenden wilt klikken klik je per ongeluk nét wat pixels te laag buiten het dialoog. *Poef* dialoog weg bericht weg. Kan hier niet een waarschuwing op zodra je 1 letter...
  2. Nieuwe FP donatie input aanpassing

    De nieuwe manier van FP storten is geweldig. Scheelt zoveel klikken. Maar ik heb 2 kanttekeningen: - De automatische 0 Er staat standaard een 0 in als je hem focust en daar gaat de cursor voor staan, en als je snel wilt storten is dat heel link. Ik heb al paar keer gehad dat ik als volgt...
  3. Scrollbars bij inzomen

    Dan maar even hier als echte bug. Na de laatste update heb ik in de laatste versie van Chrome en bij 125% inzoomen scrollbars op de pagina. Inzoomen is nodig hier anders zijn de letters véél te klein. https://i.imgur.com/xvBiJyx.jpg
  4. Geen Bug Geen Taveerne bonus voor onderhandeling mogelijk zonder gilde

    Zonder Gilde heb je geen GE En blijkbaar kan je de taveernebonus voor extra beurt bij onderhandelingen niet activeren als je geen GE kan doen. Maar er zijn ondertussen ook missies met onderhandelingen. Lijkt me dus dat dit wel zou moeten kunnen.
  5. Bevestigd Html 5 - chrome - heel veel render fouten

    Heel veel render fouten sinds een week ofzo. Kan ook door de nieuwe chrome update komen. Speel in HTML 5 GG lijsten, berichten centrum, bijlage scherm openen, bericht openen, gg info / donatie scherm Al deze schermen zijn heel vaak leeg of niet / fout gerenderd de laatste tijd
  6. Oceanic en Arctic goederen te koop

    Simpel zat :) Pb mij op D
  7. Bevestigd Berichtencentrum - bericht verdwijnt soms

    Beste, Ik heb een lastige bug denk ik. Omdat hij af en toe optreedt en ik hem niet kan reproduceren op commando. Soms, misschien 1 op de 50 keer, als ik een bericht getyped heb en op verzenden klik, verdwijnt het scherm en is het niet verzonden. Dat is natuurlijk heel rot, zeker bij grote...
  8. Missies en continental map voltooid

    Beste, Hoe gaat FOE met de event-missies om met mensen die de continentalmap al voltooid hebben? Heel vaak (lees: altijd) zijn er missies als: - Verover 2 sectoren - Onderhandel voor sectoren - Verover een provincie etc. Dat kan ik dus niet meer doen omdat ik alle provincies heb vrijgespeeld...
  9. Melkweg + innen via dias

    Beste, Welke gebouwen krijgen voorrang voor de dubbele inning van de melkweg als je int met de Diamanten optie (alles in 1 keer innen)?
  10. Onbekende beloning sector

    Hallo allen, Wat is dit voor beloning? Ik zie het nergens terug in mijn inventaris. https://i.imgur.com/7BxKGLA.png Ik zit in toekomst
  11. Handel van 1 persoon

    Geregeld handel ik met 1 persoon. Bijv alle soorten goederen van 1 tijdperk. Ik mis de optie om alle handel van 1 persoon te zien. Het zou denk ik een mooie toevoeging zijn om een filter toe te voegen om op spelernaam te filteren. Of in het speler contextmenu op 'handelen' te klikken
  12. Militaire missies van ijzertijd onderzoek, heb ik en anderen niet?

    Beste, Een nieuwe speler berichtte ons over de leuke dagelijkse militaire missies met leuke bonussen. Een militair krat. Verschillende spelers wisten hier niets van en hebben dit ook niet. Hij heeft: https://prnt.sc/gqowv9 en https://prnt.sc/gqoxu8 Wij hebben die militie zonder het boekje en...
  13. Blauwdrukset -> level omhoog ongedaan maken

    Ik heb in het begin, toen ik zo trots was dat ik BDs kreeg, elke keer meteen een nieuw level van de GGs gekocht. Met als resultaat dat ik nu zeus tot 53, dva tot 60 etc open heb staan. Dat wil ik niet, ik wil alles dicht hebben zodat mensen waarmee ik een deal heb alleen kunnen storten wat ik...
  14. Berichtencentrum in de war

    Stappen: Open berichtencentrum Open een groepsbericht Druk op de naam van 1 van de leden en druk op [bericht sturen] Nu zit je in de 1 op 1 mailconversatie met die persoon Wordt er nu een bericht gepost in het groepsbericht, komt hij in dit persoonlijke gesprek er tussen. Heel verwarrend!
  15. Arc bonus - ontkoppeld

    Simpele vraag: Behoudt de Arc zijn donatiebonus als je hem ontkoppeld?
  16. Makkelijker veel FP kunnen storten in gg

    Ik heb dagelijks +200 fp in mijn balk als ik in (ik gebruik de 5 diamanten kostende optie hiervoor om alles tegelijk te innen). Als ik nu ergens in een GG 120 FP wil doneren vanaf mijn balk, ben ik een eeuwigheid bezig. Een knop als deze is dan perfect. De knop met 3 stippen naast de [besteed...
  17. Toekomst goederen aangeboden

    Ik bied goederenpakketten aan voor toekomst PM mij ingame als je interesse hebt.
  18. Grootse gebouwen overzicht

    Als ik het overzicht van grootse gebouwen waar je in doneert open, en bijv. naar pagina 3 ga, een gg open, dan wordt de lijst van het overzicht aangepast. Het klopt dan niet meer. Als ik een pagina verder en weer terug ga is het weer goed. Het gebeurt consistent elke keer. Als je een gg opent...
  19. Google Chrome Extensie voor FOE

    Beste allemaal (en InnoGames), Ik heb het idee om een Google Chrome extensie te maken voor Foe. Ik vraag mij echter af of dit is toegestaan. Ik wil op basis van de HTTP-responses voor FOE die binnen komen in je browser analyses doen en overzichten generen. Aangezien de HTTP-requests door FOE...
  20. Prog goederenpakket (alca / chateau) aangeboden voor FP

    Ik bied goederenpakketten aan voor prog (alca/chateau). PM mij ingame als je interesse hebt. Is op :) geldt niet meer
Bovenaan