Makkelijker veel FP kunnen storten in gg

Guillome

Actief lid
Ik heb dagelijks +200 fp in mijn balk als ik in (ik gebruik de 5 diamanten kostende optie hiervoor om alles tegelijk te innen).

Als ik nu ergens in een GG 120 FP wil doneren vanaf mijn balk, ben ik een eeuwigheid bezig.

Een knop als deze is dan perfect. De knop met 3 stippen naast de [besteed 131 fp].
Er komt een popup omhoog waarin je een FP aantal kan invoeren wat je wilt doneren. Met een minimum van 1 en maximum wat je in je FP balk hebt.

Voordelen: lijkt me duidelijk, minder RSI en frustratie :p
Nadelen: kan er geen 1 bedenken.

f2BesYh.png[]
 

DeletedUser

Guest
Prima idee, maar op de beta wordt al geëxperimenteeerd met een ander systeem, waarbij je pakketten van 10 kan doneren die in eerste instantie uit je balk komen en vervolgens uit je inventaris. Ik zie ze dat niet meer afbreken om over te gaan op jouw idee.
 

DeletedUser10617

Guest
Heb die ergernis ook. Er moet inderdaad iets komen waarbij je kan ingeven hoeveel fp je wilt doneren, lijkt mij geen enkel nadeel hieraan...
 

DeletedUser10898

Guest
lijkt mij een veel beter idee dan het systeem wat (zoals hierboven gezegd) op beter geëxperimenteerd wordt. want ook dan ben je nog redelijk lang bezig.

als je dat invoer balkje hebt wordt meteen datzelfde aantal er in gestort.
 

DeletedUser

Guest
lijkt mij een veel beter idee dan het systeem wat (zoals hierboven gezegd) op beter geëxperimenteerd wordt. want ook dan ben je nog redelijk lang bezig..

Bel ze dan even dat ze daar beter mee kunnen stoppen, omdat er een ander idee ligt.
 

Guillome

Actief lid
Mijn voorstel vind ik ook veel beter dan waarvoor geexperimenteerd wordt, echter acht ik de kans dat ze dat terug draaien niet heel groot.
Mijn voorstel geldt echt echter enkel voor de FP in je balk, zoals je met de 2e knop ook alles wat in je balk staat kan droppen.
Het idee van moeite doen voor een hoge plek in een grote GG mag van mij blijven bestaan. Anders wordt het misschien te makkelijk en simpel om de hoge plekken te vullen. Mogelijk zit hier een filosofie achter van Innogames.

Bel ze dan even dat ze daar beter mee kunnen stoppen, omdat er een ander idee ligt.

Niet echt een constructieve reactie op een goede discussiërende post..
 

DeletedUser

Guest
Nou ja, ik zou je idee zeker even op het beta forum plaatsen: nee hebben we en ja kunnen we krijgen.
Zoals het nu getest wordt, althans de mobiele versie, is echt niet ideaal.
Het GG scherm heeft twee tabbladen, erg onoverzichtelijk, en jouw idee is gewoon practischer en eenvoudiger.
Het wordt al best lang getest en is nog niet live dus misschien vinden ze het zelf ook niet geweldig.
 

DeletedUser2073

Guest
Een zeer goed idee van guillome, laat maar komen. Hoe sneller hoe beter.
 

DeletedUser10486

Guest
Er zou ook wel iets gelijkaardig mogen komen om meerdere 10-FP pakketten tegelijk te kunnen storten. Als je nu bv. 1000 FP wil storten dan moet je ook als een gek gaan klikken. En als er iemand anders tegelijkertijd bezig is, dan ben je meestal de klos.
 

DeletedUser

Guest
Er zou ook wel iets gelijkaardig mogen komen om meerdere 10-FP pakketten tegelijk te kunnen storten. Als je nu bv. 1000 FP wil storten dan moet je ook als een gek gaan klikken. En als er iemand anders tegelijkertijd bezig is, dan ben je meestal de klos.

Kan die ander dan wel ineens 1000 fp storten, of moet die ook als een gek storten? :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 

DeletedUser6975

Guest
Ik heb dagelijks +200 fp in mijn balk als ik in (ik gebruik de 5 diamanten kostende optie hiervoor om alles tegelijk te innen).

Als ik nu ergens in een GG 120 FP wil doneren vanaf mijn balk, ben ik een eeuwigheid bezig.

Een knop als deze is dan perfect. De knop met 3 stippen naast de [besteed 131 fp].
Er komt een popup omhoog waarin je een FP aantal kan invoeren wat je wilt doneren. Met een minimum van 1 en maximum wat je in je FP balk hebt.

Voordelen: lijkt me duidelijk, minder RSI en frustratie :p
Nadelen: kan er geen 1 bedenken.

f2BesYh.png[]
als ik van 200 er 120 ergens wil doneren, geef ik eerst de andere 80 uit. scheelt ook een ietsie klikwerk haha :p
 

DeletedUser

Guest
Op de beta is de nieuwe versie nu voor iedereen in gebruik genomen, met daarbij nog de opmerking

Also, a special mention to two pieces of feedback that we've received and will keep in mind, but currently have no immediate plans for:
  • "An option to define a custom amount of Forge Points to contribute": This would be a fundamental change to how contributions work, and we've seen arguments for both sides.
  • "Buttons for different packages": the new screen basically treats your Forge Point packages as an inventory pool to draw from, and it will draw from them depending on your spending. The different sizes of packages aren't as important as they used to be.
  • Dit idee kan dus het archief in.



 
Bovenaan