Militaire missies van ijzertijd onderzoek, heb ik en anderen niet?

Guillome

Actief lid
Beste,

Een nieuwe speler berichtte ons over de leuke dagelijkse militaire missies met leuke bonussen. Een militair krat.
Verschillende spelers wisten hier niets van en hebben dit ook niet.

Hij heeft:
https://prnt.sc/gqowv9
en
https://prnt.sc/gqoxu8

Wij hebben die militie zonder het boekje en die missies dus ook niet.
Is dit bewust? Of zijn we wat vergeten?
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Dit onderdeel wordt momenteel door een beperkt aantal spelers getest, wanneer die test goed verloopt zal het voor iedereen beschikbaar worden.
 

DeletedUser10486

Guest
Als ze het nu zo gaan doen, waartoe dient de beta dan nog?
In mijn gilde zit ook een speler die de incidenten al mag uittesten, en die krijgt daardoor extra munten, voorraden, medailles, FP's,...

Dit is nu een kleinigheid, maar als er belangrijke nieuwe content er eerst voor een beperkt aantal spelers komt, dat gaat voor zware afgunst zorgen.

Of stel dat er een zware bug in zit, dat zijn die enkele testspelers wel de klos.
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat ze bij een zware bug de situiatie nog wel terug kunnen draaien zodat niemand de klos is. Er wordt zo echter wel ongelijkheid tussen spelers gecreëerd.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
De beta heeft zo zijn voordelen, maar ook zijn nadelen. Het gedrag van spelers op de Nederlandse en andere taalversies naast de beta is dichterbij het normale gedrag van een speler en het is dus handig om het daar ook mee te testen, zodat we beter weten wat voor effect het heeft op een normaal spel.
Dit heeft inderdaad als resultaat dat er kleine verschillen ontstaan tussen spelers, deze verschillen zijn echter van korte duur en het testen is wel nodig om een nieuw onderdeel zo goed mogelijk te maken wanneer het eenmaal voor iedereen beschikbaar is.
 

DeletedUser

Guest
@Leones
Dat de verschillen van korte duur zijn ben ik niet met je eens. Hoe je het ook wendt of keert, spelers die het hebben bouwen een blijvende voorsprong op. Helemaal de spelers die de dagelijkse uitdagingen hebben. Die kunnen gebouwen winnen waarvoor anderen op een evenement moeten wachten.
 

Mr.Quib

Actief lid
Het gedrag van spelers op de Nederlandse en andere taalversies naast de beta is dichterbij het normale gedrag van een speler en het is dus handig om het daar ook mee te testen, zodat we beter weten wat voor effect het heeft op een normaal spel.
Vreemd argument. Aangezien de beta spelers ook op de taalversies spelen zullen die een aardig beeld geven van wat er goed loopt en wat beter kan. Dat Inno weinig doet met de feedback op het beta forum en nieuwe spelelementen met bugs en al doorzet blijft me verbazen. Zoals Grote Smurf al zei: waar heb je dan een beta voor?

Dat je iets als een nieuw missiescherm of nieuwe GG layout door een aantal spelers laat testen kan ik nog enigszins begrijpen, maar niet een spelelement waardoor ze een oneerlijk voordeel krijgen.
 

DeletedUser

Guest
De beta heeft zo zijn voordelen, maar ook zijn nadelen. Het gedrag van spelers op de Nederlandse en andere taalversies naast de beta is dichterbij het normale gedrag van een speler en het is dus handig om het daar ook mee te testen, zodat we beter weten wat voor effect het heeft op een normaal spel.
Dit heeft inderdaad als resultaat dat er kleine verschillen ontstaan tussen spelers, deze verschillen zijn echter van korte duur en het testen is wel nodig om een nieuw onderdeel zo goed mogelijk te maken wanneer het eenmaal voor iedereen beschikbaar is.

Ik vind dan dat spelers die dit niet hebben dagelijks een uitbreiding zouden moeten verdienen zolang deze test loopt: eerlijk is eerlijk.
Dan verloopt deze testfase waarschijnlijk ook net wat sneller.
Dit ook om een klein bruggetje te maken naar een zeer prangende forumdiscussie.
 

DeletedUser9703

Guest
Wat een gezeur zeg.
Het gaat hier om nieuwe spelers. Laat ze lekker een voordeel hebben op de rest van de spelers die al jaren bezig zijn en al groot en machtig zijn.
 

DeletedUser

Guest
Het gaat niet om nieuwe spelers alleen en zelfs als het zo was dan is dat nog een heel domme opmerking want het gaat niet om alle nieuwe spelers. Er is dus ongelijkheid.
 
Bovenaan