Scrollbars bij inzomen

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
De scrollbalk lijkt niet te komen door het inzoomen, maar doordat jouw scherm te klein is. Spelen op een scherm met een hogere resolutie zou dat moeten voorkomen.
 
@guillome Bij mij komen de scrollbars op sommige standen wel en op andere niet. Probeer dus bijvoorbeeld eens 120% of 130%, mogelijk zijn ze daar weg.

@Leones Het lijkt erop dat het dus niet aan schermgrootte zelf ligt, maar dat afhankelijk van het zoom-percentage er iets misgaat (of niet) met de herkenning.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Dat is onjuist, mijn resolutie is 2560x1440
Gebruik je dan ook jouw hele scherm? Aangezien in dit geval slechts een klein deel van het spel zichtbaar is op de screenshot.

We ondersteunen in ieder geval geen zoomniveau buiten 100%, dus dit is niet iets waar we veel werk in zullen steken helaas.
 

Guillome

Actief lid
Ja dat was enkel om hier niet een 2500x1400 afbeelding te posten.
Is in elke grootte van scherm, volledig scherm of klein venster. 110, 125, 150%, maakt niet uit, wel kleine verschillen in hoeveelheid scrollen maar altijd scrollbars.
 
We ondersteunen in ieder geval geen zoomniveau buiten 100%, dus dit is niet iets waar we veel werk in zullen steken helaas.

Maar tot gisteren werkten alle andere zoom-niveau's probleemloos zonder dat scrolbars verschenen. En ik heb zelf geen update van Chrome of iets anders geïnstalleerd, dus het lijkt wel een verandering van de interactie tussen FoE en de browser die door een wijziging in FoE getriggerd is.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Het is best mogelijk dat het is gekomen door iets dat we hebben aangepast, maar dat betekent niet dat het even makkelijk is om op te lossen.
We geven het in ieder geval door, mogelijk kunnen we het verhelpen.
 
Bovenaan