Bevestigd Berichtencentrum - bericht verdwijnt soms

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Wij en ontwikkelaars, maar zolang er nog geen duidelijke, herhaalbare reproductiestappen zijn is de kans klein dat het probleem gevonden gaat worden.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Dat is uiteraard mogelijk en misschien gebeurt dat ook nog, maar dat doorloopt een ander proces.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Ik ga hier niet onze interne processen uitleggen, het verhelpen van een fout en het toevoegen van een feature is echter een ander proces.
 

Guillome

Actief lid
De oplossing is toch heel simpel? Heb ik al lang aangedragen, geen reproductie nodig, want je kan ook gewoon perongeluk naast het dialoog klikken om je 4 alinea bericht kwijt te raken. Is geen bug, gewoon een fout in t ontwerp.
 

Atokirina

Actief lid
De oplossing is toch heel simpel? Heb ik al lang aangedragen, geen reproductie nodig, want je kan ook gewoon perongeluk naast het dialoog klikken om je 4 alinea bericht kwijt te raken. Is geen bug, gewoon een fout in t ontwerp.

Dat heb ik inderdaad ook al meegemaakt.

Het zou aangenaam zijn mocht het mogelijk zijn vensters te verslepen en te minimaliseren en mocht het venster niet sluiten wanneer je naast het venster klikt.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Dat lijkt op een ander probleem dan oorspronkelijk beschreven, we zijn daar in ieder geval van op de hoogte :)
 

Guillome

Actief lid
Vergeet dan AUB niet mijn oorspronkelijke probleem, want dat treedt ook nog altijd regelmatig op.
Een gewoon direct bericht aan iemand zonder extra schermen verdwijnt ook regelmatig bij verzenden.

Plz beschouw het als 2 losse bugs dan en verschuif het oorspronkelijke verhaal niet hier onder.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Het oorspronkelijke probleem is als het goed is opgelost met 1.166, maar die oplossing wordt misschien teniet gedaan door dit nieuwe probleem. Het is in ieder geval als aparte fouten doorgegeven.
 
Bovenaan