Bevestigd Berichtencentrum - bericht verdwijnt soms

Guillome

Actief lid
Beste,

Ik heb een lastige bug denk ik. Omdat hij af en toe optreedt en ik hem niet kan reproduceren op commando.

Soms, misschien 1 op de 50 keer, als ik een bericht getyped heb en op verzenden klik, verdwijnt het scherm en is het niet verzonden.
Dat is natuurlijk heel rot, zeker bij grote berichten.

Ook heb je soms dat je misschien perongeluk buiten het scherm klikt en het scherm daardoor sluit. Ik weet redelijk zeker dat ik dit niet doe, maar het zou kunnen.

Een mogelijke oplossing die sowieso handig is voor beide situaties is:
Zodra er iets getyped is en het scherm wil sluiten, via welke weg dan ook, dat je dan een melding krijgt van:
"Weet je het zeker? Je bericht gaat verloren."
 

Guillome

Actief lid
Gebeurde net ook bij het toevoegen van een bijlage.
Bij het drukken op [ok] verdween het bericht zonder dat ik gepost had
 

DeletedUser

Guest
Ik heb ook een vervelend ietsje mbt het berichtencentrrum ivm teruglezen van berichten.
Zonder enige reden schiet hij vaak, tijdens het lezen, weer terug naar het laatste bericht.
In aanvang leek de trigger hiervoor, een ander bericht dat verstuurd werd, in ook een andere mail dat van invloed leek maar nu gebeurt het ook spontaan.
Soms gebeurt er in gezamelijke mails veel en lees je dat graag terug maar dit is op de ios app versie soms haast ondoenlijk.

Ook verschijnen mijn berichten vaak dubbel alhoewel dit alleen aan mijn kant zichtbaar lijkt voor een ander ziet het er tot nu toe niet zo uit.
Ook kunnen berichten in de verkeerde mail terecht komen dat kan wel eens lastig uitpakken.

Ik kan er een apart berichtje voor schrijven maar er gebeuren zeker al met al rare dingetjes in het berichtencentrum.
 

Guillome

Actief lid
Dat scrollen is inderdaad ook uitermate vervelend, ook op de PC.
Zeker als je handel wilt pakken van mensen ook, dan moet je bij elke handel weer terug scrollen
 

Guillome

Actief lid
Zojuist wederom de fout beschreven in de TS gehad. Heel bericht getyped, en klik op [verzend] en foetsie, bericht weg...
 

Guillome

Actief lid
Komt hier nog wel eens gehoor op?
Heb het zojuist weer gehad en van de week ook een paar keer. Zo naar, dan ben je je hele bericht kwijt. Kan je het hele lap opnieuw tikken...
 

Guillome

Actief lid
Dank je voor de response :)
Is het niet wenselijk om te alle tijden een waarschuwing te krijgen bij het sluiten van een bericht als er minimaal 1 teken getyped staat?
 

Guillome

Actief lid
Ter info, het is nog steeds een bestaande bug. Ook bij het plaatsen van een bijlage gebeurt het soms.
Browser: Chrome
 

DeletedUser

Guest
We weten ervan, het is echter een lastig probleem om te vinden en te verhelpen.

Wrom?
Why fix it if it wasn’t broken in the first place :rolleyes:
Vertaling:
Waarom iets verbeteren terwijl het nooit kapot was :rolleyes:
 

Guillome

Actief lid
Weet niet of het er eerst niet was, maar zit er nog altijd in.
Oplossen is zo super simpel: zodra je 1 letter getikt hebt en het scherm wilt sluiten moet er een popup komen of je dat wel wilt. Zoals élk ander programma doet
 

Guillome

Actief lid
Gebeurt zelfs als ik op [ verzenden ] klik in het bijlage scherm..
Maar goed, ik klets toch tegen een dode muur hier..
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Het antwoord is helaas nog steeds hetzelfde, we zijn het aan het onderzoeken, wanneer het is opgelost zal het vanzelf in een aankondiging staan.
 
Bovenaan