Nieuwe FP donatie input aanpassing

Guillome

Actief lid
De nieuwe manier van FP storten is geweldig. Scheelt zoveel klikken.

Maar ik heb 2 kanttekeningen:
- De automatische 0
Er staat standaard een 0 in als je hem focust en daar gaat de cursor voor staan, en als je snel wilt storten is dat heel link. Ik heb al paar keer gehad dat ik als volgt handel:
Open GG, klik op input, tik 232 (dat wil ik storten) en druk (bijna!!) op enter. Maar dan staat er dus 2320
Ik zou zeggen: houd die input leeg en doe er absoluut geen logica in van 0 neerzetten en cursor voor plaatsen

- Geen check of je donatie nog past
Stel je pakt p1 van een hoog GG. Je vult netjes in 3320 fp, enter. Zit hier een check op of het dan nog past? Volgens mij niet.
Als je dan pech hebt heeft net iemand anders voor je 3320 gestort en stort jij 3319 en hebt dikke pech.
Ik zou zeggen: doe een check of wat je wilt storten past, zo niet, dan stort je niets en krijg je een melding.
 

Graecus 002

Actief lid
1) Dit is bekend, en op de Bèta hebben ze het al aangepast. Ik verwacht dat dit ook zal worden aangepast met de volgende update op de live-server
2) Het werkt idd zo dat als het niet past, je getal dat je wil storten naar beneden gaat, en je dus gewoon het GG levelt. Als dit snel gebeurt, zal je dus idd gewoon het GG levelen, zonder iets te zien...
 
Bovenaan